NUFFNANG

Monday 11 April 2011

Penasihat ekonomi Selangor naik angin pasal jam Omega! / Kenapa takut serah Jam Omega Anwar Ibrahim? / Alah, mengada-ngada!! MENTOR dia ada video seks, dia pun NAK ada jugak ke? / Gambar pose yang sama?

Penasihat ekonomi Selangor naik angin pasal jam Omega!




Anwar macam cacing kepanasan apabila ditanya oleh wartawan tentang jam Omega yang dikatakan disimpan oleh Wan Azizah!

Sebelum itu : Desak tunjuk jam Omega!

Konsensus Bebas mendesak Presiden PKR, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail menunjukkan jam tangan Omega yang didakwa milik suaminya, Anwar Ibrahim.

Ahli Parlimen Kulim Bandar Baharu, Zulkifli Noordin berkata, jika berjaya menunjukkan jam tangan itu, bermakna Wan Azizah dapat membuktikan bahawa bukan Anwar dalam video aksi itu.

“Saya hairan mengapa beliau (Azizah) tidak menunjukkan jam itu ketika sidang akhbar di rumahnya jika memang ia berada di bawah jagaannya.

“Saya cabar beliau (Wan Azizah) nasihatkan suaminya supaya menyerahkan sampel asid deoksiribonukleik (DNA).

“Jika kedua-dua isu ini memihak kepada Anwar, ia adalah jalan terbaik untuk menebus balik maruah yang juga jalan pintas mereka ke Putrajaya,” katanya kepada pemberita di lobi Parlimen semalam.

Beliau berkata, Wan Azizah tidak wajar membuat sidang media hanya setelah melihat video seks kurang daripada dua minit itu.

“Saya tidak menyalahkan Wan Azizah untuk memilih kesetiaan daripada kebenaran yang pahit kerana itu adalah haknya sebagai isteri mempertahankan suami.

“Bagaimanapun, Wan Azizah perlu bertanggungjawab sebagai presiden PKR dan penyokongnya di seluruh negara,” katanya.

Dalam pada itu, beliau turut membidas mereka yang digelar ‘pencabul siber’ kerana telah menyalah-gunakan namanya untuk memburukkan diri beliau.

“Ini adalah tindakan terdesak mereka yang menggunakan laman sosial Facebook, Twitter dan laman blog untuk memburukkan diri saya.

“Saya juga gagal mengakses laman blog saya kelmarin kerana telah diceroboh oleh mereka yang tidak berkenaan,” katanya.



Sementara itu, Ahli Parlimen Bayan Baru, Datuk Seri Zahrain Mohamed Hashim berkata, Anwar menggunakan ‘mahkamah rakyat’ untuk membela nasibnya.

“Ini dapat dilihat apabila Anwar dalam kempen di Pilihan Raya Negeri (PRN) Sarawak, Anwar menjaja kisahnya kepada rakyat untuk menagih nasib kepada rakyat.

“Apa yang penting rak-yat perlu tahu kebenaran sama ada pelaku dalam video seks itu adalah beliau atau sebaliknya,” katanya.

Kenapa nak berdolak-dalik lagi! Kalau betul ada menyimpan jam tersebut, tunjukkan sahaja kepada umum. Mengapa nak sorok-sorok lagi? Apakah sekarang keluarga Anwar sedang mencari jam yang serupa supaya terhapus semua bukti-bukti nanti. Kalau tidak silap jam Omega tersebut sudah diserahkan kepada pihak polis! Jadi apa lagi alasan mereka selepas ini. Sama-samalah kita tunggu.

Suara Politik
Taminsari


source : belantan



Alah, mengada-ngada!! MENTOR dia ada video seks, dia pun NAK ada jugak ke?



ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Apa kata kita LUPAkan sekejap pasal suasana kempen PRN Sarawak.. Bukan apa, kita pakat semak balik kisah video seks yang dikatakan meLIBATkan seorang pemimpin kanan PKR atau 'LELAKI Y' dengan seorang 'China Doll'.. Hari ini nampaknya ada perkembangan MENARIK berhubung dengan aspek penting iaitu kenyataan Penasihat PKR dalam sidang medianya sendiri berhubung dengan jam Omeganya bagi meNAFIkan dirinya adalah 'LELAKI Y' dalam video seks tersebut..

Sebelum itu, jika anda baca berita dalam akhbar Mingguan Malaysia semalam, ada pulak sorang yang diNAMAkan sebagai 'Menantu B' cuba memPROMOSIkan dirinya melalui penDEDAHan video seks jugak.. Alahai…. Gamaknya dah habis IDEA kot nak cari PUBLISTI hinggakan terpaksa tumpang seKAKI menerusi penDEDAHan video seks jugak? Dah habis semua KAEDAH dicubanya untuk cari PUBLISTI seperti jadik model sambilan, masuk latihan askar Wataniah dan payung terjun atau jadik pelakon, KALI ini dia cuba memberi gambaran ada PIHAK nak mengenakan dia menggunakan video seks la pulak? KAH!KAH!KAH!

Kalau keBIASAannya, orang POLITIK nih cukup takut dengan bab-bab seperti video seks, gambar skandal dan sebagainya.. Namun, ahli POLITIK atau 'Menantu B' yang sorang nih nampaknya tidak pulak TAKUT sebaliknya mengGUNAkan 'RUMOURS' penDEDAHan video seks untuk mencari PUBLISITI pulak? 'RUMOURS' ini ASALnya berpunca dari salah seorang pemimpin AMK yang dikenali dengan panggilan Che'gu Bard.. DiFAHAMkan Che'gu Bard menyatakan video seks tersebut wujud semasa kempen PRU tahun 2008 lalu.. Namun, dia mengARAHkan pulak video seks tersebut diBAKAR masa tuh.. ->KLIK<-

Bagus betul KELENTONG dia? Yang KELAKARnya tuh, penDEDAHan video seks oleh Che'gu Bard ini 'diSAHUT' pulak oleh juak-juak UMNO yang KONONnya 'SAYANG' sangatlah dengan 'Menantu B' yang diSEBUT oleh Che'gu Bard tersebut.. Tak sangka, walaupun WIKILEAKS menDEDAHkan 'Menantu B' tersebut meRUPAkan orang yang paling diBENCI di Malaysia, masih ada RUPAnya juak-juak UMNO yang mahu menJULANGnya hingga ke 'LANGIT ke-7'? Takde BEZA la diorang dengan ahli-ahli PKR dan Lebai PAS kan? KAH!KAH!KAH!

Punyalah diorang tak DAPAT menerima penDEDAHan video seks yang ENTAH betul ENTAH tidak terhadap 'Mennatu B' tersebut hingga berSUNGGUH benar buat laporan POLIS? Kita terINGIN sangatla nak TANYA kat juak-juak UMNO tuh, kalau BETUL wujud video seks sedemikian pun apa SALAHnya? Takkan diorang pun nak meLINDUNGi perkara yang SALAH? Malah, 'Menantu B' pun menyatakan Che'Gu Bard telah mengedarkan video seks tersebut selepas solat Jumaat pada tahun 2008?Maknanya dia sendiri pun mengaku benda tu WUJUD la tu.. Tak gitu? ->KLIK<-

Dalam KONTEKS ini, kita mahu anda meLIHAT keBANGANGan dua PIHAK.. Satu pihak ialah mereka yang PERCAYA terhadap KELENTONG tak menjadi Che'gu Bard.. Satu pihak lagi ialah juak-juak UMNO yang BONGOK dan cuba membela 'Menantu B' sedangkan dia sendiri pun tak ambil KISAH malah tak buat laporan POLIS pun untuk dirinya? Sebaliknya dia mengGUNAkan pulak 'RUMOURS' video seksnya ini untuk mencari PUBLISTI ala-ala ARTIS.. Kiranya dia nak orang NAMPAK dia macam Justin Timberlake ke, Paris Hilton ke atau Britney Spears la tuh..Almaklumlah, 'Menantu B' nih mana boleh hidup tanpa PUBLISTI ala-ala ARTIS nih! KAH!KAH!KAH!

Jadik, setakat mana pulak 'RUMOURS' video seks 'Menantu B' ini akan menJEJASkan UMNO/BN hinggakan juak-juak UMNO yang diMAKSUDkan bersungguh sangat nak buat laporan POLIS? Adakah UMNO akan KALAH pilihanraya akibat video seks 'Menantu B' ini? Atau pun pasaran SAHAM Negara akan jatuh menjunam? Atau harga MINYAK dunia akan NAIK? Atau nilai RM akan SUSUT? Atau juak-juak UMNO tuh saja je nak tolong bagi PUBLISITI untuk 'Menantu B' agar nanti dapat le merasa apa-apa 'FULUS' darinya?

Kalau dalam kes video seks pemimpin kanan PKR atau 'LELAKI Y' menyebabkan Penasihat PKR mengGELABAH habis dan cuba menyembunyikan PERIHAL jam Omega yang diKATAkan tertinggal selepas 'LELAKI Y' selesai 'PROJEK' dengan 'China Doll', AGAKnya apa pulak KESAN atau BUKTI yang ditinggalkan oleh 'Menantu B' dalam video seksnya? Jam Rolex? Jam Citizen? Atau Jam'B-A-N'? Mungkin Che'gu Bard boleh kemukakan agar kita semua pakat-pakat boleh TENGOK juak-juak UMNO yang 'SAYANG' sangat dengan 'Menantu B' nih menggelupur untuk membela 'BOSS' mereka tuh? Atau pun mungkin 'Menantu B' akan menggelupur seperti Penasihat PKR yang MARAHkan WARTAWAN yang berTANYAkan pasal jam Omeganya semasa sidang medianya sendiri hari ini? HE!HE!HE!

Che'gu Bard jugak boleh menDEDAHkan video seks tersebut kepada pihak media samada di Carcosa atau di Kondo Damansara.. Tak kisahlah kalau mereka kena berKELUBUNG atau pakai PURDAH untuk menonton video seks tersebut.. Nak 'UPLOAD' dalam internet pun OK! DiFAHAMkan Che'gu Bard mempunyai hubungan kekeluargaan dengan Penasihat PKR melalui perkahwinan dengan anak-menakannya.. Nak tanya – Tak MALU ke TONTON aksi 'LELAKI Y' yang dikatakan Pak Menakannya sendiri dalam video seks tersebut bersama-sama 'DATUK T'? Patutle Pak Menakan dia asyik meLETUP sakan aje apabila disoal WARTAWAN semasa sidang MEDIA hari nih? KAH!KAH!KAH! 

Wallahualam..

1 comment:

melayuangkat said...

Macam2 tuntutan pada Anwar Ibrahim ni...Lepas DNA sekarang jam Omega pulak..lepas ini entah apa puak. Kalau kita tu bagi je lah apa yang Polis atau public mintak, apa nak takut kalau tak salah, betul tak???