NUFFNANG

Wednesday 2 April 2014

PORTAL PRO-PEMBANGKANG BERBOHONG TENTANG #MH370 ... @NajibRazak @HishammuddinH2O

PORTAL PRO-PEMBANGKANG BERBOHONG TENTANG #MH370 ... @NajibRazak @HishammuddinH2O

MiM merujuk kepada satu laporan pro-pembangkang, The Malaysian Insider tentang kenyataan DS Hishammuddin Hussein.

Di antaranya :  
Ekoran ketegangan yang terpaksa dihadapi dalam misi pencarianMalaysia Airlines MH370, Datuk Seri Hishammuddin Hussei meluahkan kekecewaan terhadap agensi-agensi antarabangsa dan pengilang Boeing 777-200ER apabila gagal menjelaskan misteri kehilangan pesawat itu.

Pemangku menteri pengangkutan itu berkata dalam satu temubual dengan stesen television China, CCTV, kritikan tidak adil dilontarkan kepada MAS mengenai cara berkomunikasi dengan ahli keluarga penumpang dan anak kapal. seterusnya
Anda lihat pula video kenyataan Hishammuddin Hussein di bawah :



Seriously, entah macam mana portal pro-pembangkang The Malaysian Insider membuat penilaian kononnya Hishammuddin Hussein 'meluahkan kekecewaan' dan 'Putrajaya menyelar Boeing dan Rolls Royce'?

Tidak ada pun selar atau kecewa kecuali di dalam otak wartawan portal pro-pembangkang yang diketahui berat sebelah dan kerap memburuk-burukkan kepimpinan kerajaan persekutuan dan UMNO/BN.

Realitinya, spekulasi murahan portal pro-pembangkang ini tentu memualkan rakyat dan tidak membantu keluarga penumpang dan krew MH 370.

Seperti yang MiM katakan sebelum ini, rakyat mesti berhati-hati bila membaca laporan portal pro-pembangkang.

Anda lihat juga video temuramah ini : KLIK SINI

source : dr mim

  

No comments: