NUFFNANG

Saturday 27 July 2013

APABILA KELING DAN CINA GILA KUASA

APABILA KELING DAN CINA GILA KUASA


GANESWARI KELLY adalah salah seorang daripada PARIAH-PARIAH yang sekarang ini sudah bertukar status kerana nenek atau datuk mereka memilih untuk terus tinggal di negara ini dan diberikan kerakyatan walaupun mereka dibenarkan pulang ke India pada pertengahan 1950-an lalu.

Memandangkan dia seorang PARIAH, seperti juga S.GOBIKRISHNAN yang memaki hamun ALLAH dan NABI MUHAMMAD tanpa dikenakan sebarang tindakan, bahkan semakin menjadi-jadi pula perangai hodohnya hanya kerana RM5000 sebulan yang dibayar oleh Anwar Ibrahim, GANESWARI KELLY melihat ini peluang untuk dia muncul dan mengukirkan namanya dengan cara MENGHINA Tuhan orang Islam, ALLAH dan SEKOLAH KEBANGSAAN yang menggunakan Bahasa Melayu sebagai Bahasa Pengantar.


Setelah apa yang ditimbulkannya sekarang, menimbulkan kekecohan sehinggakan ramailah yang terperangkap dan terpedaya dengan pembohongannya, BETINA PARIAH berkenaan berbuat helah lagi. Dia cuba menimbulkan kegemparan kononnya dia menerima ugutan bunuh dan ugutan jenayah daripada pemanggil yang tidak dikenali. Pada masa yang sama, dia mengumpan dirinya untuk mengalihkan perhatian daripada tekanan-tekanan yang dikenakan kepada Pengetua malang bernama ENCIK MOHAMMAD NASIR BIN MOHD NOR, oleh kumpulan dan gerombolannya.

Di mana kesudahan cerita ini? Apa pula tindakan yang dikenakan ke atas GANESWARI KELLY dan S.GOBIKRISHNAN yang sebelum ini telah didedahkan bahawa penghinaannya terhadap ALLAH, NABI MUHAMMAD dan ISLAM sudah melayakkannya untuk reput di bilik kurungan penjara?

Sumber : House PK

source : malaysia heaven http://malaysiaheaven.blogspot.com/2013/07/apabila-keling-dan-cina-gila-kuasa.html 

No comments: