NUFFNANG

Wednesday 2 July 2014

NAJIB SILA BACA LIMA (5) TUNTUTAN INI SEBELUM TERLAMBAT !!

NAJIB SILA BACA LIMA (5) TUNTUTAN INI SEBELUM TERLAMBAT !!


TUNTUTAN 1 - ADA JUGA CINA - 5% JE CINA SOKONG BN TAK MALU KE LU JADI MENTERI

Kami Berbangsa MELAYU BUMIPUTRA dan Beragama ISLAM menuntut DS Najib Tun Razak untuk TIDAK MELANTIK walau seorang ANGGOTA KABINET kerajaan yang bakal dibentuk dari KAUM CINA. Kami tidak mahu walau satu (1) anggota kabinet terdiri dari bangsa cina.

TUNTUTAN 2 - SUDAH ADA TINDAKAN ZAHID HAMIDI TERBAIK

Kami Berbangsa MELAYU BUMIPUTRA dan Beragama ISLAM menuntut DS Najib untuk mengarahkan Menteri Dalam Negeri (KDN) menterjemahkan undang-undang dengan BERTINDAK terus bukan hanya bercakap dengan memberikan AMARAN dan UGUTAN. Kami sudah muak dengan ancaman oleh pembangkang yang terus menerus memainkan sentimen perkauman dan mencabar perlembagaan serta undang-undang

TUNTUTAN 3 - MASIH BERI CINA NI 14 SEPT NAK BAGI MELATU... KITA TUNGGUUUU!!!!T

Kami Berbangsa MELAYU BUMIPUTRA dan Beragama ISLAM mahu DS Najib Tun Razak dan Kerajaan BN yang memerintah UNTUK MENGUTAMAKAN kami MELAYU BUMIPUTERA dan ISLAM dengan meningkatkan bantuan, inisiatif dan kemudahan kepada kami kerana kamilah yang telah mengundi dan memastikan BN kekal memerintah manakala untuk KAUM CINA kami mahukan segala bantuan, inisiatif dan kemudahan kepada KAUM CINA DIHADKAN dan tidak diberi lagi selepas ini.

TUNTUTAN 4 - MCA LAYAN JUGA BIASALAH DAP & MCA KAMCING KAT BELAKANG MELAYU DIPERBODOH

Kami Berbangsa MELAYU BUMIPUTRA dan Beragama ISLAM menuntut DS Najib supaya mengarahkan agar semua PUSAT KHIDMAT BN di kawasan KAUM CINA yang dimenangi PAKATAN RAKYAT DITUTUP SERTA MERTA demi mengelakkan BN dari terus DIPERBODOHKAN manakala PUSAT KHIDMAT BN dikawasan masyarakatMELAYU BUMIPUTRA dan Beragama ISLAMDIPERTINGKATKAN.

TUNTUTAN 5 - SATU HARAM NAJIB TAK BUAT APALAGI... NAK KALAH PRU14 KE???

Kami Berbangsa MELAYU BUMIPUTRA dan Beragama ISLAM menuntut DS Najib Tun Razak mengembalikan HAK KAMI SEMULA yang diberikan kepada Kaum Cina.

1. Kami Mahu Hapuskan Meritokrasi Kemasukan ke IPTA WAJIB utamakan 
MELAYU BUMIPUTRA dan Beragama ISLAM terutama program2 kritikal.2. Kami mahu BIASISWA 100% dikembalikan kepadaMELAYU BUMIPUTRA dan Beragama ISLAM seperti dahulu.

3. Kami Mahu KEMASUKAN ASRAMA PENUH dan MATRIKULASI dikembalikan 100% kepada 
MELAYU BUMIPUTRA dan Beragama ISLAM.

4. Kami Mahu 100% KONTRAK KERAJAAN disyaratkan kontraktor 
MELAYU BUMIPUTRA dan Beragama ISLAMsahaja.

5. Kami Mahu SEMUA INISIATIF, BANTUAN dan KEMUDAHAN yang diberikan kepada kaum cina dikaji SEMULA untuk dikurangkan agar lebih BANYAK dapat kepada 
MELAYU BUMIPUTRA dan Beragama ISLAM yang jelas menyokong aspirasi BN.

source : idealis malaysia

No comments: