NUFFNANG

Sunday 10 April 2011

SPYGAME!? / VIDEO SEX ANWAR.wmv / YES MR. SINGH? / The “Lion” Of Jelutong was still roaring with forked tongue! / Is it a Tiger with forked tongue?


SPYGAME!?

(Kenyataan media Datuk Shazryl Eskay yang jelas maksudnya)


Salam 2 all.


Berikut kenyataan media Datuk Shazryl Eskay Abdullah yang dibuat di Hotel Impiana Kuala Lumpur pada Isnin 16 Rabi'ul Akhir 1432 / 21 Mac 2011. Pada teman jelas beliau benar-benar cuba untuk menghadkan isu videoklip tersebut, tetapi malangnya ada "orang" memilih untuk mempolitikkan isu ini. Mike dengar sendirilah kenyataan Datuk Eskay itu yop.


Cuma satu saje yang mike semua kena pikior yop. Datuk Shazryl ni kawan baik Anwar, manusia yang ditabal bininya sebagai anugerah tuhan tu. Mesti ada sebab yang solid kenapa dia memlilih untuk mendedahkan videoklip itu. Beliau punya dua bukti jelas berkaitan videoklip ini:


1. gambar beliau sendiri ada dalam videoklip itu; pastilah beliau, selain amoi tu, yang tahu siapa Jantan-X tersebut;


2. kedua, jam tangan Omega spesial edition tu ada dengan beliau. Beliau telah pun serahkannya kepada Polis. Bagi menguatkan kenyataan beliau, satu "sms" daripada manusia yang ditabal bininya sebagai anugerah tuhan itu yang meminta beliau menyimpan jam itu masih beliau simpan!


Jadi nasihat teman yop, biarlah polis siasat dulu. Anwar sendiri yang meminta pihak polis siasat; dia yang buat repot polis tu. Jadi kita bagi peluang pihak polis siasat. Selepas keputusan siasatan itu diumumkan, barulah kita kaji apa langkah selanjutnya yang boleh diambil. Janganlah cepat sangat nak mengkapiorkan, menerakakan orang yop. Sabor sikit, takut kita yang kedalam nanti yop!!!


Cuma yang teman risau satu je yop. Persoalan besarnya, siapa yang merakamkan videoklip tersebut. Jelas ianya bukan Datuk Eskay, sebab kenyataan beliau menyatakan "beliau terjumpa" perakam video itu, bukan beliau yang membuatnya! Yang teman risau, ada pihak ketiga yang merakamnya. Beberapa persoalan yang timbul:


1. Bagaimana mereka yang merakam itu boleh tahu itu bilik yang akan digunakan? Kerana mereka memasang video kamera dalam 4 sudut, dengan wide angle lens. Sudah pasti mereka yang memasangnya sudah bersedia tahu akan berlaku adengan menyudu dalam tu, dan mereka bersiap lengkap dan hampir sempurna!


2. Kalau mereka tahu, maknanya sudah pasti lokasi "penyuduan" itu berlaku sudah beberapa kali digunakan? Kerana nak memasang peralatan canggih macam tu perlukan masa, siap dengan wiring dan lain-lain.


3. Bermakna mereka sudah menghidu dan menjejaki Jantan-X, atau Amoi, atau Datuk Eskay sendiri sebelum daripada itu!


4. Kalau mereka sudah menghidu dan menjejaki Target-X, teman cukup yakin kumpulan yang membuat kerja rakaman ini mempunyai kepakaran dan pembiayaan yang hebat. Cara mereka beroperasi menunjukkan mereka ini memang pakar!


5. Persoalannya, siapa yang mahu menjejaki Jantan-X ini? Apa tujuan mereka?


6. Dan persoalan besar yang bermain dikepala teman yop ialah: pihak risik & keselamatan Australia & Singapura ada membuat lapuran sulit kepada Kerajaan mereka (yang didedahkan oleh Wikileaks) bahawa mereka ada"bukti teknikal (technical evidence)" MEMBUKTIKAN ANWAR terlibat dengan kegiatan tidak bermoral. Malah Menteri Kanan (mantan PM) Singapura menyatakan risikan Singapura mendapati Anwar termasuk didalam satu perangkap! Persoalannya, adakah pembikinan videoklip itu termasuk dalam maksud "bukti teknikal" dan perangkap yang mereka sebut?


7. Kalau firasat teman diatas itu betul yop, kita berada dalam keadaan yang sangat merbahaya. Keselamatan negara boleh terjejas. Bayangkan kalau ianya betul, dan Bahagian Risikan negara -negara asing ini benar-benar punya "bukti teknikal" yang disebut itu, apa akan jadi kalau Anwar menjadi Perdana Menteri? Negara akan sentiasa dicengkam dan diperas oleh ugutan negara asing. Kita akan sentiasa tunduk dibawah telunjuk negara asing! Dan kita tahu betapa rapatnya kerjasama diantara Singapura & Israel.


Ni kerja giler yop!!! Kalau ini benar kerja mereka, kita tidak tahu apa lagi video atau "bukti teknikal" yang mereka ada!


Teman berharap sangat teori dan firasat teman ini tidak betul yop. Teman harap yang buat rakaman itu geng amatur aje yop. Sebab kalau betul ianya melibatkan kumpulan risik negara asing, naya kita yop. Adakah mereka punya rakaman atau "bukti teknikal" yang lain! Teman harap pihak Cawangan Khas, Militiray Intelligent, dan Bahagian Keselamatan Negara perlu benar-benar memperhalusi isu ini. Teman cukup risau yop, adakah tangan-tangan ghaib yang bermain dibalik tabir!!! Adakah ini satu "Spygame", yang akan menyebabkan "security of the country is compromised?".

Adios amigos, grasias senor.



Zulkifli Bin Noordin
Jumaat
04 Jamadil Awal 1432
08 April 2011




Saturday, April 9, 2011




YES MR. SINGH?

Salam 2 all.


Teman tidak bersetuju dengan desakan Karpal Singh menuntut videoklip "Jantan-X Menyudu Pelacor Cina" ditayangkan di Parlimen untuk tontonan Ahli Parlimen. Ini bukan masalah nasional, dan bukan masalah negara. Ini masalah kredibiliti dan akhlak "Jantan-X" tersebut. Buat apa kita nak mencemar nama baik dan kemuliaan Parlimen Malaysia dengan masalah peribadi "Jantan-X" itu?


Teman tidak tahu apa agenda dan niat Karpal sebenarnya, tetapi apa yang jelas menayangkannya didalam Parlimen akan hanya "memalukan & mengaibkan" "Jantan-X" yang menyudu pelacor Cina itu. Malahan mempertontonkannya didalam Dewan Parlimen yang mulia ini hanya akan merendahkan martabat Parlimen Malaysia. Kita akan hanya menjadi bahan tawa dunia, Parlimen yang menonton video lucah secara rasmi!!!


Pada teman, isu videoklip ini adalah masalah peribadi manusia yang ditabal bininya sebagai anugerah tuhan dengan rakan baiknya Datuk Eskay Syazly. Elok mereka selesaikan secara baik. Datuk Syazly, rakan baik Anwar yang mendedahkan videoklip tersebut, telah pun menyatakan dengan jelas siapa yang beliau maksudkan. Dan beliau dengan jelas menuntut supaya Anwar dan bini yang menabal lakinya sebagai anugerah tuhan supaya meletakkan jawatan. Kita tidak tahu apa yang Datuk Syazly tahu, tetapi gambar beliau ada didalam videoklip "Jantan-X Menyudu" berkenaan!!! Sudah pasti Datuk Syazly cukup tahu apa yang berlaku yop!!!


Cuma masalahnya, diluar sana masih ada kaum yang secara membabi buta masih taksub dengan Anwar ini, terutamanya segelintir kepimpinan Pakatan pembangkang termasuk dari PAS, DAP & PKR. Teman tahu ramai ahli akar umbi khususnya daripada PAS sudah muak dengan gelagat manusia yang ditabal bininya sebagai anugerah tuhan ini. Sebab itu teman tidak terkejut mendengar di Merlimau, Tenang & Kerdau ada suara dari kalangan ahli PAS yang tidak mahu Anwar turun berkempen bagi calon PAS.


Jadi pada teman, eloklah pihak Peguam Negara & Ketua Polis Negara memberikan izin kepada pihak polis supaya membenarkan tayangan videoklip itu dibuat secara tertutup kepada kepimpinan Pakatan pembangkang daripada PAS, DAP & PKR yang masih taksub kepada Anwar. Biar mereka melihat dengan mata kepala mereka sendiri manusia yang mereka dukong dan nak mahkotakan sebagai Perdana Menteri, kerana mereka golongan yang masih PBB - Pekak, Bisu & Buta kepada kebenaran. Biar mereka membuat analisa dan keputusan mereka sendiri.


Kalau setelah menontonnya (dan jika mereka mahu, setelah mendapat taklimat dan penjelasan daripada para pakar (jika perlu)), dan mereka masih taksub berqiblatkan Anwar, itu masalah mereka. Sekurang-kurangnya dihadapan ALLAH nanti mereka tidak boleh guna alasan tidak tahu, kerana mereka sudah pun diberi peluang menontonnya.


Kerana kalau kita tengok gelagat Karpal sendiri. Walaupun dialah orangnya yang telah mendedahkan kegiatan liwat & homoseks Anwar didalam Parlimen pada 22.10.1997, dan mengulanginya di Hotel Federal dalam satu ceramah DAP, dan memaklumkannya kepada beberapa kepimpinan PAS sehingga mereka melabel Anwar dengan gelaran "Al-Juburi", dan mendesak Anwar bertaubat dan meletakkan jawatan apabila pembohongan 16.09 terbongkar; tau-tau dia pulak yang menjadi loyer membela Anwar dalam kes pertuduhan meliwat kakitangannya Saiful. Malah Karpal turut menobatkan Anwar sebagai Ketua Pembangkang!!! Jadi teman tak tahulah apakah setelah menonton videoklip itu, segelintir kaum pengiblat Anwar ini akan berubah? Wallahua'lam.


Atas sebab itulah, teman juga tidak bersetuju kita menghabiskan masa menubuhkan sebuah Suruhanjaya DiRaja atau Jawatankuasa Siasatan Bebas untuk menyiasat videoklip ini. Kata omputeh, ngabihkan boreh yo jang!!!


So kepada para Pak Yangoat dan yang sewaktu dengannya, selamat menonton yop. Jangan lupa bawak kain spare..hehehe :))


Adios amigos, grasias senor.


Wallahua'lam & Wassalam.




Zulkifli Bin Noordin
Sabtu
28 Rabi'ul Akhir 1432
02 April 2011

Oleh Zulkifli Noordin


The “Lion” Of Jelutong was still roaring with forked tongue!

It was reported in Star newspaper today, in HERE, that YB Karpal Singh rapped PAS Vice-President Salahuddin Ayub for supporting the call for a royal commission of inquiry (RCI) into the sex video implicating Opposition Leader YB Datuk Seri Anwar Ibrahim.
YB Karpal Singh also said “an RCI should only be set up for the purpose of looking into cases of national importance. Setting up RCIs for inconsequential matters is an insult to the king.”
YB Karpal Singh has extremely short memory of what he had uttered several days earlier.  I know he loves playing politics but there must be a limit to it. If it was for the sake of political expediency that YB Karpal Singh had to take this stand then say so.
If the sex video is an ”inconsequential matter”:  Why YB Karpal Singh saw it fit to postpone an ongoing criminal trial, wherein two Spanish witnesses’ expenses were paid for by the government,  in the PJ Session Court in order to attend a press conference and call for the said sex video to be shown in Parliament?  YB Karpal Singh was trying to turn Parliament into an inconsequential organisation by his call for the said sex video to be shown in Parliament!
I believed that YB Karpal Singh made the call because he had no choice due to his previous stand made some 20 years ago against YB Vajindran. at that material time,  YB Karpal Singh had in his possession the sex video.  He brought it into Parliament chambers and gave to the Speaker of the House of Parliament and demanded for a thorough investigation, RCI to be set up and actions to be taken against YB Vajindran. He was also demanded for the resignation of YB Vajindran.
Now YB Karpal Singh should tell all Malaysians what was the outcome of the defamation suit filed against him by YB Vajindran. Did the court order him to pay damages in the sum of RM100,000 and cost amounting to a few hundred thousand Ringgit to YB Vajindran for all the allegations he had made?
YB Karpal Singh did not ask the police to investigate into him committing an offence then because of possessing a sex video tape. Now he has been demanding for the Datuk Ts to be charged for the same offence that he had committed.  Why the double standard? Of course, the police should take whatever actions deemed necessary against Datuk Ts in this sex video episode and other important issues because a police report has been lodged by YB Datuk Seri Anwar Ibrahim. If the sex video have been tempered with then actions should be taken against the conspirators.  If the video is authentic then there is another issue of false police report for the police to consider.
I am extremely familiar with the calls for the setting up of RCI by YB Karpal Singh. I would have thought that he would be consistent enough to echo the same song in this video sex episode so as to clear the air and to proveCONSPIRACY against YB Datuk Seri Anwar Ibrahim whom he had at one time accused him, when he was the Deputy PM, of committing the acts of sodomy.  He had also demanded that the Attorney-General to charge YB Datuk Seri Ibrahim for sodomy, in HERE.
YB Karpal Singh had in February 2009 stated publicly that YB Datuk Seri Anwar Ibrahim was a liability to Pakatan and should step down as its leader, in HERE.
The sex video would have been “an inconsequential matter” had there be no denial and police report lodged YB Datuk Seri Awar Ibrahim on the matter and at the same time no accusation others of conspiracy against YB Datuk Seri Anwar Ibrahim.
Therefore, there are now two important issues: CREDIBILITY AND INTEGRITYof YB Datuk Seri Anwar Ibrahim due to his immediate denial and police report and his many ALLEGATIONS OF CONSPIRACY against him.  The two issues cannot be true at the same time!
If YB Datuk Seri Anwar Ibrahim had admitted to be the actor in the sex video from day one then the matter would have been an inconsequential matter because the sex video did not involve abnormal sexual acts.
The glaring fact that YB Karpal Singh was demanding for the sex video to be shown in Parliament was evident of its national importance, as it has implicated the Opposition Leader, a God sent leader and a Prime Minister aspirant.
YB Karpal Singh is true to form, CONSISTENTLY INCONSISTENT.  The “Lion” of Jelutong was still roaring with forked tongue, read HERE.  YB Karpal Singh’s numerous inconsistent political stands had made many heads really PUSING!
In view of the above, I am in full support for the stand taken by YB Sallehuddin Ayub and the President of PAS Youth, who has earlier on called for the setting up of a royal commission of inquiry to investigate into the sex video implicating YB Datuk Seri Anwar Ibrahim .
source : weechookeong

No comments: