NUFFNANG

Tuesday 24 November 2009

anwar's dna found at crime scene? which and which part the was dna found? anwar admitted being at condo?

TERKINI-DNA Anwar Masih Melekit Di Tempat Kejadian Liwat Berlaku



Peguam Cara Negara II Datuk Mohamed Yusof Zainal Abiden yang mengetuai pasukan pendakwaan berkata mahkamah mempunyai bidang kuasa sedia ada untuk membatalkan atau menangguhkan dakwaan itu, bagi membetulkan salah laksana keadilan jika dakwaan itu benar-benar merupakan penyalahgunaan proses mahkamah.

"Bagaimanapun kami berpendapat dalam tindakan ini, ia hanya untuk menghentikan prosiding atau untuk menghalang mahkamah daripada terus mendengar kes ini," katanya.

Mohamed Yusof berkata berdasarkan laporan DNA oleh ahli kimia, terdapat spesimen DNA campuran daripada dua lelaki di tempat kejadian, yang menyokong dakwaan Mohd Saiful bahawa dia diliwat oleh Anwar.

"Ini bukanlah kes yang sewajarnya untuk mahkamah menggunakan kuasa sedia ada bagi membatalkan atau menangguhkan dakwaan memandangkan pendakwaan tidak tahu bagaimana kes itu memudaratkan Anwar," katanya.

Hakim Mohamad Zabidin menetapkan 1 Dis untuk keputusan.

Di Petik dari Bernama

He he he.....
apa yang menarik dalam berita Bernama ni? kenyataan Peguam Cara Negara II Datuk Mohamed Yusof Zainal Abiden yang menyebut:

Mohamed Yusof berkata berdasarkan laporan DNA oleh ahli kimia, terdapat spesimen DNA campuran daripada dua lelaki di tempat kejadian, yang menyokong dakwaan Mohd Saiful bahawa dia diliwat oleh Anwar.

DNA daripada 2 lekaki di tempat kejadian?

Wow...DNA siapa pulak tu?
1 dah tentu lah milik Saiful bukhari mangsa Liwat.
1 lagi? jeng...jeng..jeng......

Patutlah Anwar nak sangat bukti ASAL DNA dalam kes liwat ini. Rupanya spesimen DNA telah di temui di tempat kejadian liwat ini berlaku. Agak-agak anda semua lah, di mana Spesimen DNA ini di temui?

a) Di Atas Tilam
b) Di atas Cadar
c) Di atas Sofa
d) Di atas Lantai
e) belakang punggung saiful?
f) seluar dalam saiful?

Patutlah Pendakwaan dalam kes Liwat Saiful ni hanya memerlukan masa selama lebih kurang 3 minggu sahaja untuk membuat pendakwaan ke atas Anwar. Rupa-rupanya pasukan penyiasat dan pendakwaan sudah cukup kesemua bukti penting dalam kes Liwat ini.

Untuk makluman semua, sebarang kes yang mana ingin di dakwa di mahkamah mestilah cukup bukti bagi membolehkan seseorang itu di tuduh di Mahkamah bagi kesalahan yang di lakukan nya.

Syukur ke hadrat Ilahi kerana dengan pendedahan dari kenyataan ini telah memberikan kekuatan kepada Gomo serta para rakan-rakan yang lain untuk terus memberikan tekanan buat Anwar Al Juburi agar meneruskan perbicaraan kes liwat ini.

Malah Saiful juga bertambah kuat dan tabah dengan kenyataan berhubung DNA ini.

Buat Anwar dan pengikutnya.usah lagi Anwar cuba menangguh kes liwat ini dari sebarang alasan.

Bukti DNA asal dalam kes ini merupakan bukti yang amat penting sekali.

Dan bukti ASAL DNA inilah jua yang Anwar serta peguambelanya yang berjumlah 12 orang itu inginkan.

Untuk apa Anwar inginkan Bukti ASAL DNA ini?

Apa dengan keterangan yang pihak pendakwaan berikan kepada Anwar itu tidak cukup kan?

Segala keistimewaan sudah Anwar perolehi dalam Kes Liwat ini walhalkan dia merupakan tertuduh.

Belum pernah Gomo lihat seorang tertuduh diberi keistimewaan yang sedemikian rupa.

Apa mentang-mentang Anwar ini bergelar Dato Sri maka kelebihan perlu di beri kepadanya?

Apa kerana Anwar bekas TPM maka dia berhak di beri layanan istimewa?


Jenayah tidak mengenal sesiapa, tidak ada sebarang pengecualian yang khusus dan teristimewa kepada tertuduh!

Anwar seharusnya di beri layanan yang sama seperti tertuduh lain.

Anwar? Hang kata Lawan tetap Lawan! Awat hang dah lupa ka?

Psssttt....DNA anwar tu beb....melekit lagi masa jumpa tu agaknya...ha ha ha

PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

source : papa gomo


GEMPAR - Anwar Akui Berada Di Kondo

Monday, November 23, 2009


Pasukan peguam pembela saya sekali lagi dihalang dari mendapatkan serta memeriksa laporan perubatan, rakaman video litar dan sampel DNA akibat dari keputusan mahkamah rayuan semalam untuk menyebelahi rayuan pihak pendakwa.

Kesemua bahan bukti tersebut merupakan bahagian penting untuk pembelaan saya dan hak untuk mendapatkannya dijamin undang-undang. Mahkamah Tinggi pada 16hb Julai lalu memerintahkan pihak pendakwa menyerahkan bahan bukti, antaranya dua laporan perubatan dari Hospital Pusrawi dan Hospital Kuala Lumpur.

Jelas ada pihak yang menghalang kes ini dari berjalan lancar dan menurut lunas perundangan. Sebaliknya mereka berselindung di sebalik dalih kononnya saya yang melengah-lengahkan perbicaraan. Jangan halang proses perundangan yang sebenarnya. Biarkan ianya berlangsung tanpa dicampuri dan digugat pemerintah.

Nah sudah terang lagi bersuluh kepada kita, siapa sebenarnya yang melengah-lengahkan proses perundangan dan pembicaraan. Mengapa gentar untuk membenarkan pasukan pembela saya memeriksa bahan bukti dan rakaman video litar? Barangkali takut muslihat jahat didedahkan; pecah tembelang membusuk dan memualkan.


ANWAR IBRAHIM


Kah..kah kah.....
Artikel di atas adalah kenyataan Anwar Al Juburi berhubug Kes Liwat Nya. Mari kita ulas apa yang anwar nyatakan dalam kenyataan berbau KUNYIT ini....

Gomo said...
Bila pulak pihak Anwar Al Juburi di halang? Ini adalah keputusan Mahkamah yang mana telah gagal pihak pembelaan Anwar dalam rayuan ini. Apa yang dimohon oleh Anwar adalah tidak masuk akal sama sekali. Rakaman Video Litar ASAL, DNA ASAL. Dan juga Senarai Saksi-saksi ASAL dalam kes Liwat ini.

Permohonan Anwar sebelum ini semuanya di penuhi oleh Mahkamah dan Anwar telah mendapat banyak Keistimewaan dalam Kes ini. Walhalkan Anwar adalah tertuduh, bukan mangsa dalam kes Liwat ini. Anwar tidak ingat ke keistimewaan yang di perolehinya sepanjang permulaan kes Liwat ini?

Tidak ada campurtangan dari mana-mana pihak dalam Kes Liwat ini. Malah sejak mula lagi pendakwaan di lakukan Anwar mendapat kebebasan yang sungguh luar biasa. Kalau penjenayah lain HARAM tak dapat apa keistimewaan yang Anwar Al Juburi ni dapat.

Buat seluruh rakyat, Gomo mengharapkan kita semua dapat mengerahkan Anwar serta Peguambela nya yang berjumlah 12 orang itu agar menyegerakan perbicaraan kes Liwat ini. Keputusan mahkamah jangan kita pertikaikan. Sebagaimana juga Anwar tidak pernah mempertikaikan keputusan Mahkamah dalam kes liwat nya yang lalu.

Rakyat akan mengikuti perjalanan kes Liwat ini nanti dengan akal dan minda yang terbuka, Kita akan sama-sama menilai bukti dan keterangan yang akan di keluarkan semasa perbicaraan kes liwat ini nanti.

Buat Anwar Al Juburi dan penyokong taksubnya yang lain usahlah di ragukan kemampuan Mahkamah. Sudah banyak keputusan mahkamah yang nampaknya memihak dengan penuh kelebihan kepada Pakatan Pembangkang ini.

"Lawan Tetap Lawan"

Jangan cuba melengahkan lagi kes liwat ini!!!

Yang Hak Pasti Berdiri Yang Bathil Pasti Jatuh

Psssttt....Anwar mintak rakaman cctv? Errr Kak Wan kata Anwar mesyuarat? Izzah kata Anwarbersama keluarga? Anwar ada di kondo? He he he........

source : papa gomo

kzso : one of the many witnesses will be izzah, kak wan...hahahaha

No comments: