NUFFNANG

Friday 28 June 2013

PEMIMPIN MELAYU BARU JANGANLAH DIPILIH LAGI DARI LENDIR KEMALUAN CINABENG.

PEMIMPIN MELAYU BARU JANGANLAH DIPILIH LAGI DARI LENDIR KEMALUAN CINABENG.


kalau korang tanya aku pasal situasi pimpinan melayu..
aku kata aku dah tak peduli..

samada mereka nak main wayang, main politik kondom, flip flop itu dia punya pasal...

saat ini aku semakin tak ralat dengan sikap dan kejantanan pimpinan melayu. siapa menggadai, siapa melacor,siapa nak flip flop itu dia punya pasal.

bangsa melayu WAJIB ingat, keputusan dan hala tuju bangsa melayu pada saat ini terletak pada keputusan di tangan korang sendiri.

kalau korang pikir melayu selepas pru 14 takde masalah, terpulang.

tapi kalau korang pikir masa depan maruah islam dan ke mana nak perginya anak cucu kita then korang decide dan seranglah cinabeng ni habis-habisan !

serang bukan dalam ertikata dari sudut fizikal, tapi kuasa bangsa melayu yang selama ini memberikan kaya kepada puak mata sepet cinabeng nih..

jangan biarkan leaders gampangan decide future kita,biar kita tentukan..

samada besar atau kecil kuantiti bangsa melayu baru yang nak ganyang cinabeng itu bukan persoalan.

perang badar sudah tunjukkan islam boleh menang walaupun kuantitinya 313 jika dibandingkan dengan 1000 kafirin.

kita bercakap mengenai hak melayu.
kita jarang bercakap mengenai tuntutan baru hak melayu.

sekarang perkara yang asas ini pun sudah semakin diserang dan aku lihat tak mampu dijaga oleh pimpinan melayu..

semuanya melayang entah ke mana.

kadang-kadang aku terfikir kalau beginilah resamnya pimpinan yang ada sekarang, aku yakin arwah leftenan adnan baik berfikir untuk jadi balaci jepun aje..

korang paham tak maksud aku ?

maksud aku di sini adalah jangan kau sia-siakan maruah pejuang lama yang gila pertahankan islam dan bangsa .

mereka bermatian mempertahankan nyawa hanya kerana pada waktu itu mereka berfikir nasib masa depan anak bangsa.

hari ini hampir kesemua semangat pimpinan melayu adalah berupa lendir-lendir yang meleleh dari kemaluan cinabeng.

aku sebut umno,pas dan haramjadah melayu taraf lendir kemaluan cinabeng dari pkr..

kisah bangsa melayu yang sanggup mati jihad mempertahankan akidah natrah dah makin tak nampak di susuk tubuh pimpinan melayu..

haron din elok pakai seluar pendek aje lah, berhentilah jadi ulamak.
takde kesan lebih memikir nasib politik daripada nasib islam itu sendiri.
yang lain pun kong kali kong..

sekarang aku tanya korang, ade aku kesah ?

aku tak kesah apa pun lah..

korang perhatikan di sekeliling kamu. tiap ahad anak india darjah 6 pakai tie pergi tuisyen dan kelas tambahan. anak melayu sibuk cari kedai game dan internet.

di kawasan rumah aku, anak melayu darjah 6 jual kotak dan tin pasal nak tampung belanja sekolah.

maaf aku mencarut, tapi apa punya puxxmaklah yang pusat zakat,baitulmal,jkm dan pemimpin melayu buat ?

sial sungguh la perangai korang nih.
buta hati dok pikir mentekedarah sampai langsung tak pandang ada pada saat ini keluarga melayu susah nak makan !

di saat melayu bertelagah, ni cinabeng masuk dan halus cucuk jarum.

saat ini aku nak terjah pimpinan melayu, namun terpaksa di hold kan dulu pasal cinabeng punya move lebih memudaratkan..

kita takde pilihan lain.

nak tumbangkan gerakan cinabeng ini tak lain sabotaj sampai hancur bisnes dia.
cinabeng, tuhan mereka adalah wang.
wang itu datang dari poket melayu.
kalau melayu tak bagi lagi duit pada bisnes cinabeng, cinabeng akan mati mereput.

lepas mereput, tuntutan politik akan berkurangan kerana lebih lebih fokus selesaikan masalah kewangan.

lubuk kelemahan cinabeng dah ada. aku perlukan sokongan luar biasa pembaca blog ini untuk melakukan jihad ekonomi..

kalau korang sayangkan islam dan masa depan melayu, bertindak tanpa had dan letih.

biar bertahun sekalipun, ganyang tetap ganyang.
konsistensi penting.
GANYANG SAMPAI BANKRAP !

No comments: