NUFFNANG

Sunday 17 May 2015

[OMG!! NAJIB IS CRACKING UP!!]...NAJIB DAH MULA KURANG AJAR

[OMG!! NAJIB IS CRACKING UP!!]...NAJIB DAH MULA KURANG AJAR

mummy rokiah

Najib dengan lantang telah mengungkit kembali Perlembagaan UMNO yang dipersetujui bersama dahulu dengan mengatakan Tun M kekal sebagai Presiden UMNO selama 22 tahun bersebabkan perlembagaan UMNO digunakan dengan hanya undi dari 63 ketua bahagian. (Dr Mahathir Bertahan Kerana Syarat Pemilihan UMNO)

Apa punya kurang ajar Si Najib ini mengungkit kembali perlembagaan yang sudah digubal, disepakati dan dipersetujui bersama sebulat suara oleh seluruh perwakilan UMNO dari seluruh negara di dalam Dewan Merdeka PWTC. Malah ketika itu beliau juga berada di dalam kerusi tertinggi parti itu ketika meluluskan perlembagaan tersebut.

Inilah Najib yang sudah melampau. Kerana harta dan wanita sanggup menjadi perintis pertama pelapis yang mula ‘kencing’ di atas kubur perjuang-pejuang UMNO yang terdahulu. 

Peraturan dan perlembagaan yang sudah disepakati bersama tidak perlu diungkit-ungkit lagi. Dijadikan senjata untuk mempertahankan kemungkaran dan membidas seorang negarawan yang telah terbukti berjasa kepada negara ini.

Najib seharusnya lebih fokus mempertahankan dasar-dasarnya supaya tidak menjadi bahan lawak rakyat bukan dengan mengalih isu memperburukkan pemimpin terdahulu.

No comments: