NUFFNANG

Saturday 12 July 2014

PANAZZZ ! Hannah nafi peluk Islam, ugut akan lapor polis

Hannah nafi peluk Islam, ugut akan lapor polis


“Saya menganut agama Kristian dan TAK PERNAH memeluk Islam,” tegas Hannah Yeoh menafikan desas-desus yang mengkhabarkan ikon Jerusubang itu selepas 6 tahun berjinak-jinak mesra, akhirnya menerima cahaya hidayah juga.

Jangan main, I lepot polis you nanti !!

HannahOpenMouth
Bayangkan.
Puan Speaker begitu terkilan diberita telah masuk Islam sehinggakan dia boleh mengugut “siapa yang mendakwanya sedemikian, beliau akan membuat laporan polis berhubung dakwaan tidak berasas”, mengikut laporan Sinar Hariansemalam.
hannahTazkirah

Nama saya tak tukar “Farhanah Yeoh”. Itu fitnah belaka

hannahyeohtudungSpeaking

Nama timangan saya pun bukan “Hasnah Yeop”. Itu blogger Locky yang jahat

Saya bukan muslimah. Saya modelling aje kat masjid

Saya tak datang sembahyang. Saya datang bergambar

Buat bergambar-gambar ni, omputih kata “photo ops”

Kalau ada kanak-kanak comel, best lah tu

HannahTudungKanak

Lagi ramai bebudak, lagi best bagi photo ops

HannahTudung30Dec2012

Aku giler publisiti. You tak tahu ke?

HannahTudungIndoors

Bila beramal, saya mahu supaya semua orang tahu

HannahTudungSurauNurIman

Saya Kristian bukan Muslim

HannahTudungSurau

Saya tak puasa, saya Kristian

Playing the religion card

Saya Kristian tapi boleh ikut sama beriftar

Makan di meja pun Puan Speaker bertudung

Saya bukan Muslim ya, saya Kristian

HannahYeohMakanBertudung

Saya memang Kristian, sungguh

HannahTudungMasjidIrsyad

Biar saya jelaskan yang I’m not a Muslim

HannahTudungMasjidHuda

Saya bukan Islam tapi orang nak jemput, lantak lah

Hannah Yeoh tudung home

Kat meja ni contoh olang Melayu cerdik pandai

Adun sesumpah DAP Hannah Yeoh makan pun bertudung (warna kelabu)

Ooops, kali ni I lupa pula menghala kamera

Hannah Yeoh (hannahyeoh) on Twitter 2013-07-27 10-26-56

Saya suka makan tapi kena jaga badan

HannahTudungEat

Lu olang tak pandai masak, buang masa I ke mari

HannahTudung MukmininSurau

Okay, yang ni sedap sikit

Orang Melayu yang ada mata tapi tak boleh nampak

Saya yang paling lawa

Adun DAP Hannah Yeoh baru-baru ini

Apa itu wuduk?

hannahT

Takde hukum bertudung bah, ni fesyen I suka-suka

YB Hannah Yeoh Hannah's tudung 1435H
Saya boleh mengenakan tudung di mana-mana jua. Apa salah?
hannahmosque2

Walau bertudung,

walau bertandang ke masjid

namun saya belum mendekati Islam di hati

hannahTudung2014
Saya bukan Muslim!
hannahyeoh Program Ramadan bersama penduduk pangsapuri
Saya bukan Muslim!!
hannahpurpleChameleon
Saya sekadar seekor sesumpah

source : helen ang's blog

No comments: