NUFFNANG

Thursday 16 April 2009

Eli oh eli dah bukak pun jadi EXCO.

Eli oh eli dah bukak pun jadi EXCO.

Keputusan Kerajaan selangor untuk mengekalkan Elizibert sebagai Exco Pelancongan dan kekal sebagai ADUN merupakan satu tindakan cakap tak serupa bikin.

Dalam kenyataan MB Selangor, beliau menyatakan PKR memandang serius tentang isu moral dan ternyata tidak ada kenyataan bersalah yang disabitkan terhadap Elizibert.

MB macam tidak mengakui gambar bogel itu bukannya dari Elizibert dan seorang lelaki Muslim.

MB macam tidak mahu mengakui permainan diantara Eli dan lelaki muslim itu merupakan satu isu Moral.

Inilah kerajaan PKR, walaupun mendapati ADUN mereka telah melakukan kesalahan tetapi tidak akan mengakuinya dan akan dipertahankan. Dan perkara ini, umum tahu kenapa.

Ianya adalah kerana Eli merupakan pemegang Amanah dan pemegang Dana seperti yang dilaporkan didalam Cyber.

Eli merupakan orang tengah yang mencari dana dan mendapatkan dana diantara PKR dan Soros. Sekiranya Eli tidak ada lagi dialam Kerajaan, mereka takut duit dan dana ini tidak lagi akan digunakan untuk membiayai PKR.

Bayangkan bagaimana moral dan sosial rakyat Malaysia sekiranya PKR memerintah. Semuanya boleh agaknya, Muslim, Cina, India sudah boleh nak buat perkara-perkara sulit-sulit sekiranya mahu.

Sekiranya mereka memerintah, isu seperti ini kemungkinan akan diHALALkan oleh mereka dan yang jadilah negara kita seperti Amerika dan Yahudi.

Agama sudah tidak akan menjadi satu peraturan lagi. Dan kebebasan untuk sesiapa untuk bersekedudukan diantara satu sama lain sudah tidak perlu ditakuti lagi. Mungkin yang paling penting suka sama suka.

Inilah imeg sebenar PKR. Parti yang akan mengubah Malaysia kepada negara yang tidak mempunyai peratural Moral dan Sosial. Buatlah apa sahaja yang rakyat mahu dan anggalah ianya tidak bersalah dan tidak mungkin suatu hari nanti sekiranya PKR memerintah.

Sekiranya ADUN di HALALkan bersekedudukan dengan Seorang Muslim. Apa yang nak dikata lagi oleh PKR.

Kalau Melayu PAS masih tidak Sedar... mereka pun serupa dengan PKR.

Bertaubatlah..

source : http://razlans.blogspot.com

No comments: