NUFFNANG

Friday 15 May 2015

[PAS DIPERBODOHKAN OLEH UNCLE LIM! ] ... GAMBAR BUKTI, LIM KIT SIANG YOU INGAT PAS PARTI PELACUR KAH ?

[PAS DIPERBODOHKAN OLEH UNCLE LIM! ] ... GAMBAR BUKTI, LIM KIT SIANG YOU INGAT PAS PARTI PELACUR KAH ?


LKS CERAMAH DI KOTA BHARU KATA DIA KE JORDAN JUMPA 2K PELAJAR MALAYSIA, INI GAMBAR ADA 2K KAH? 
Kutukan dan kritikan Lim Kit Siang ke atas PAS di Kota Bharu pada 10 Mei 2015 anjuran PASMA Kota Bharu telah mengguris ramai ahli PAS. Menteri Besar Kelantan di sinimengkritik acara tersebut sebagai kurang adab kerana LKS mengutuk, menghina dan merendah-rendahkan parti PAS di depan ahli-ahli PAS di negeri Kelantan. 

Pandai you LKS, apabila TGNA sudah tiada, you pun berani lepas cakap apa saja di Kota Bharu. You ingat PAS parti pelacur kah? Kalau suka you mari, sudah benci you hina! 

Mari kita hayati ucapan LKS di bawah bagaimana dia mempelacuri PAS...

LKS WARNING PAS:
Kegelojohan Lim Kit Siang di K Bharu tanpa rasa malu berkata PR boleh menawan semua negeri di Semenanjung tetapi ada syarat pula Cina Tua ne!!! Syaratnya katanya, "prasyarat ialah bahawa Pakatan Rakyat kekal". Bolehkah Pakatan Rakyat kekal? Teruskan. Kalau saya ditanya saya pun tak tahulah. Sama ada Pakatan Rakyat boleh kekal atau tak boleh kekal. Lagi satu bulan akan menentukan masa depan sama ada rakyat Malaysia boleh tukar tumbang Umno dan BN dalam PRU yang akan datang. Nampak tu, LKS memberi warning kepada ahli-ahli PAS supaya menolak Hadi dalam Mesyuarat Agong PAS bulan hadapan. Amaran LKS ialah kemenangan Hadi akan merosakkan segala impian memerintah semasa PRU14. Lu memang Cibailah lah LKS!
LKS INI PELAJAR DENGAR YOU PUNYA CERAMAH SANA JORDAN MACAM TAHI SAJA, MAHU TIPU ORANG MELAYU MAHU TIPU ORANG ISLAM SAHAJA! YOU CAKAP DI KOTA BHARU LAIN CERITA LAH APEK TUA!
LKS BODOHI AHLI PAS BAB 2 RIBU:
Rupa-rupanya tujuan LKS ke Jordan dan Mesir baru-baru ini untuk menghalalkan penolakannya ke atas Hukum Hudud. Patutlah beria-ia ke Jordan rupanya nak pungut satu dua contoh. Kata LKS, "Baru- baru ini saya dengan 4 ahli parlimen DAP, YB daripada Kluang Chin Tong, YB daripada Bukit Bendera Zairil Khir Johari, YB daripada Seputeh Teressa dan YB daripada Bukit Mertajam Steven Sim. Kita ada pergi Jordan dan Mesir untuk jumpa tukar fikiran dengan pelajar-pelajar kita di Jordan lebih kurang 2 ribu orang. Ada pelajar- pelajar kita di Jordan dan pun di Mesir. Saya dengar mungkin lebih kurang 10 ribu pelajar-pelajar di Mesir dan kita ada tukar fikiran dan belajar mengenai perkembangan politik di Timur Tengah.Betulkah 2 ribu hadir wahai LKS??? Pelajar sana kata mereka bosan dengar penjelasan u, lagi u tak jawab soalan, hanya banyak sesi ambil gambar sahaja. Ada gambarkah 2,000 orang? Dalam facebook tidak sampai 50 orang sahaja pun!
YOU BACA APA DIA CAKAP, YOU CAKAP MANIS SAJA DEPAN MELAYU LAH APEK!
LKS MEMBUTUHI PAS;-
Tak habis-habis LKS menyindir dan membutuh PAS. Cuba denGar ucapan LKS ini, "Dan mereka kita ada sangat frank tukar pandangan dan ada soalan-soalan dikemukan dan mereka ada tanya mengenai masalah-masalah politik di negara kita sama ada Pakatan Rakyat boleh kekal. Masalah- masalah yang sekarang Pakatan Rakyat menghadapi. Kenapa Pakatan Rakyat tak boleh terus bersatu padu".

LKS ALL OUT TUDUH HADI BIKIN MASALAH BESAR:-
Dalam ucapan ini, LKS betul-betul hentam PAS. Katanya PAS tidak jujur, mungkir janji, dan Hj Hadi yang meneraju PAS katanya sebagai Masalah Besar. Cuba dengar,"Masalah sebenarnya bukanlah hudud. Masalah ialah sama parti- parti di Pakatan Rakyat boleh jujur dan ikhlas untuk mengotakan apa yang kita sudah janji. Apabila kita tubuh Pakatan Rakyat 2008, bahawa kita bersetujui mengenai dasar bersama. Dasar bersama mengenai masa depan menyelamatkan Malaysia. Supaya kita mengembalikan demokrasi, kebebasan, keadilan dan supaya negara boleh menjadi satu negara yang adil dan makmur untuk semua rakyat. Itulah masalah."

LKS TUDUH HJ HADI MUNGKIR JANJI:-
Kemarahan LKS kepada Hj Hadi ditunjukkan lagi dengan menyindir, menekan dan mengutuk Hudud PAS kerana kata LKS di Jordan dan Mesir tidak pun mengadakan Hudud walaupun 95% muslim. LKS menuduh PAS di bawah Hadi mungkir janji. Cuba baca ucapan LKS ini, "Oleh kerana kalau ketiga-tiga parti Pakatan Rakyat tak boleh pegang apa yang kita sudah janji, bagaimana kita boleh dapat sokongan dan harapan keyakinan orang ramai. Dan dalam pertukaran kita sama ada di Jordan atau di Kaherah, masalah-masalah yang timbul ialah mengenai hudud. Saya bukan orang Islam tetapi dalam Jordan dalam Mesir, Jordan 92% penduduk-penduduk orang Islam. Di Mesir 95% penduduk-penduduk orang Islam. Dan pun di Jordan dan di Mesir tidak ada hudud"
JALAN-JALAN CARI MAKAN LAH YOU APEK ! MANA ADA YOU CERAMAH, STUDENT TANYA YOU ORANG BAB LAIN YOU JAWAB BAB LAIN, INI ZAMAN INTERNET MANA BOLEH TIPU LAH APEK!
LKS BERLAGAK ULAMA SELEPAS PUNGUT CERITA DI JORDAN:-
Dan LKS baru dua tiga hari berada di Jordan dan Mesir dah berlagak lebih faham Islam. Cuba bayangkan LKS berkata begini, "Dan saya bacalah dalam apabila saya melawat pergi Jordan, melawat selain daripada Amman pergi Mafraq pergi Karak, Irbid dan baca bahawa adalah sarjana- sarjana dan ustaz-ustaz ulama'-ulama' Islam ada berpendapat bahawa hudud sebahagian kecil daripada undang-undang syariah dan adalah syarat2 sebelum ia dilaksanakan. Syeikh Qaradawi Ketua Kesatuan Ulama Islam Sedunia pun ada berpendapat bahawa kalau undang-undang syariah tidak boleh dilaksanakan, masa tak sampai untuk melaksanakan hudud". Wauw dah jadi Ulamak dah LKS pasal hukum hakam Islam. Terok punya PASMA boleh bawa LKS berucap di Kelantan, memang patut MB Kelantan marah.
DI PENTAS PASMA KOTA BHARU 10/5/2015 MENGUTUK MENGHINA DAN MENGUGUT PAS DAN HJ HADI
LKS TAK AKAN PIJAK KOTA BHARU LAGI:-
Kedugulan LKS di Kota Bharu apabila dia mengajar bab Hudud kepada ahli-ahli PAS! Wauw! LKS sudah potong rotan, baginya kalau itulah hari terakhir dia pijak Kota Bharu tak mengapalah, asal hajatnya mengajar ahli-ahli PAS dalam bab Hudud tercapai. Senang saja bagi LKS, ceritakan lawatan dia di Jordan pun kira dah cukup. Cuba dengar bahasa LKS, katanya "saya baca bahawa kalau mahu melaksanakan hudud perlulah ada syarat- syarat di mana basic needs, keperluan pokok semacam pekerjaaan, semacam perumahan semacam kesihatan dan transport lain-lain semua dibekalkan keselamatan. Semua diberikan sebelum kewajipan hak-hak diberikan sebelum kewajipan dituntutkan. Itu bukan saya kata. Apa saya baca di Jordan dan di Mesir. Dan ada pandangan dalam pertukaran fikiran dengan pelajar-pelajar saya ada kata bahawa kalau kita ada persetujuan dengan perkara ini, bukan oleh kerana kita anti Islam. Adakah masalah di Jordan di Mesir masalah anti Islam bukan tetapi mengenai sama ada sesuai atau tak sesuai khasnya dalam Malaysia satu masyarakat majmuk. Apabila kita ada perlembagaan dan ada prinsip-prinsip utama dimaktub, itu hal-hal yang lain."

LKS sekali lagi membodoh-bodohi PAS dengan berkata, "Kita melihat peluang boleh tumbang kerajaan Umno dan BN tetapi kalau dalam satu bulan ini oleh kerana perkembangan-perkembangan politik dalam tanah air kita Pakatan Rakyat tidak boleh dikekalkan, kita akan hilang peluang ini. Peluang yang emas once In a lifetime-once in a lifetime tak mungkin kemungkinan ini berlaku begitu masa yang singkat."
DALAM SESI SOAL JAWAB INI, TIDAK SAMPAI 100 ORANG HADIR, ITU PUN SUDAH DENGAR BANYAK MENYESAL, BOLEH CHECK FB MEREKA, MEREKA DATANG BUKAN MAHU DENGAR YOU PUNYA CERITA, MEREKA DATANG MAHU TENGOK MACAMANA YOU TIPU MELAYU DAN PAS!

Source : mymassa

No comments: