NUFFNANG

Tuesday 28 April 2009

2 AHLI ERDOGAN TUMBANG ! KUMPULAN MUZAKARAH SEMAKIN MARA !

2 AHLI ERDOGAN TUMBANG ! KUMPULAN MUZAKARAH SEMAKIN MARA !


dr mariah ahli parlimen kota raja dan dr hatta ramli telah tewas dalam pemilihan jawatan YDP kawasan. dr mariah tewas teruk di tangan bekas cikgu sekolah tinggi klang, cikgu jaafar, seorang aktivis pas yang berpengaruh di kota raja.

manakala seorang lagi ahli parlimen pas dr hatta ramli telah menarik diri daripada bertanding setelah menyedari beliau bakal tewas teruk di tangan timbalan nya sendiri , salahudin.

dua orang penyokong kuat anwar ini ditolak atas sikap agresif mereka cuba membawa 'suara' anwarisme dalam pentadbiran pas.

berdasarkan maklumat pihak gap terima sebentar tadi, kemenangan ini memberikan signal yang cukup kuat kepada kumpulan muzakarrah di selangor pimpinan dr hassan ali untuk terus bergerak laju.
berkemungkinan kumpulan penyokong dr hasan ali akan bergabung dengan kumpulan ustaz nasharudin dan nik abduh pada jun nanti.

pertemuan gap dengan beberapa pimpinan tertinggi pas tadi juga ada menyebut pakatan muzakarah ini akan bertambah kuat dengan kemasukan penyokong mat sabu yang dikatakan bakal meyekat husam !

benarkah ada ARAHAN daripada pimpinan tertinggi pas pusat untuk membunuh kemaraan saki baki kumpulan erdogan nanti ? kabarnya husam,kamarudin jafar,mahfuz akan berdepan dengan masalah apabila beberapa rakan dan penyokong kumpulan erdogan........... akan melompat masuk ke dalam kumpulan muzakarah !


SIAPA KETUA DEWAN PEMUDA PAS NEGERI YANG AKAN MENJATUHKAN KUMPULAN ERDOGAN NANTI ?

No comments: