NUFFNANG

Saturday 1 June 2013

Lim Kit Siang - Dulu Pn Siti Inshah Lu Meroyan Melantun2, Tapi Kes Poh Kim Thye Lu Senyap ?

Lim Kit Siang - Dulu Pn Siti Inshah Lu Meroyan Melantun2, Tapi Kes Poh Kim Thye Lu Senyap ?

Friday, May 31, 201310comments

If Najib’s 1Malaysia is to have real meaning, Siti Inshah should not only be removed from the education service, there should be no place in civil service for other Siti Inshahs - KLiK

 

Begitulah GARANGnya TAJUK ARTIKEL dari Blog Limkitsiang pada 17 Ogos 2010 bila menyerang Pengetua SMK Tunku Abdul Rahman Putra, Kulai Johor

 

Ada LKS mahu beri peluang kepada Pengetua itu tampil membela diri ? Saya bukan hendak mengungkit kembali kes 3 tahun itu, kepada yang mahu refresh balik, boleh baca SINI. 

 

Salah faham, FITNAH dan sebagainya .... tapi apakah anda sudah lupa bagaimana parti2 pembangkang RASIS menyerang hebat Pengetua itu ?

 

Dari link diatas -

3. Pengetua berkenaan juga telah membuat laporan polis untuk mempertahankan dirinya. Difahamkan juga akibat desakan daripada MCA dan DAP, pengetua itu telah diminta memohon maaf kepada pelajar di dalam perhimpunan.

 

TAPI bagaimana pula respon DAP terutamanya Lim Kit Siang yang kebetulan menjadi wakil Parlimen bagi Gelang Patah dimana berlakunya kes cikgu cina BIADAB yang menuturkan kata2 penghinaan terhadap kerajaan DAN bangsa Melayu secara UMUM ?

 

Baca Poh Kim Thye dengan kenyataan Melayu Bodoh, Lembu, Babi, Bangang, Sial dan Pukimak - KLiK

 

Bukankah Lim Kit Siang dan Dap mendakwa mereka mewakili SEMUA kaum ? Kalau dalam kes Pn Siti Inshah Kit Siang boleh meroyan melantun2 seperti diatas, kenapa dalam kes ahPoh, tidak ada sebarang respon pun yang diberikan ?

 

DOUBLE STANDARD ? 

RASIS ?

 

Kepada Lim Kit Siang dan DAP, buktikan yang anda bukan parti perkauman dan menentang segala yang berbaur Rasis dalam kes Poh Kim Thye !

 

Pemimpin2 Melayu ?


Ada teman beritahu yang ada pihak yang meroyan dengan artikel PONDAN Umno yang saya tulis baru2 ni hehehehe ..... sepatutnya anda BUKTIkan yang anda BUKAN PONDAN bukannya meroyan mempertikaikan SIAPA yang menulis atau apa yang ditulis. 

 

Tindakan anda menjadi bukti terbaik samada sebarang tuduhan itu wajar disokong atau disanggah.  

 

Sekali lagi kepada UMNO - Bila lagi nak tubuhkan cabang PEMUDA ni ?



source : din turtle

No comments: