NUFFNANG

Saturday 22 March 2014

TERKINI ! 2 VIDEO - ANWAR KANTOI MALU BESAR DI #PRKKAJANG !! #tolakwawi #wawi4kajang #pilihmeifun

TERKINI ! 2 VIDEO - ANWAR KANTOI MALU BESAR DI #PRKKAJANG !! #tolakwawi #wawi4kajang #pilihmeifun

Bekas peguam Anwar Ibrahim telah mendedahkan modus operandi Anwar Ibrahim yang tidak mahu menjadi saksi dan membela diri sendiri apabila diberi peluang oleh pihak mahkamah!

Anwar Ibrahim sendiri yang tidak mahu memberi keterangan di kandang saksi. BN atau DS Najib Razak tidak pernah melarang beliau untuk mempertahankan diri beliau sendiri.

PM Najib Razak, BN dan pihak mahkamah pula yang dipersalahkan oleh Anwar Ibrahim, kononnya mereka itu menzalimi diri beliau. 

Padahal, Anwar Ibrahim yang menzalimi diri beliau sendiri. Malah, pihak peguam Anwar Ibrahim sendiri yang tidak memanggil alibi-alibi mereka untuk disoal-siasat padahal pihak mahkamah sudah memberi ruang dan peluang sepenuhnya kepada Anwar Ibrahim. 
Kenapa?

Lihat 2 pendedahan di bawah :

Video 1 :

Video : Anwar kantoi besar

Video 2 :

Video : Pendedahan Zulkifli Noordin di PRK Kajang

Dan sekarang,  Anwar Ibrahim dan kepimpinan Pakatan pembangkang cuba pula mengheret rakyat di kancah permasalahan Anwar Ibrahim.

Reformasi 2.0 yang dilaung-laungkan oleh Pakatan pembangkang bukannya untuk rakyat tetapi hanya untuk kepentingan diri Anwar Ibrahim sahaja.

Kerana itu MiM percaya, Reformasi 2.0 tidak akan mendapat sambutan daripada rakyat kecuali mereka yang taksub dengan Anwar Ibrahim. Dan sungguh memualkan apabila kepimpinan Pakatan pembangkang bersikap hipokrit dan berat sebelah kerana sebelum ini, Anwar Ibrahim pernah dibebaskan oleh pihak mahkamah.

MiM juga difahamkan bahawa mana-mana orang yang menyertai Reformasi 2.0, boleh didakwa kerana menghina mahkamah ataucontempt of court

Maka bodohnya mereka yang menyertai Reformasi 2.0 yang hanya untuk Anwar Ibrahim.

Pendedahan di atas sudah tentu memudahkan warga Kajang untuk memilih wakil rakyat untuk mereka dan beliau ialah Chew Mei Fun :






Malangnya, terdapat pihak yang tidak bertanggungjawab yang jahat di PRK Kajang : KLIK SINI

source : dr mim

No comments: