NUFFNANG

Tuesday 27 October 2009

HADI PUN TAHU ANWAR NI GAY ? hmmm kisah egm pas , tg nik aziz, ; pembongkaran sebenar tragedi dalam pas?..

NIZAR PENGKHIANAT! HADI PUN TAHU ANWAR NI GAY LA!

KUALA LUMPUR 26 Okt. - Bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad mempunyai keyakinan bahawa Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang juga antara individu yang mengetahui rahsia sebenar Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Namun atas kepentingan untuk berkuasa katanya, para pemimpin Pas yang mengetahui 'sesuatu' mengenai Anwar sanggup 'menelan' rahsia itu.

Disebabkan faktor itu kata beliau, umum mengetahui bahawa Abdul Hadi tidak mempunyai kecenderungan untuk menyokong Anwar secara keterlaluan.

Katanya, jika senario politik Pas dinilai, maka penyokong terkuat Anwar daripada parti itu adalah Mursyidul Am, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat.

''Nik Aziz adalah penyokong terkuat Anwar daripada Pas, Hadi tidak kuat sangat, mereka semua mengetahui sesuatu mengenai Anwar tetapi demi politik, mereka sanggup untuk melupakannya,'' katanya.

Beliau berkata demikian pada sidang akhbar selepas perasmian Konvensyen Pengurusan Kemudahan dan Harta Negara (Nafam) 2009 di sini hari ini yang disempurnakan oleh Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin.

Sebelum ini, salah seorang bekas rakan karib Anwar, Datuk S. Nallakarupan juga pernah memberitahu bahawa ada rahsia di sebalik mengapa terdapat pemimpin dalam PKR yang dilihat mendapat layanan istimewa daripada Anwar.

Nallakarupan berkata, beliau akan mendedahkan rahsia itu apabila tiba masanya nanti.

Mengulas kemelut dalaman yang sedang melanda Pas pada masa ini, Dr. Mahathir berkata, disebabkan ketidakselesaan beberapa pemimpin parti itu, rahsia Anwar mungkin akan terbongkar tidak lama lagi.

Beliau bagaimanapun tidak menyatakan apakah rahsia yang mungkin diketahui para pemimpin tertinggi Pas termasuk Abdul Hadi.

Menurutnya, pakatan pembangkang akan gagal tidak lama lagi kerana mereka sebenarnya tidak serasi atau compatible dan akhirnya akan mula berkelahi antara satu sama lain.

''Mereka 'berkahwin' untuk kesenangan tetapi kini mereka tidak senang dan mula mencari kesalahan satu sama lain, Abdul Hadi tidak berapa gembira dengan Anwar,'' katanya.

Beliau menambah, pakatan itu semuanya berasal daripada kelompok yang sudah terlalu lama menjadi pembangkang dan itulah sahaja kerja yang mereka tahu buat iaitu membangkang.

''Sekarang mereka mula membangkang satu sama lain pula,'' katanya.

Jelas beliau, membangkang amat mudah daripada mentadbir negara dan baru kini, pakatan berkenaan mula terasa kebenaran kenyataan itu.

''Mungkin 100 tahun lagi baru mereka faham bagaimana untuk mentadbir sebuah negara,'' jelasnya. Utusan Online

House PK: Itulah kata-kata seorang negarawan yang cukup mengenali Anuwar. Mari kita tengok apa reaksi pemipin PAS pasal isu ini, saya ada tulis dalam posting saya yang lepas bahawa memang boleh dikatakan semua pemimpin PAS tahu hobi luar biasa si Anuwar AL JUBURI WALIWATI ni!

Any komen?

No comments: