NUFFNANG

Monday 19 May 2014

PKR TELUK INTAN PENYOKONG PAS WAJIB TOLAK CALON DAP DYANA SOFYA TANDA PROTES TOLAK HUDUD

PKR TELUK INTAN PENYOKONG PAS WAJIB TOLAK CALON DAP DYANA SOFYA TANDA PROTES TOLAK HUDUD


PAS sudah kena game dengan DAP kerana jelas calon PRK Teluk Intan Dyana Sofya secara peribadi... menghayati... mempamer dengan jelas aspirasi DAP yang menolak dan menentang HUDUD PAS... Di mana maruah PAS yang mendabik dada pejuang ISLAM waima sanggup bersekongkol dan menyokong kafir harbi DAP demi kuasa... 

PAS memiliki jentera terkuat dan paling berpengaruh dikalangan parti dalam Pakatan Rakyat... namun tidakkah PAS sedar bahawa PAS hanya dianggap pak turut dan pelengkap yang boleh diperkotak-kaitkkan dan diperkudakan... PAS dianggap parti 2nd class dimana suara dan perjuangan PAS boleh ditolak dan dipinggirkan... yang menonjol adalah polisi DAP parti kafir harbi dan PKR parti liberalisme dan pluralisme...

Penyokong PAS perlu BOIKOT dan menolak calon PRK Teluk Intan Dyana Sofya DAP ini sebagai tanda protes dan menyokong HUDUD PAS yang ditentang DAP.


LIM KIT SIANG... ERMMMM LIKE FATHER AND DAUGHTER LA...
RELA BERSAMA SELAMANYA WALAU MELAYU DAN ISLAM KASI HANCUR... HANCURRRR.... DEMI DAP... ERMMM


MAH SIEW KEONG... ERMMM.... NAMPAK SEMAKIN KACAK


MACAM ARTIS.... AFUNDI YANA...

BERLAKON... GAYA SESUMPAH... CERAMAH PAS BERTUDUNG... CERAMAH DAP MENGEDIKS...

PALANIVELLL KATA..... MIC Konfiden 70% Pengundi India Tak Akan Undi Dyana Sofya

 Azwan Bro Konfiden Jentera Pemuda UMNO Terbaik Di Dunia Untuk Tewaskan Dyana Di Teluk Intan


BN YAKIN.....  Mah Siew Keong Dari GERAKAN Masih Handsome Untuk Tewaskan Dyana Sofya Di Teluk Intan



DENGAN BANGGA... Yammy Samat KATA.... "Sebagai ibu, saya akan sokong anak saya. Saya akan ikut dia berkempen juga kerana dia anak saya, bukan parti (DAP). Saya adalah ahli UMNO dan saya tidak akan keluar UMNO selain jika dipecat parti,'' katanya

No comments: