NUFFNANG

Monday 24 March 2014

VIDEO KLIP Luahan Mangsa Gengster Haprak Pakatan SAMM #prkkajang


Luahan Mangsa Gengster Haprak Pakatan SAMM #prkkajang

Luahan Mangsa Gengster Haprak Pakatan SAMM #prkkajang

Wan Azizah adalah bekas ahli parlimen Permatang Pauh.Peniaga yang dihalau seperti pendatang dari Permatang Pauh ini sudah pasti tahu betapa mereka ditindas dan dihalau lebih teruk dari pendatang.
Kajang,Wan Azizah berasakan tiada sesiapa yang tahu temberang beliau berkempen sana sini..
Namun apabila berhadapan mangsa kekejaman regim pakatan Pulau Pinang sudah pasti temberang akan terdedah.
isu ini amat mudah,bila dah berkempen kemudian rakyat taknak layan sudah lah..
Dari blog Flyingkick-Kalau dah niat tak baik dari awal, memang perbuatan akhirnya tetap menjadi tak baik.
Begitulah dengan Chegu Bard.
Dendamnya terhadap seorang mak cik marhein yang berniaga di gerai makan yang ‘MENGHARAMJADAHKAN’ tindakan Pakatan Rakyat merobohkan gerai orang Melayu di Sungai Sekamat dan kelibat bantuan Wan Azizah atau PKR tidak muncul, sehingga membuatkan Wan Azizah yang sedang berkempen panas telinga serta cabut lari, cuba dibalas oleh Chegu Bard. (RUJUK SINI)
klik sini video klip : 

#PRKKajang : Temubual Bersama Peniaga Warung Yang Diserang

Dia telah datang ke gerai tersebut, DE’WARUNG BAWAL bersama-sama gerombolannya bertujuan untuk menakut-nakutkan mak cik penggerai tersebut dan cuba menunjukkan kononnya PKR adalah sebuah parti yang boleh menyusahkan sesiapa sahaja yang bercakap benar dan mendedahkan perangai hodoh kepimpinan parti tersebut.
Setelah puas makan dan minum, dengan lagak samseng besar, Chegu Bard dan gerombolannya menyatakan mereka enggan membayar kerana tindakan mak cik berkenaan memalukan Wan Azizah dengan cerita penggerai Melayu di Perda, Pulau Pinang dihalau bagaikan anjing kurap dan PKR langsung tidak menolong mereka.
Berlaku pertengkaran dan ugutan daripada Chegu Bard dan gerombolannya untuk menjahanamkan gerai serta keselamatan mak cik itu. Malah salah seorang daripada anggota rombongan samseng Chegu Bard, mengugut akan mencederakan mak cik itu dan MEMBAKAR GERAI serta GERAI-GERAI MELAYU LAIN sekiranya terus meminta wang dari mereka.
20140323-175609.jpg

No comments: