NUFFNANG

Thursday 18 August 2011

MELAMPAU ! DAP Semakin Besar Kepala ! Pijak Kesabaran Umat Islam Negara Ini!


MELAMPAU ! DAP Semakin Besar Kepala ! Pijak Kesabaran Umat Islam Negara Ini!



Artikel Chen Man Hin, penasihat seumur hidup DAP kali ini sudah terlalu melampau batas menghina dan memijak-mijak kesucian agama Islam ini!

Penghinaan beliau kali menyerlahkan mentaliti parti DAP yang masih dayus dan sangat berbahaya di dalam negara berbilang kaum ini.

Malah, adalah sungguh memualkan apabila seorang yang bergelar 'penasihat seumur hidup' parti DAP masih bersikap sempit, bangang dan masih tidak dapat membezakan di antara ketuanan Melayu dengan tuntutan agama Islam !

Jika 'penasihat seumur hidup' DAP berfikiran sedemikian, cuba kita bayangkan perangai anak-anak didik beliau seperti Lim Guan Eng, Teresa Kok, Ronnie Liu, Eli Bogel Wong, Jeff Ooi, Ng Wei Aik dan yang lain!

Di mana tumpahnya kuah kalau tidak ke nasi! 

Rujuk artikel Chen Man Hin yang disiarkan di dalam blog Lim Kit Siang.
So why was Jais so steamed up as to gate crash a social gathering in Damansara Utara Methodist Church, just because a few Muslims were present and having a conversation with other friends?

Jais inspectors could have joined the gathering and participated in the discussions to find out what was is going on. they could have left quietly if satisfied it was a social gathering, and not a meeting to preach to Muslims to convert them to a different faith.
Kenyataan di atas jelas merupakan satu fitnah besar ke atas jabatan yang bertanggungjawab menjaga hal ehwal Islam Selangor. Tiada 'gate crash' seperti yang diftinah oleh apek veteran DAP itu!

Malah, pihak JAIS telah berdiplomasi dan berasabar di sepanjang pemeriksaan di dalam dewan tersebut walau pun terdapat murtad yang memberi ceramah menghina agama Islam.

Video : JAIS bersikap profesional.

Dan yang paling memualkan sekali ialah kenyataan di bawah :-
So what was all the drama, action and fuss about?

Why is there a phobia of Malay Muslims opting out of Islam?

The cause of the phobia is the aim of Ketuanan Melayu which preaches that with Malay unity, Islam, the Malays will remain strong and powerful.
Kali ini pensihat seumur hidup DAP sudah terlalu melampau batas!

Beliau bukan lagi mencuit kesabaran parti UMNO tetapi telah membakar dan mengencing kesabaran keseluruhan umat Islam di negara ini!


Isu ini bukan mengenai ketuanan Melayu tetapi tuntutan agama Islam yang wajib dipertahankan oleh setiap orang Islam tidak kira sama ada kita UMNO, PAS atau pun PKR!


Ketuanan Melayu dan tuntutan Islam adalah 2 topik yang berbeza apabila merujuk kepada isu murtad ini dan apek DAP itu ternyata tersilap besar !

MiM menyeru kepada seluruh umat Islam Malaysia supaya bangkit menentang parti DAP supaya tidak biadap kepada agama Islam! 

KDN wajib menyiasat artikel tersebut kerana ianya bersifat subversif dan sangat melampau! Dan parti DAP mesti diharamkan sama sekali di negara ini!
 
source : Blog M.i.M

No comments: