NUFFNANG

Saturday 26 July 2014

MAKIN BURUK MUKA ANWAR DIBUATNYA!!!


Hehehe!!! Biarpun Si Ketua Penipu tu cuba nak ubah rupa bentuk asal muka dia dengan buat 'Suntikan' tertentu, tapi ianya tak dapat mengubah hakikat.

Realitinya, Si Ketua Penipu tu semakin buruk mukanya selepas kenyataan dibuat oleh Hadi Awang tu diterima dengan rasa syukur dari Pesuruhjaya PAS Selangor.

Sambil menyifatkan ketetapan yang dibuat dalam mesyuarat Majlis Presiden Pakatan telah disalah tafsir, Si Persuruhjaya PAS Selangor tu tampil memberikan penjelasan.

Kata dia, keputusan yang dibuat sebelum ini ternyata telah disalah anggap oleh sesetengah pihak yang mendakwa kononnya PAS bersetuju untuk menggugurkan Khalid Ibrahim.

Antara lain kekeliruan yang dijelaskan oleh Si Pesuruhjaya PAS Selangor tu ialah mengenai penerimaan cadangan daripada PKR untuk membuat pertukaran Menteri Besar Selangor.
 Ayat tersebut telah disalahtafsir sebagai Pakatan Rakyat telah meluluskan cadangan PKR untuk menggantikan Tan Sri Khalid dengan Dato’ Seri Wan Azizah Wan Ismail.

Walhal seperti yang juga disebut oleh kenyataan itu hanya bermaksud menerima cadangan dan,

“...akan dibawa ke dalam mesyuarat peringkat tertinggi parti masing-masing dan akan membuat keputusan dalam masa terdekat...”. Maka menerima bukan bermaksud bersetuju dan tidak ada keputusan lagi.


Oleh yang demikian kenyataan Presiden ini telah menjawab persoalan-persoalan tersebut. Saya mengucapkan terima kasih kerana Presiden telah mengambil kira pandangan pimpinan dan ahli-ahli PAS Selangor.
Nah!!! Dengan kenyataan dan penjelasan tersebut, maka jelas la yang puak - puak Pakatan Haramjadah tu dah mula songeh tak tentu arah dengan pendirian PAS.

Jadi, tak usah la mana - mana pihak cuba nak menuduh kononnya Si Hadi Awang tu ingkar terhadap konsensus yang telah dibuat dalam mesyuarat Majlis Presiden sebelum ini.

Sebaliknya, mereka dalam Pakatan Haramjadah tu perlu menerima pendirian PAS dengan secara terbuka dan tidak memburuk - burukkan imej Presiden PAS tak tentu arah. 

Maka, kalau diorang nak terus meroyan diluar pagar bangunan SUK Selangor dan menyalak macam Anjing Gila, itu diorang punya pasal. Jangan susah - susah nak heret orang lain dalam kemelut kepimpinan parti mereka pulak!!!

source : semut hitam

No comments: