NUFFNANG

Friday 26 July 2013

CM PALING BODOH DI MALAYSIA, BAKAR EMOSI BUKAN ISLAM SUPAYA BENCI ISLAM


CM PALING BODOH DI MALAYSIA, BAKAR EMOSI BUKAN ISLAM SUPAYA BENCI ISLAM


Berikut adalah ulasan tanpa usul periksa Ketua Menteri Paling Bodoh di Malaysia. Paling Bodoh kerana tidak turun ke sekolah untuk melihat sendiri gambaran sebenar dan latar belakang Bilik Persalinan yang telah dipersetujui pihak PIBG sekolah sejak beberapa bulan yang lalu digunakan.

Inilah Ketua Menteri Paling Bodoh ini suka percaya 'hear say" dan Ketua Menteri Paling Bodoh ini cuba pula Bakar Kemarahan Bukan Islam supaya Membenci Marah akhirnya Merusuh kepada orang Islam. Baca kenyataan Ketua Menteri Paling Bodoh di Malaysia di bawah ini berkait isu ini dua hari lalu di portal pro-pr.

Tujuan Ketua Menteri Paling Bodoh ini supaya orang bukan Islam dan orang Islam bergaduh. Dia betul-betul ambil kesempatan, barangkali sengaja melupakan isu Menipu Kira CEC DAP? Sejak dahulu kalau bab-bab mengira kira-kira , orang Cina sangat particular dan mahir, malangnya Mengira Undi pun boleh salahkah? Memang Sahih Ketua Menteri Paling Bodoh! Lain kali suruh budak sekolah kira lagi bagus. Saya sangka SPR tak pandai kira, rupa-rupanya Bijak Pandai DAP salah kira undi CEC DAP hahahahahaha....
Kata nya - 'Rakyat Malaysia berhak berasa marah dengan penggunaan bilik persalinan sebagai tempat makan di Sekolah Kebangsaan Seri Pristana, Sungai Buloh, kata setiausaha agung DAP'.
Dia menghasut lagi - Lim Guan Eng bagaimanapun berkata, kemarahan itu sepatutnya disalurkan kepada Kementerian Pendidikan yang didakwanya gagal memupuk rasa hormat terhadap semua agama.

Hasut - "Kegagalan Kementerian Pendidikan untuk mengambil kira sensitiviti agama lain menunjukkan sikap pemimpin BN di peringkat kerajaan persekutuan," katanya yang juga ketua menteri Pulau Pinang. 

Hasut & Hear Say - Mengulas kejadian yang pada mulanya heboh di alam maya itu,Lim berkata, ramai yang marah dengan layanan terhadap sekumpulan murid dalam isu itu kerana ia merosakkan nama baik agama Islam sendiri.

Waduh dia kapir bercakap pasal Islam - "Islam tidak membenarkan tindakan sedemikian; dan DAP berharap supaya rakyat Malaysia dapat membezakan antara Islam yang mulia dan aman, berbanding mereka yang merosakkan nama baik Islam dengan memberi layanan yang begitu menghina terhadap anak-anak kecil tersebut." katanya.


source. : mymassa.http://mymassa.blogspot.com/2013/07/cm-paling-bodoh-di-malaysia-bakar-emosi.html

No comments: