NUFFNANG

Friday 4 July 2014

Najib Jangan Ulangi Kesilapan, MPKN Harus Di Bubarkan Segera..

Najib Jangan Ulangi Kesilapan, MPKN Harus Di Bubarkan Segera..

neocon
Keterbukaan  Najib dibalas dengam tuba.. Semasa diawal penubuhan MPKN ramai yang mempertikaikan tindakan Najib apabila menerima kalangan mereka yang terkenal sebagai penyokong kuat haprak pakatan.Bantahan ramai ada benarnya..lihat siapa yang ada didalam MPKN..
Mujahid dengan anutan pluralnya,Lim Che Wee dengan LGBT,Anas Zuberi,Marina dan Saifudin kesemuanya seangkatan. Di tambah dengan model iklan susu Wardina yang poyo..
Pisau lihat keterbukaan Najib perlu ada had . Jangan dibiar hingga kepimpinan negara kelihatan begitu mudah diperkotak katik.. jangan dibiar kepimpinan negara dilihat flip flop.. jangan dibiar kepimpinan negara seolah begitu lembut dan tunduk kepada tekanan.
Gunalah peluang yang ada ketika ada kuasa.Mereka yang bijak adalah kalangan yang tahu menggunakan kuasa yang ada tanpa berasa takut.. kerana dibelakang seorang pemimpin tertinggi menjadi harapan para penyokong dan pengundi yang memilih beliau semasa pilihanraya.Jangan hampakan harapan jutaan penyokong kerajaan..
Pisau kata ” peduli apa pakatan nak kata.. yang penting kerajaan yang memerintah adalah hak BN..gunakan kuasa sebaikan mungkin..jangan tunduk kepada tekanan.. “
source : pisau.net

No comments: