NUFFNANG

Tuesday 27 August 2013

TIPAH KOYAK PERNAH CUBA 'KAWTIM' DENGAN YUKTES VIJAY???

TIPAH KOYAK PERNAH CUBA 'KAWTIM' DENGAN YUKTES VIJAY???


Sejak akhir - akhir ni, siapa yang tak kenal dengan nama Yuktes Vijay, bekas pembantu kepada Peguam Si Ketua Penipu tu yang lantang menyerang Si Ketua Penipu tu.

Nama Yuktes sekarang mula menjadi diantara mimpi 'Ngeri' Si Ketua Penipu tu sampaikan dia sendiri tak mampu nak bagi komen mengenai pendedahan yang dibuat.

Sebelum ini, dah banyak dah pendedahan yang dilakukan oleh Yuktes berkaitan dengan kes yang melibatkan Si Ketua Penipu tu di mahkamah. 

Termasuk la kes liwat Si Ketua Penipu tu terhadap Saiful Bukhari yang dikatakan banyak berlaku penyelewengan dipihak Si Ketua Penipu tu sendiri.

Yuktes baru - baru ini tampil dan menyerahkan bukti berkaitan dengan penyelewengan tersebut kepada pihak Peguam Negara untuk diambil tindakan.

Terbaru, Yuktes menyatakan bahawa dia pernah cuba dipujuk oleh Si Tipah Koyak melalui laman media sosial Twitter sebelum ini.

Yuktes menjelaskan, Tipah Koyak pernah menghantar mesej kepada dia melalui Twitter dan bertanya mengapa dia bertindak sedemikian terhadap Si Ketua Penipu tu.

"...staggeringly, Lateefah Koyah contacts me personally on Twitter via Direct Messages to ask why I am attacking Anwar Ibrahim..."
Nah!!! Sekarang kita dah nampak 'permainan' yang cuba diguna pakai oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu dalam pendedahan yang buat oleh Yuktes.

Diorang memang takkan dapat nak mendiamkan Yuktes dengan cara mengambil tindakan undang - undang terhadap dia. Sampai mati pun diorang tak berani saman Yuktes.

Jadi terpaksa la diorang gunakan cara paling halus iaitu cuba 'Memujuk' Yuktes sebelum diberi apa - apa imbuhan. Dan yang disuruh 'pujuk' pulak bukan orang lain.

Ada ke diorang hantar Si Tipah Koyak tu untuk pujuk Si Yuktes? Eeee... Geli bila mendengarnya. Jangan kata SH, rasanya Si Yuktes tu pun meremang bulu roma dibuatnya. Tak de orang lain yang lebih cantik ke diorang nak hantar pujuk!!! Haduyai!!!

source : Semut Hitam

No comments: