NUFFNANG

Thursday 16 April 2015

[NAJIB! DEMI AGAMA, BANGSA DAN TANAHAIR, BERUNDUR LAH! UMAT MELAYU-ISLAM KIAN BERPECAH, KAFIR LAKNATULLAH BERSATU BERGERAK NYAHKAN KUASA DAN PERPADUAN UMMAH]...PRK Rompin Permatang Pauh Titik Kesedaran Melayu Terhadap Kuasa Bangsanya

[NAJIB! DEMI AGAMA, BANGSA DAN TANAHAIR, BERUNDUR LAH! UMAT MELAYU-ISLAM KIAN BERPECAH, KAFIR LAKNATULLAH BERSATU BERGERAK NYAHKAN KUASA DAN PERPADUAN UMMAH]...PRK Rompin Permatang Pauh Titik Kesedaran Melayu Terhadap Kuasa Bangsanya


Oleh rmf
ini diantara kata kata melalui risalah yang diedarkan pada tahun 2012 yang mana digunakan untuk menumbangkan agenda Melayu melalui Pilihanraya.
Risalah² yang diedarkan ini dengan jelas mengajak kaum Cina tampa mengira fahaman politik sama ada disebelah pihak Kerajaan BN iaitu MCA ataupun GERAKAN untuk bersatu bagi memastikan kuasa politik orang Melayu tersungkur .
Nampaknya memang semakin lantang kaum kaum Cina DAP membangkitkan sentimen perkauman didalam Malaysia ini. Kuasa Melayu yang selama ini bersama sama MCA dan Gerakan serta parti parti lain telah digugat secara jelas melalui sifat Racist permainan DAP.
Jika ianya menjadi realiti maka seluruh kaum cina akan bersatu bagi memastikan kuasa politik Melayu lenyap sepertimana yang berlaku kepada Singapura. Melayu di dalam PKR dan PAS mungkin akan kenyang dengan sogokan DAP sepertimana yang telah berlaku kini di P. Pinang, Selangor dan lain lain tempat tetapi anak bangsa kelak?
Apa yang menjadi harapan kita dalam PRK Rompin dan PRK Pematang Pauh akan menyedarkan kita sebagai orang Melayu bahawa agenda untuk menguasai Malaysia oleh DAP tidak akan pernah padam sejak penubuhannya,
Namun dalam pada masa yang sama  orang Melayu masih juga tidak sedar hal ini. Mereka sanggup mengenepikan bangsa mereka sendiri dan menobatkan perjuangan komunisme DAP dan meranapkan  sama sekali  kuasa Melayu yang ada sekarang.
Bangkitlah orang orang Melayu, bersatulah tanpa mengira fahaman politik dengan memastikan bangsa bangsat cina DAP terkubur pada PRU 14 nanti. Jangan kita ketawa dengan kejatuhan UMNO yang telah mentadbir Malaysia sekian lama dek kerana sikap cemburu kita dengan Melayu yang berjaya tetapi bunuhlah mereka pengkhianat yang menjadi tali barut Cina.
Sudah sampai masaanya orang Melayu bersatu. PRU 14 nanti ,bersatulah orang Melayu demi kuasa yang semakin mengecil ini. Bukan untuk kegemilangan kita tetapi untuk kegemilangan anak anak kita yang akan datang.
Jika Cina boleh bersatu nak jatuhkan Melayu kenapa Orang Melayu tidak bersatu nak mempertahankan tanah bumi bertuah warisan Nenek Moyang kita? Sudah²lah kita bergaduh sebab berlainan aliran politik padahal ekonomi kita entah kemana.
Source : rmf7

No comments: