NUFFNANG

Monday 17 June 2013

Nurjazlan bangga Pasar Seni jadi tempat komunis

Nurjazlan bangga Pasar Seni jadi tempat komunis



MAKIN GANAS betul SAMSENG-SAMSENG yang macam KONGSI GELAP, DAPigs/PKRats - majoriti rakyat BUMIPUTERA MELAYU/ISLAM makin sengsara! Semua ini dibuat untuk menghina Islam sambil menjatuhkan Islam dan sebarang warisan Melayu, termasuk dalam bidang seni dan perniagaan!

Saya baru terbaca tentang kejatuhan PASAR SENI pada golongan disyaki SAMSENG-SAMSENG DAPigs sebab sengaja bubuh dua lambang amat besar yang nampak macam tokong Cina depan Pasar Seni itu dan makin dimonopoli produk dari CINA.

Sedangkan pasar Seni dulu adalah memperjuangkan seni dan budaya Melayu dan Bumiputera lain, rakyat Malaysia. Sudahlah itu, sewa dikenakan sampai hampir $2, 000 sebulan untuk kiosk yang amat kecil, maka usahawan Melayu/Bumiputera pun terus TERHALAU macam selalu!

Lagi pula diJAJAH oleh pendatang asing - awat ini! Hai, bala betul kepada bumi kita ini, warisan dan korban berzaman (dari sebelum dijajah British lagi) nenek moyang BUMIPUTERA Melayu/Islam dan BUMIPUTERA lain!

Sila lihat di http://medantempurkedah.blogspot.com/2013/06/panass-tengkuadnanreal-apa-dah-jadi.html, PASAR SENI ?? MENJUAL SENI ORANG MALAYSIA ATAU SENI NEGARA ASING ?? , Tuesday, 11 June 2013:

Kenapa Pasar Seni dah jadi macam Petaling Street?? Barang Made in China bersepah, hampir semua kedai di CM jual produk Made in China.. Mana pergi barang barang Made in Malaysia ?? Dengan peniaga asing belambak, lebih lebih lagi pak arab......

Paling tak puas hati bila kedai kedai di bawah belah hadapan dimonopoli kaum tertentu.. Kedai orang Melayu dibiarnya di hujung hujung dan tingkat atas..

Kalau tak salah aku, Pasar Seni ni milik Uda Holding kan ?? Tetapi kenapa peniaga bumiputera dipinggirkan??

Lepas tu baru dia cerita nasib peniaga peniaga bumiputera di Pasar Seni yang ditindas.. Dari A sampai Z dia cerita pasal peniaga Pasar Seni dengan management baru yang menguruskan Pasar Seni.. Dah la sewa makin mahal, setiap kali kadar sewa dinaikkan, peniaga kena topup deposit + security.. Aku pun tanya dia, sewa kiosk kecik besar 3x5 kaki tu berapa sebulan.

Sahabat aku cakap, sebulan RM 1800 !! HOIHHH !! Mahal gila !! Itu nak bunuh peniaga ka nak tolong peniaga ??....

MAKCIK Tempurung.

(PERHATIAN: ada PENYAMUN penakut disyaki dari DAPigs/PKRats durjana yang sekarang meniru gelaran saya tetapi sebagai "Pakcik Tempurung/Temporung" untuk mengelirukan pembaca).

source : The Unspinners

No comments: