NUFFNANG

Tuesday 18 March 2014

PENGRITIK #MH370 & VIDEO YANG MEMALUKAN CALON #PRKKAJANG ! #tolakwawi #pilihmeifun

PENGRITIK #MH370 & VIDEO YANG MEMALUKAN CALON #PRKKAJANG ! #tolakwawi #pilihmeifun

Sungguh memalukan !


Calon PKR malu besar apabila peniaga di PRK Kajang yg beliau temui telah menempelak beliau secara terbuka!

Peniaga tersebut pernah berniaga di Bandar PERDA dalam Parlimen Permatang Pauh. Mereka terpaksa merempat keluar kerana dihalau semasa berniaga di Penang.


 

Dalam masa yang sama, kepimpinan Pakatan pembangkang dimalukan apabila  Datuk Dr Haron Din telah mempertahankan kerajaan dan Penerbangan Malaysia (MAS) dengan menegaskan bahawa mereka melakukan yang terbaik dalam usaha mengesan pesawat MH370.
Kenyataan Haron itu dibuat susulan kritikan melulu oleh Naib Presiden PAS Mahfuz Omar dan Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim terhadap kerajaan dalam menangani tragedi yang berlarutan sejak 11 hari lalu. 
"Ada kata pepatah berat mata memandang, berat lagi bahu memikul. Yang memikul tugas ini adalah kerajaan dan saya secara jujur mengatakan kerajaan telah melakukan segalanya," katanya kepada Antarapos.
Kenyataan pemimpin Pakatan pembangkang itu bukan sahaja memalukan calon PKR tetapi juga seluruh kepimpinan Pakatan pembangkang yang menjaja isu MH 370 di ceramah-ceramah mereka di PRK Kajang.

Mereka mengejek dan mengeji tetapi mereka sebenarnya telah menyakitkan hati rakyat Malaysia termasuk rakyat DUN Kajang.

Mujurlah rakyat Kajang mempunyai pilihan terbaik yang bukan mempertahankan sensitiviti dan kesedihan rakyat tentang MH 370 tetapi juga berintegriti dan berkredibiliti.


Calon itu ialah Chew Mei Fun.


source : dr mim
  
 

No comments: