NUFFNANG

Wednesday 28 August 2013

DAP kata Melayu pendatang, PAS dan PKR setuju

DAP kata Melayu pendatang, PAS dan PKR setuju


Dengar video Chong Eng kata pada tahun 2011, berikut:


Kita benarkan pendatang ini duduk dan dapat warganegara, sekarang kita dipanggil mereka sebagai pendatang.

Chong Eng ni mesti buta sejarah atau sengaja nak jerat kita masuk perangkap dia. Camna Melayu jadi pendatang walhal Nusantara ni tempat Melayu pindah randah sejak zaman dulu.

Bodoh punya org.....!!

Geo-culture Nusantara Melayu adalah kawasan asal Melayu. Sebagaimana Geo-Culture India untuk orang India dan geo-culture China adalah tempat asal orang Cina.

Kalau orang Cina dalah geo-culture di Nusantara Melayu, kenapa tak ada orang lain selain dari Cina yang bercakap Cina dan berbudaya Cina?

Bodoh punya YB!!!

7 comments:

  • Anonymous says:
    August 28, 2013 at 4:18:00 PM GMT+8
    YB yang bongok tentulah bongok tapi yg Melayu puki rr n PASial tuh mmg king of the bongoks....agaknya kalo DAP kata taik itu boleh di makan..mau depa mentahkedarah taik pulak nooooo.....apa pon xbole.....
  • Anonymous says:
    August 28, 2013 at 4:55:00 PM GMT+8
    BANGANG BODOH MAHAI CIBAI LAHANAT NI... SAPA PANGKAH DIA JADIKAN YB PUN SAMA BODOH BANGANG KALDAI BABI CEOOK JUGAK... NAK KATA APA SEMUA DALAM DAPig ADALAH BODOH PEMAKAN BABI YANG MAKAN NAJIS JADI SI BETINA CIBAI NI PUN BODOH MACAM TAIK BABI YANG DIA MAKAN JUGAK!!!!
  • Anonymous says:
    August 28, 2013 at 6:26:00 PM GMT+8
    Bodoh btl la cina sekor nie,sekrang malaysia dulu pgl TANAH MELAYU,tu pun nak kena ajar ka!!!tarak sekolah punya orang.cakap melayu pun tunggang terbalik.BENGONG.
  • hangkedee says:
    August 28, 2013 at 6:50:00 PM GMT+8
    Sabu lah diantaranya sokong.So kitol moden
  • Anonymous says:
    August 28, 2013 at 7:09:00 PM GMT+8
    Orang Cina dah mula lupa mereka memang orang lari untuk mencari negara yang aman dan makmur dari negara mereka berperang sesame sendiri. Bila lagi mereka akan bangun dari tidur kerana mereka dah lama air liur meleleh jatuh ke bantal mereka
  • Anonymous says:
    August 28, 2013 at 7:16:00 PM GMT+8
    PENYERANGAN mereka terhadap HARI KEMERDEKAAN, PEJUANG-PEJUANG KEMERDEKAAN dan bangsa BUMIPUTERA Islam/Melayu kita makin rakus dari PENDATANG CINABANGKAI PENYAMUN-PEROMPAK! Dahlah TANDA PUTERA nak diharamkan, sekarang BENDERA tercinta kita pula diTERBALIKKAN, di P. Pinang! Si CINA DAPBANGKAI-BANGSAT-BOLEH MAMPOS ingat P. Pinang dah jadi NEGARA mereka (bersama sekutu kuat mereka, PAP-Barat-Israel; tak payah tunggu TPPA lagi), mcm. S'pura! Dahlah kpg-kpg PUSAKA nelayan dan sawah padi umat Islam/Melayu kat. P. Pinang, makin nak diJAHANAMkan dgn. sisa babi dan mungkin penternakan udang besaran spt. dilapurkan Pers. Pengguna Islam P. Pinang, kini, PEJUANG KEMERDEKAAN Islam/Melayu kita mahu pun diPIJAK si CINA guan eng-CELAKA mcm. bapak lim kit-SIALnya! Awat TAK MAMPOS-MAMPOS si CINA CELAKA dua ekoq beranak ni!


    Inilah akibat ada pemimpin Islam/Melayu asyik TUNDUK kpd. bangsa PENDATANG Cina DAPBINATANG-BUAS ini! BUMIPUTERA Islam/Melayu perlukan perlindungan PAHLAWAN ISLAM/MELAYU pusaka sejati, bukan yg. PENAKUT! Ambil balik P. Pinang PUSAKA Islam/Melayu dari PENGKHIANAT CINA-CINA BANGSAT ini dan tayangkan TANDA PUTERA besaran di seluruh negara, termasuk P. Pinang!

    Sila lihat di http://khairulryezal.blogspot.de/2013/08/panas-jalur-gemilang-dipasang-terbalik.html, Panas!!! Jalur Gemilang Dipasang Terbalik Di Dewan Undangan Negeri Pulau Pinang @cmlimguaneng, August 28, 2013:

    Rakyat Malaysia akan menyambut Hari Kemerdekaan Malaysia dengan semangat mengibarkan bendera kebangsaan, Jalur Gemilang. Lain pula apa yang berlaku di 'Republik' Pulau Pinang, negeri di bawah pemerintahan Tokong Joseph Lim Guan Eng, yang secara diktator hari ini mengarahkan kesemua pawagam di Republik Pulau Pinang agar tidak menayangkan filem Tanda Putra,yang bermula tayangannya esok.

    Suasana merdeka di Dewan Undangan Negeri Pulau Pinang amat mengecewakan. Jalur Gemilang dipasang secara ala kadar, dua Jalur Gemilang dipasang secara terbalik manakala yang lain digantung secara selekeh. Ini caranya Ketua Menteri menghormati bendera kebangsaan. Ini caranya Ketua Menteri dan EXCO menunjukkan kecintaan kepada negara. Amat kurang ajar!!!

    • Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.
    • Anonymous says:
      August 28, 2013 at 7:55:00 PM GMT+8
      Chong Eng buta sejarah.Bacalah sejarah Msia.Bukan baca buku yg ditulis antiMelayu.

      Setahu saya bangsa berasal dr negri cina.Macamana pula boleh jadi rakyat Msia.
    Post a Comment

    source : http://theunspinners.blogspot.com/2013/08/dap-kata-melayu-pendatang-pas-dan-pkr.html





No comments: