NUFFNANG

Friday 12 June 2009

continue...Keraguan Anwar.. Siri 7 and 8 : Keraguan 14 - 16

Siri 8: 2 Keraguan Sumpah Berbogel

Ihsan Gambar: GAP


Keraguan 16

Anwar kata dia sanggup bersumpah dengan nama Allah yang dia tak buat perbuatan terkutuk tu. Betul ke?


Nak bersumpah-sumpah jelah jangan bagi macam-macam syarat tahyulistik. Kejap nak refer kat ulama besarlah, kejap nak tanya lawyer keldai lah, kejap cakap amalan bersumpah tak ikut syariat, kejap kata sumpah Saiful nie orang tak beragamalah. Syaitan ni sebenarnya takut. Yang anehnya ada pula manusia yang mengaku tok guru boleh pula sokong kata sumpah tak sah kerana “Ini amalan orang kristian sumpah dengan menjunjung kitab”. Bila masa pula ikut amalan orang kristian. Yang kita hari-hari bersembahyang dengan lafaz “amin” apa pula tuh. Bukankah kristian pun ada lafaz “amen” tak ker bunyinya sama. Itu nak dikategorikan dalam apa pula wahai tok guru yang usang. Tok guru, sah atau tidak yang paling penting adalah keikhlasan untuk bersumpah bagi membersihkan nama yang dicemar teruk. Biarlah urusan itu dengan Allah untuk mengatakan sah atau tidak. Anwar..ceh..! berani kerat jari la nak bersumpah. Buat akuan bersumpah syaitan nie jaguh la..Dengan penyokong dia boleh la tipu-tipu tapi Allah maha mengetahui. Sebabnya mudah berani kerana benar, takut kerana dah memang lendir melekat kat dalam tuh. Mader faker punya manusia.


Keraguan 17

Anwar kata dia dimalukan ketika dalam tahanan Polis. Dia kata dia dibogelkan dan maruah tercemar. Betul ke?


Siapa yang malukan siapa? Yang banyak mulut bercerita dia, cerita kena bogel, kena korek @%$#%$@ bukan Polis bukan doktor tapi diri sendiri. Dalam Islam pun disuruh tutup pekung jangan jaja keaiban sendiri. Anwar asshole yang malukan diri sendiri. Tentu ada sebab dan sebabnya adalah supaya orang marah kepada kerajaan yang kononnya aniaya dia. Kalau bogel pun dah memang prosedur apabila doktor memeriksa kes-kes melibatkan rogol dan liwat. Ntah-ntah ada pakai “bearing’ kot nak kasi geli lebih skit. Yang mencemarkan maruah dia dan keluarga bukan orang lain, syaitan tua nie juga. Sendiri yang buka pekung didada sebab nak raih simpati murahan. Betapa terdesaknya Anwar Asshole menjaja cerita dan memutarbelitkan ‘screw driver’ yang digengam kuat berhari-hari.

Wednesday, June 10, 2009

Siri 7: 2 Keraguan DNA


Keraguan 14

Anwar cakap dia tak boleh bagi DNA sebab nanti Polis palsukan keputusannya untuk aniaya dia. Betul ke?


Cakap dengan orang bahlol cam pemimpin PKR, DAP dan PAS boleh la. Anwar ingat rakyat Malaysia bahlol cam budak-budak dia. Bagi alasan budak tadika macam cerita Sivaji The Boss. Sebenarnya dia takut DNA tu match dengan lender yang dah terselit kat dalam ##*!* Saiful tu agaknya. Ye tak ye juga siapa Anwar sampai Polis nak aniaya dia. Ingat ini cerita Hindustan ka..boleh hentam-hentam Polis ikut suka hati dia. Habis tu besok kalau naik mahkamah macam-macam nak jawab. Macam GM cakap sebelum ni, syaitan ni bukan PM, bukan sapa-sapa cuma ahli politik yang syok sendiri dan perasan handsome kehulu ke hilir berlakon macam PM Republik Of Malaysia People.


Ada pula lawyer yang sokong macam keldai bahlol. Mereka kata DNA tu tak penting Cuma keterangan sokongan (corroborative evidence). Bangang punya lawyer termasuklah yang dah kena pecat yang dok kat Kota Bahru tu. Depa ni tak tengok cerita CSI ke? Buat penat saja Yahudi buat cerita tu. Semua orang dah tahu dah jadi trend pun ‘scientific evidence’ amat penting dalam menyelesaikan kes-kes jenayah. Benda nie budak-budak pun tau. Sebab tu tak ramai yang berkumpul dekat IPK Kuala Lumpur masa dia kena tahan Polis. Yang dok bakar lilin bersepah ler..kalu ada colok dengan patung buncit lagi stailo…


Syaitan ni cakap kononnya pakar dari luar negara masihatkan jangan beri DNA. Senang ceritala kalau tak buat benda terkutuk tuh beri saja DNA. Pasal apa nak takut, kalau polis nak kenakan dia boleh ambil DNA kes lama dia dulu. Betul tak.!


Keraguan 15

Anwar kata dia ada banyak bukti yang tak betul pasal Saiful Bukhari. Betul ke?


Kalau ada banyak bukti pasal Saiful naik je mahkamah. Cepat-cepat bagi DNA. Lepas tu masa bicara nanti tunjukkan kat dunia, pemuja taksubnya dan sekalian alam satu persatu bukti yang dia ada. Tapi syaitan ni dok menjerit dalam ceramah satu Malaysia siap buat vcd jual kat orang kampong buat apa. Itu tak champion lah namanya. Macam Anwar cakap masa kena bantai dengan Shabery Cheek tahun lepas, “ini bukan platform yang sesuai”, cait poodaahh..! Anwar Asshole patut guna mahkamah untuk dedahkan bukti-bukti temberang yang dia ada sebab mahkamah adalah tempat yang paling sesuai. Tapi mau kasi DNA dululah nak matchingkan. Kalau DNA tak matching tak perlulah pegi mahkamah sebab tak da kes. Tuhan tu maha kaya maha hebat dan maha mengetahui, Anwar Asshole tersilap juga langkah dia kali ini dan beliau pasti tersungkur. Pendek kata syaitan tua nie bahlol juga. Nasib..nasib..!


Anwar hanya tahu menggunakan internet. Kononnya laporan doctor Saiful untuk buktikan dia diliwat sengaja direka-reka. Itu bukan platform Anwar nak bermain. Si gemuk botak Raja Pet pun dah lari dok naik Kanggaroo sana. Ini lagi musibat punya manusia. Dah memang sah lagi sahih Si gemuk Raja Pet adalah musibat yang boleh ditawarkan reward RM 1 Juta jika dapat dipadamkan jiwa kotornya. Raja Pet melarikan diri dari Polis. Apsal nak lari jack. Kalau betul segala tuduhan berdepanlah secara bijaksana, bukan menembak dari dalam semak. Anwar macam budak-budak gunakan microfon membebel benda yang tak betul. GM tersangatlah hairan, kalau tak buat apsal nak takut bro..! sepatutnya biarlah mahkamah tentukan ada kes ke tak kalau betullah pistolnya tak dicelup ke sarung yang sah..! Anwar Asshole memang gelabah sekarang.


GM harap semua Mujahiddin Blogger yang berjuang di alam maya ini teruskan melondeh segala kejijikan Anwar Asshole kerana petualang bangsat ini sudah terjerat dengan drama ciptaannya sendiri


source : garamanis.blogspot.com

No comments: