NUFFNANG

Sunday 7 August 2011

Guan Eng gelabah rahsia besar DAP terbongkar di You Tube !


Guan Eng gelabah rahsia besar DAP terbongkar di You Tube !


Cepat betul DAP jawab isu ini hingga masuk muka hadapan Sinar Harian hari ini . Walaupun video yang menceritakan kenaikan harga barang disebabkan DAP  hanya didedahkan di You Tube bukannya TV3 atau RTM , nampaknya ia menggoncang juga teloq DAP di Komtar ini .




Apa yang DAP takut sangat video di You Tube yang baru lebih  25,000 telah views  hingga perlu jawab di sidang media ? Blog Hanief buat banyak video memburukkan BN dan UMNO sekali di you tube ,ada ke pemimpin UMNO pi buat sidang media marah seperti Guan eng ini ?

Nampak jelas mesej yang cuba disampaikan dalam  video itu memang benar la sebab Guan Eng dan DAP  telah melompat ! hahaha ...

Puak-puak chauvinis DAP tentu bengang dengan 
apek Cina  ni ....


Tak perlu la Guan Eng putar belit dan bercakap seperti lidah biawak dengan menyatakan video ini cuba menimbulkan ketegangan kaum . Semua kaum ada di dalam video itu dan kita faham mesej yang ia cuba sampaikan tentang isu kenaikan harga barang .

Memang benar DAP lah punca segala kenaikan harga barang di negara ini , mereka arahkan penyokong-penyokongnya terdiri daripada pemborong ,supplier , peruncit ini naikkan harga barang supaya nanti rakyat marah kepada kerajaan .

Agenda jahat sebenarnya dibuat oleh DAP yang jelas main politik kotor !

Ayuh sebarkan video ini kepada semua rakyat Malaysia akan semua tahu siapa dalang disebalik kenaikan harga barang !

source : generasi pejuang bangsa

No comments: