NUFFNANG

Tuesday 3 November 2009

EKSKLUSIF ! HOI JAIS(PAS)..DR ASRI TAK PEGANG ANJING LA BODOH !

EKSKLUSIF ! HOI JAIS(PAS)..DR ASRI TAK PEGANG ANJING LA BODOH !

gambar1 ( berbaju kuning itu ialah cekgu jaafar YDP pas kota raja) seorang erdogan pas !
gambar 2. tangan kanan dr xavier yang selalu mengusap anjing kini mengusap mikrofon masjid. ceramah ni ada permit ke tidak ? ceramah ni halal ke tidak ?

gambar 3..kamu sendiri tafsirkan ..masyaallah pas melacurkan masjid demi politik ! KENAPA JAIS TAK SERBU ?

gambar 4. xavier pernah menghina sistem sekolah kebangsaan kerana terlalu 'islamic' !

DR ASRI BEKAS MUFTI TAK LAYAK BERCERAMAH, TETAPI DR XAVIER SEORANG KAPIR BOLEH BAGI TAKZIRAH DALAM MASJID ! aku pernah berkata dulu, kami ada menyimpan berpuluh-puluh koleksi gambar panas lagi kontroversi.. hanya akan dikeluarkan pada isu dan saat yang sesuai.

semalam dr asri dihina dan ditahan oleh JAIS. JAIS bermaksud jabatan agama islam negeri selangor. JAIS tak bermaksud jabatan agama islam malaysia..JAIS milik selangor dan kerajaan yang memerintah selangor adalah pakatan sundalan.

dr asri orang kata dia wahabi. dek kerana dia wahabi dia ditahan. kenapa dia ditahan ? kerana ceramah takde permit. siapa yang menahan beliau, tak lain JAIS.

kontroversi wahabi (dr asri) dan NGO dari kumpulan sunah sebenarnya hampir menemui titik penyelesaian. 13 NGO yang membantah perlantikan dr asri sebagai bos besar YADIM telah mengeluarkan statement untuk 'berbincang' dan berdialog secara baik denga dr asri. sdr yusri (ABIM) antara yang menyokong penyelesaian secara dialog dengan dr asri.

solusi nya semakin hampir tetapi telah dipunah ranahkan oleh JAIS. siapa dibelakang JAIS ? parti pas . dr asri ditahan kerana memberikan ceramah tanpa tauliah ! ingat point ini, ceramah tanpa tauliah.

pas memang barua ..aku dengan ini mengeluarkan 4 keping gambar yang menunjukkan pas dengan sengaja membiarkan dr xavier jayakumar (exco selangor) memberikan ceramah tanpa tauliah di dalam masjid lipat kajang, berhadapan dengan hospital tengku ampuan rahimah klang.

SIAPA ASRI DAN SIAPA XAVIER ...WAHAI PENYANGAK PAS !

dr asri seorang islam. dr xavier seorang kapir laknat.
dr asri kalimahnya iman. dr xavier kalimahnya sesat.
dr asri bersunat. dr xavier tidak bersunat kulop kotenya)
dr asri mandi wajib.dr xavier tak pernah mandi wajib.
dr asri meminum zam zam. dr xavier meminum holy water.
DR ASRI SUKA KUCING. DR XAVIER ADA 3 EKOR ANJING BESAR DI RUMAHNYA DI ANDALAS.

malam tadi dr asri ditahan oleh jais. dr xavier yang membela anjing dibenarkan untuk memberikan ceramah di dalam masjid. di berucap di saf kedua masjid. tangannya yang selalu mengusap 3 ekor anjing peliharaan, kini menyentuh tikar,karpet dan rostrum masjid !

KENAPA JAIS TAK MENYERBU DR XAVIER ???? ADAKAH KERANA DI SEBELAHNYA ADALAH YDP PAS KOTA RAJA, CIKGU JAAFAR, MAKA DENGAN ADANYA YDP PAS DI SITU, MAKA CERAMAH DR XAVIER DIKIRA 'HALAL' ?

aku sudah yakin pas semakin rosak akhlak politiknya, demi undi dia sanggup melacurkan segalanya dek kerana kemarukkan kuasa. !

selama umno memerintah, tidak pernah gambar sebegini dikeluarkan. jika adapun majlis yang melibatkan non muslim,maka satu khemah luar akan didirikan bagi mengormati kesucian masjid itu sendiri.namun tidak bagi pas ! aku akan keluarkan lagi beberapa lagi gambar kontroversi ! biar aku ajar pas kali ni. sialan kamu, yang halal kamu haramkan dan yang haram kamu halalkan ! HASAN ALI TELAH 'DIPERANGKAP' OLEH ERDOGAN PAS !

No comments: