NUFFNANG

Monday 3 March 2014

VIDEO ISTIMEWA YANG CUKUP MENYENTUH HATI SAYA....

VIDEO ISTIMEWA YANG CUKUP MENYENTUH HATI SAYA....

Tersentuh saya menonton video di bawah ni... betul.. sejurus saya menonton, saya 
menghubungi ibu saya di kampung dan kemudian saya hubungi isteri saya pula...

Sebetulnya saya tidak memaklumkan pada ibu atau isteri mengenai video di bawah. 
Saya hanya mampu ucapkan terima kasih pada ibu sebab melahirkan saya ke dunia 
dan hanya Allah saja yang mampu pisahkan kami...kasih sayang saya pada ibu tetap 
di tempat pertama selamanya...

Pada isteri pula saya ucapkan terima kasih kerana melahirkan anak-anak saya. Saya 
nyatakan cemburu saya pada ikatan yang ada antara isteri dan anak-anak saya... 
padanlah mereka rapat berbanding saya... insyaAllah saya takkan sia-siaka kedua 
amanah tidak ternilai itu seumur hidup...

Saksikan video yang buat saya jadi begitu tersentuh...



No comments: