NUFFNANG

Sunday 16 March 2014

JOM LIHAT 2 VIDEO YANG MENGGURIS PERASAAN RAKYAT YANG BERDOA UNTUK #MH370 #PRAYFORMH370 DI #KAJANG !!

2 VIDEO YANG MENGGURIS PERASAAN RAKYAT YANG BERDOA UNTUK #MH370 #PRAYFORMH370 DI #KAJANG !!

Sebelum ini MiM telah menulis dua artikel tentang ketidakprihatinan Wan Azizah, calon PRK DUN Kajang yang didakwa sengaja memperlekehkan usaha murni Malaysia mencari pesawat MH 370. BACA SINI dan BACA SINI 


Di bawah adalah kenyataan Wan Azizah yang bukan sahaja dilihat menguris hati rakyat Malaysia tetapi sudah pasti akan mengecewakan pihak TUDM dan TLDM :

Video : Wan Azizah menghina kerajaan, TUDM dan TLDM?

And true enough, kenyataan Wan Azizah itu telah dibidas sendiri oleh Timbalan Panglima Tentera Laut (TPTL) Laksamana Madya Dato'Seri Panglima Ahmad Kamarulzaman bin Hj Ahmad Badaruddin.

MiM merujuk kepada twitter di bawah :



MiM percaya rakyat semakin mual dengan kenyataan kepimpinan Pakatan pembangkang. Berseloroh atau tidak, sebagai seorang wanita dan pemimpin, beliau tidak patut berbuat demikian.

Seorang wanita sepatutnya bersikap lebih bersimpati dan bukannya menjaja isu MH 370 untuk dijadikan sindiran dan bahan jenaka di ceramah-ceramah Pakatan Pembangkang PRK Kajang. 



Malah, kenyataan Wan Azizah, calon PKR DUN Kajang itu juga boleh di anggap sebagai dangkal, tidak ikut perkembangan semasa, narrow minded dan membuat kenyataan murahan?

Begitu juga dengan tindakan kepimpinan Pakatan pembangkang yang masih memperalatkan tragedi MH 370 untuk memperbodohkan rakyat DUN Kajang.  

Lihat video di bawah :


Inikah sikap kepimpinan pembangkang yang mahu dipilih oleh rakyat DUN Kajang? 

Ini kata Wan Azizah :



Ini pula kata Commander William Marks :


Ini pula kenyataan Chew Mei Fun BN, calon terbaik untuk PRK Kajang :


Anda baca juga artikel menarik ini : KLIK SINI

source : dr mim

No comments: