NUFFNANG

Wednesday 22 April 2009

LIM GUAN ENG ADA SKANDAL SEKS- FAIRUS 8 SEBAB KENAPA FAIRUS LETAK JAWATAN SEBAGAI ADUN PENANTI SELEPAS DISINGKIR DARI JAWATAN TIMBALAN KETUA MENTERI

LIM GUAN ENG ADA SKANDAL SEKS- FAIRUS


8 SEBAB KENAPA
FAIRUS LETAK JAWATAN SEBAGAI ADUN PENANTI SELEPAS DISINGKIR DARI JAWATAN TIMBALAN KETUA MENTERI 1, PULAU PINANG.


"Sekiranya saya tidak diberi peluang untuk membersihkan nama saya, saya berjanji akan mendedahkan siapa dalang sebenar masalah yang wujud dalam Pakatan... saya tahu siapa hendak memburukkan saya dan kenapa....

"Saya akan pastikan petualang-petualang (PKR) akan mendapat malu selepas pendedahan saya...


"Saya tidak kisah kehilangan kuasa atau kehilangan semua jawatan dalam PKR....


1. SAYA tahu LGE ada skandal seks dengan perempuan lain...

Saya akan dedahkan...

2. Siapa dapat projek dalam Pakatan, saya akan dedahkan dan kenapa perbelanjaan negeri Pulau Pinang kini defisit (rugi)!!


3.
4.
5.
6.
7.
8.


...akan terjah pada bila-bila masa...
Siapa akan dibogelkan oleh Fairus???
jangan miss teropong blog abe MIE dari semasa ke semasa...

No comments: