NUFFNANG

Monday 17 June 2013

ANWAR JUMPA PM DI JAKARTA? SATU LAGI TINDAKAN DESPERATE ANWAR UNTUK CARI NYAWA?

ANWAR JUMPA PM DI JAKARTA? SATU LAGI TINDAKAN DESPERATE ANWAR UNTUK CARI NYAWA?

Ini lagi satu cerita best. Beberapa hari yang lepas PM pergi ke Jakarta, tiba-tiba timbul kisah PM berjumpa dengan Anwar. Terkejut beruk la kita semua dengar akan berita ni. Maka semua tertanya-tanya apa yang PM buat berjumpa dengan Beruk Sarkis tu?

Orang-orang UMNO mula gusar dan tertanya-tanya betul ke? Kalau betul apa agendanya? PM nak mintak nyawa ke? Aduh, ada jugak orang cerdik pandai yang boleh percayakan cerita sebegini? Kenapa cerita sebegini dimainkan? Apa motif sebenar Anwar?

Macam ni, PM langsung tak jumpa pun silahanat yang kuat meliwat tu. Ini adalah fakta yang pertama. Semasa PM berada si Jakarta, Anwar berada di Bali. Kemudiannya baru Anwar ke Jakarta itu pun mungkin dia mencari budak jambu untuk melampiaskan nafsu dia.

Tang mana si Anwar ni jumpa PM Najib? Pastu Anwar pulak keluar cerita dia tak jumpa Najib, wah, kunun-kununnya macam dia nak cover cerita la, jumpa PM tapi tak nak ngaku. Aduh Anwar! Dah tua nak mampos pun masih kuat berdrama.

Senang je waha pembaca sekalian, kisah sebegini disebarkan Anwar agar ahli UMNO tak percayakan PM, yalah macam aku tulis mula-mula tadi kenapa perlu PM nak jumpa Anwar? Kalau jumpa untuk apa? So dia cuba main perception supaya orang UMNO tak percayakan PM la.

Bangang betul si juburi ni, punya la desperate nak jatuhkan Najib sampai boleh main drama murahan macam ni sekali.Memang tidak ada apa-apa pertemuan yang berlaku disana. Aku dah check confirm takde, tapi kalau masih ada yang boleh percaya cakap si juburi maka aku tak tau nak kata apa lagi la..kah kah kah.

Aku masih dok menyiasat kisah Yusof Kala ni, Insya'allah sedikit masa lagi aku dan kengkawan akan bongkarkan apa yang terjadi sebenarnya...tunggu...

Janganlah diri anda diperbodohkan dengan wayang CINA ciptaan Anwar!

No comments: