NUFFNANG

Thursday 27 June 2013

DAP MEMANG BABI! BARU KENA USIK SIKIT PASAL JONKER WALK SATU KETURUNAN DAH MELALAK!

DAP MEMANG BABI! BARU KENA USIK SIKIT PASAL JONKER WALK SATU KETURUNAN DAH MELALAK!

Alkisahnya apabila Ketua Menteri Melaka yang baru iaitu Dato Idris Harun arahkan supaya Jonker Walk yang peniaganya adalah 100% Cina ditutup, korang BOLEH BACA KAT SINI.

Maka melalak la semua pencinta DAP ni, macam-macam statement dikeluarkan oleh mereka, yang paling aku tak tahan Menteri Pelncongan yang aku tak tau bangsa apa tu pun join dan pertahankan Jonker Walk, ini lagi satu hal ingatkan bila Ng Yen Yen dah takde boleh la Malaysia dipromosi sebagai negara Malaysia tapi nampaknya bila letak menteri bebal ni, tak kemana la.

Berbalik pada Jonker Walk, bertubi-tubi Ketua Menteri Melaka kena serang dari kaum yang suka DAP babi ni. Malay Mail juga tidak ketinggalan dengan kenyataan mereka bahawa mereka akan pertahankan Jonker Walk. Dasyat beb..

Kaum minoriti di negeri itu disokong oleh begitu ramai puak DAP ni, termasuk la melayu elitis yang dah lupa diri. Kenapa selalu jadi macam ni? Kenapa kita kena selalu tunduk pada permintaan kaum tak sedar diri ni? Why? Apa saja mereka mintak semua kerajaan dah bagi, akhirnya mereka sokong DAP, sekarang nak dengar lagi ke?

Aku dan sahabat-sahabat aku akan pertahankan keputusan Ketua Menteri Melaka ini. AKu harap Idris Haron jangan berganjak dengan keputusan dia. Kalau nak sokongan padu dari kami bloggers yang mendokong perjuangan BBC dan BCL ni, maka dia kena tegas dengan keputusan dia.

Persetankan Nazri Aziz yang telah membesarkan kepala Namewee dulu dan aku tak faham kenapa mamat ni masih boleh jadi Menteri lagi ek? Tah la, yang penting kita jangan tunduk pada desakan kaum minoriti ini.

Teruskan boikot wahai pembaca sekalian!

Ini ada update sikit dari blogger Melaka tentang Jonker Walk, MESTI BACA, KLIK

No comments: