NUFFNANG

Friday 6 November 2009

LAPORAN JAIS TERHADAP EXCO PKR SELANGOR DR XAVIER !

LAPORAN JAIS TERHADAP EXCO PKR SELANGOR DR XAVIER !




klik dibawah
bersahut, insyaallah ia akan bersahutan selepas ini. maklumat informer dari dalam pkr memberitahu aku bahawa exco pakatan selangor, dr xavier menafikan beliau memberikan ceramah di dalam masjid ar rahimiah klang seperti yang aku laporkan beberap hari lepas.

xavier kata dia tak berceramah dalam masjid ? aku nak tanya dia, habis tu di kupas surah al baqarah ayat 112 ke atau mengulas maksud hadis sampai separuh daripada audience ternganga mulutnya ?

xavier kata dia tak berceramah dalam masjid ? aku nak tanya dia, habis tu dia nyanyi lagu ahmad jais ke atau memberikan berita terkini keputusan champions league ?

xavier, adalah adun sri andalas juga bertindak sebagai exco kerajaan negeri selangor. jadi samada xavier memberikan sumbangan walaupun hanya sebatang pen sekalipun, ia tetap punyai motif politik. menggunakan dewan suci dalam masjid sebagai lokasi propaganda politik.

kalau nak bagi sumbangan , sila ikut contoh theresa kok. berada di luar perkarangan masjid walaupun dia datang dengan berpakaian skirt.

xavier, kamu kena faham isu. dalam masjid mestilah bersih dan suci. 10 hari aku pernah ke masjid biru di istanbul, walaupun masjid bersejarah itu menjadi tumpuan pelancong seluruh dunia, namun di dalam dewan solat non muslim enggak bisa masuk paham !

xavier telah menghina perintah sultan. maka dengan itu dia wajar menerima tindakan. kejadian berlaku di kawasan parlimen kota raja, maka pemuda umno kota raja telah mengambil langkah berani membuat laporan di pejabat JAIS terhadap xavier.JIKA PERKARA INI TIDAK DIHENTIKAN, AKU TAKUT ATAS DASAR HAK SAMARATA DAN PAS FOR ALL, TOWKEY KHINZIR DARI PKR PUN MUNGKIN BOLEH KELUAR MASUK DALAM DEWAN SOLAT MASJID !

tahniah ! minggu depan pasti bergegar lagi !

No comments: