NUFFNANG

Monday 7 April 2014

TERKINI ! @CMLIMGUANENG DAP KECUT TAK BERANI & KUAT WAYANG ! @NAJIBRAZAK @DZAINALABIDIN

TERKINI ! @CMLIMGUANENG DAP KECUT TAK BERANI & KUAT WAYANG ! @NAJIBRAZAK @DZAINALABIDIN

Lim Guan Eng DAP sekali lagi menyerlahkan sikap hipokrit dan kuat wayang beliau apabila gagal menjawab tweet Dato Zainal Abidin Osman, Pengerusi UMNO negeriPulau Pinang!

Sila baca printscreen twitter di bawah :



Kegagalan Lim Guan Eng mempertahankan tuduhan sembrono beliau yang kerap menuduh UMNO dan bukannya menjawab persoalan asas yang dikemukakan oleh Zainal Abidin Osman iaitu apakah Guan Eng DAP berani janji tidak akan meluluskan projek TUDM walau apa pun tekanan dan kemesraan pihak pemaju?

Sila baca printscreen di bawah :





Adalah amat memalukan apabila Lim Guan Eng DAP 'membuka gelanggang' di dalam media sosial twitter, seperti cuba memperlekehkan dan mempersoalkan wakil rakyat UMNO Pulau Pinang yang membantah kem TUDM dipindah dari tempat asal.

Sila baca 2 printscreen di bawah :  





Sumber : KLIK SINI


Tetapi selepas 'membuka gelanggang' di dalam Twitter dan turut dipersoalkan oleh ramai pihak, Lim Guan Eng DAP mendiamkan diri sama seperti isu kalimah Allah yang beliau cetuskan dan menimbulkan marah pelbagai rakyat Malaysia.

Inikah perangai seorang pemimpin politik yang cetuskan sesuatu isu ibarat baling batu sembunyikan tangan ? Inikah orang yang ada maruah ?


Begitu juga dengan label lidah bercadang yang diterima oleh anak Kit Siang DAP itu : BACA SINI

source : dr mim

No comments: