NUFFNANG

Saturday 23 April 2011

Terkini..!!! Anwar disahkan sebagai "lelaki bertuala putih"?

Terkini..!!! Anwar disahkan sebagai "lelaki bertuala putih"?


Semakin hangat spekulasi yang dikeluarkan oleh rakyat mengenai kes skandal video seks yang dikaitkan dengan Anwar Ibrahim. Dkhabarkan bahawa sebahagian pucuk pimpinan PAS Pusat turut yakin bahawa "lelaki bertuala putih" itu adalah Anwar.

Agensi Penyiaran terkemuka dari Korea Selatan turut mengesahkan ketulinan video tersebut dan mendakwa telah mengenal pasti bahawa "lelaki bertuala putih" di dalam video tersebut adalah Anwar Ibrahim.

Dilaporkan juga bahawa video seks tersebut telah disahkan ketulinannya oleh pihak berkuasa tempatan yang mengadakan siasatan terperinci di salah sebuah agensi pembikinan filem terkemuka di luar negara.

Bukti-bukti analisis setakat ini cukup kuat membuktikan bahawa video seks tersebut dilakonkan oleh pemimpin "anugerah Tuhan".

Meskipun begitu, Datuk T tetap bersalah dan harus dibicarakan secepat mungkin atas pendakwaan memiliki dan menyiarkan video seks, walaupun pelakonnya adalah Anwar sekali pun. Ini memandangkan rakya mahu menyaksikan sendiri kebenaran disebalik kisah pendakwaan tersebut di sudut undang-undang.

Namun pada saya, jika benar sekali pun bahawa "lelaki bertuala putih" itu adalah Anwar Ibrahim, juak-juak penyokong PKR dan PAS tetap akan menafikan fakta tersebut. Ini adalah memandangkan sokongan mereka yang membuta tuli dan takkan goyah meskipun mata mereka sendiri melihat Anwar "menjubor" dihadapan mereka.

Misalnya, Saifuddin Nasuition kini sedang giat melakukan propaganda menjatuhkan kreadibiliti Agensi Penyiaran Korea yang mengesahkan bahawa "lelaki bertuala putih" itu adalah Anwar. Saifuddin mendakwa bahawa Agensi Penyiaran Korea itu adalah "agen UMNO" dan "agen Kerajaan"???!!!

Bodoh betul cara Saifuddin melakukan propaganda. Buta-buta saja dituduh agen UMNO/Kerajaan BN! Padahal, tidak ada sebarang kena mengena pun! Apa dia fikir UMNO dan Kerajaan Malaysia sewenang-wenangnya menjatuhkan maruah di mata media Korea dan luar negara? Bodoh betul tindakan Saifuddin.

Itupun dilantik sebagai "pakar strategi" PKR? Ini bukan pakar "strategi" namanya, ini adalah pakar "pembohong", "penipu", "pemutar alam" dan "propaganda bodoh"! Harap PKR jangan memalukan parti itu dengan mempunyai seorang Ketua Umum dan pakar stratgei segatal Anwar dan sebodoh Saifuddin Nasution..!!!

No comments: