NUFFNANG

Saturday 16 January 2016

[perancangan dap terhadap umat Melayu-Islam yang mesti diketahui semua!]...VIRAL!! “Nilai Seorang Melayu Ni RM100 Sahaja. Tidak Lebih Dari Itu.” (Bahagian 6)

[perancangan dap terhadap umat Melayu-Islam yang mesti diketahui semua!]...VIRAL!! “Nilai Seorang Melayu Ni RM100 Sahaja. Tidak Lebih Dari Itu.” (Bahagian 6)

Oleh rmf
“Nilai seorang Melayu ni RM100 sahaja. No more than that value.”- Kata DAP- 
Badan-badan NGO yang berteraskan perjuangan orang Melayu, dia paling benci PEKIDA dengan PERKASA. kita akan haramkan kedua-dua pertubuhan ini. kita akan labelkan kedua-dua pertubuhan ini sebagai pertubuhan pengganas. Macam al-Maunah ke apa, kita akan labelkan mereka sebagai pengganas.
Sebab itulah, kita akan menggunakan undang-undang yang ada kat Malaysia ini supaya mengharamkan PEKIDA dengan PERKASA selepas ini.
Perkahwinan campuran akan digalakkan di bumi Malaysia ini. cina boleh kahwin dengan Melayu, tak tukar agama tak apa. Semua agama sama, kita akan buat.
Macam apa yang sedang berlaku di Indonesia dan Singapura, boleh kahwin, bebas. Dan setiap pasangan yang sanggup berkahwin campuran akan diberi wang saguhati RM5,000 kita akan bagi. Wang galakan.
Dan ada lagi satu Tuan-tuan dan Puan-puan, kalau kita dapat anak, walaupun mak dia Islam, bapa dia Islam, anak tak semestinya Islam. Agama anak itu hanya akan ditentukan selepas berumur 18 tahun.
Ibu bapa tidak ada hak untuk menentukan agama anak dia kerana dia melanggar hak asasi anak tersebut. Bila beranak, pi JPN, surat beranak agama tiada, tunggulah sampai umur dia 18 tahun, anak tulah yang akan tentukan agama apa yang dia nak.
Ibu bapa tidak mempunyai hak. Kita bagi kebebasan untuk anak dia pilih agama apa yang dia nak.
Bahasa Inggeris, kita akan jadikan bahasa kebangsaan. Bahasa Malaysia Cuma sebagai bahasa perantaraan sahaja. Bahasa Inggeris bahasa utama, bahasa kedua kita akan galakkan adalah bahasa Mandarin. Bagi DAP, bahasa Malaysia is a not value language.
Bahasa yang tidak mempunyai nilai kerana bagi kami bahasa Malaysia merupakan bahasa pinjaman daripada beberapa bahasa lain. Sebab itu kami tidak mahu mengiktiraf bahasa Malaysia.
Kita akan mengiktiraf dua bahasa saja, bahasa Inggeris dengan bahasa Mandarin.
Mata pelajaran Pendidikan Islam akan dimansuhkan daripada sistem pendidikan Malaysia. You nak belajar agama, you belajar di surau, masjid atau madrasah. Bukan di sekolah. Di sekolah kita akan ajar akademik sahaja. Kita pisah kedua-duanya.
Tak tahulah orang Melayu ni buat mogok ke, demonstrasi ke, huru-hara, nak juga mata pelajaran Pendidikan Islam diajar di sekolah, dia kata boleh. Dia kata boleh pula tapi dengan satu syarat.
Syaratnya, mata pelajaran agama Kristian, Hindu dan Budha hendaklah dibenar diajar di sekolah. Kalau setuju, barulah mata pelajaran agama Islam boleh diajar di sekolah selepas ini.
Inilah pemimpin tertinggi Parti Komunis Malaya, akan dibawa kembali ke Malaysia.
Benda ni kita bincang dalam mesyuarat Pakatan Rakyat. Kita tanya kat Anwar Ibrahim, Anwar kata, “As long saya jadi PM tak ada masalah, kita akan bagi dia masuk.”
Benda ni, DAP yang bawa usul ni, Nga (Kor Ming) dengan Ngeh (Koo Ham). Nga dengan Ngeh merupakan Ahli Parlimen Beruas dan Taiping. Mereka merupakan anak saudara kepada Chin Peng. Banyak orang tak tahu benda ni.
Banyaklah pemimpin-pemimpin DAP yang mempunyai adik-beradik dengan Chin Peng atau beberapa bekas-bekas Komunis, terlalu banyak.
Anwar kata tak ada masalah, kita akan benarkan. Tetapi Mat Sabu lah yang telah memberi cadangan supaya Chin Peng ni diberi gelaran Tun.
Dia kata, Chin Peng merupakan seorang pejuang kemerdekaan yang patut dihormati dan patut disanjungi. Tak salah kalau kita beri gelaran tertinggi kerajaan. Boleh kita letak Tun Mahathir dengan Tun Chin Peng, macam mana?
Inilah agensi pertama kita akan bubarkan selepas dua minggu kami tawan Putrajaya. MARA..bagi kami MARA merupakan satu agensi perkauman sebab dia tolong orang Melayu saja tak tolong bangsa lain.
Sebab itu kita anggap ini sebagai rasis agensi. Lepas dua minggu, inilah yang akan ditutup. Kita akan tubuhkan agensi lain bukan MARA. Nama MARA akan dihapuskan.
Syarikat-syarikat GLC seleps ini akan diterajui oleh orang-orang Cina atau orang-orang India.Malay is not capable to handle GLC.
Selangor pun dah berlaku dah di PKNS. Di Pulau Pinang pun dah berlaku dah di PDC. Dah ada dah. Dia tahu Malays is not capable.
Tuan-tuan tahu tak dalam satu mesyuarat, Lim Kit Siang dengan Lim Guan Eng kata apa, “Bangsa yang paling bodoh dan yang paling malas dalam dunia ini adalah bangsa Melayu.
The most racist are Malays.” Dia kata, nilai seorang Melayu ni,
Dia kata, orang Melayu Singapura pun kita boleh tipu, apa lagi orang Melayu Malaysia, nothing for us. Kita boleh beli dengan RM100. Boleh letak harga pula.
Lim Kit Siang kata apa, harga orang Melayu hanya RM100, tidak lebih daripada itu. Bayangkanlah nilaian yang diletak oleh pemimpin-pemimpin DAP terhadap orang-orang Melayu di Malaysia ni.
Lagu Negaraku dengan bendera Malaysia telah pun diubah suai. Saya dengar sekali lagu negaraku baru di Hotel Paramount Sibu, di ambang pilihan raya negeri Sarawak pada tahun lalu.
Saya dengar, saya lihat bendera Malaysia yang baru sekali. Itulah kali pertama dan kali terakhir saya melihat dan mendengar. Depa buat di Hotel Paramount, secara tertutup.
Lagu Malaysia baru ni, perkataan Raja tak ada. Beberapa perkataan lain diubah suai. Melodi dan iramanya semuanya sudah lain dah.
Penulis lirik lagu Negaraku adalah orang Selangor berbangsa Cina. Orang Selangor juga dia.
Dan bendera Malaysia untuk pengetahuan Tuan-tuan dan Puan-puan, di tengah-tengah tu, bintang tak ada bulan tak ada, benda lain yang ada. Warna pun telah ditukar. Tuan-tuan masih ingat tahun lalu, DAP kata bendera Malaysia patut dibuahsuai.
DAP ni, sebelum dia buat satu-satu benda, dia akan spin dulu. Kita akan spin cerita tu, lepas itu kita akan tengok reaksi rakyat Malaysia macam mana. DAP ada tiga plan..A, B dan C.
Kalau plan pertama tak boleh, dia akan gunakan plan kedua. Macam mana pun, dia akan pastikan benda tu akan jadi, cuma method saja berbeza dia akan buat.
Rejimen Askar Melayu merupakan rejimen yang paling dibenci oleh DAP. Dia kata apa, banyak orang Cina telah dibunuh pada tahun 1969 di Pulau Pinang, di Ipoh dan juga di Kuala Lumpur oleh rejimen inilah. Dia akan tukar.
Dia benci tiga benda saja. DAP paling benci tiga benda; Islam, Melayu dan Raja. Tiga ni yang paling dibenci oleh DAP. Dia akan tukar Rejimen Askar Malaysia selepas ini. perkataan Melayu tu dia akan buang.
Begitulah juga dengan Panglima Angkatan Tentera dengan KPN. Dua-dua jawatan tertinggi khas untuk orang Cina saja. Dia tak akan bagi dekat orang Melayu. Eksklusif untuk orang Cina.
Sebab dia tak percaya kalau bagi kat bangsa lain, dia takut bangsa lain mungkin boleh sabatoj atau tikam dia. Ni dua ni, khas untuk orang Cina saja akan dibagi.
Kakitangan kerajaan, tahun lalu Tony Pua dah kata dah, kita akan kurangkan kakitangan kerajaan. Pada bulan Januari (2011) tahun lalu, DAP telah menghantar 12 pakar dia pergi ke Beijing, China.
Mereka berada di sana hampir tiga bulan untuk membuat kajian dan juga latihan bagaimana nak mengurangkan kakitangan kerajaan.
Sebab itu Tony Pua berani kata, kalau kita dapat tawan Putrajaya, kita akan kurangkan kakitangan kerajaan terutamanya kakitangan orang-orang Melayulah.
Kementerian pertama, jabatan pertama yang akan klita kurangkan adalah jabatan pendidikan, cikgu-cikgu dulu. Selepas itulah kita akan pergi ke jabatan-jabatan atau agensi-agensi lain. Jabatan pendidikan akan menjadi mangsa pertama untuk projek.
KEMAS, BTN dan MKN juga kita akan tutup. Bagi kami, tiga agensi ini merupakan yang menghasut rakyat supaya membenci Pakatan Rakyat.
Sebab itu kita kenal pasti, kita akan tutup juga ketiga-tiga ni. Kita akan buka satu agensi baru. Kita akan buka yang baru, ketiga-tiga ni kita akan tutup terus.
Dua hari perayaan orang Kristian, Good Friday dengan Easter Day akan diumumkan cuti umum. Cuti ni cuti wajib walaupun Kelantan ke, Terengganu ke, Kedah ke, kena ambil bukan pilihan, compulsory holiday. Dua hari cuti umum perayaan orang Kristian untuk rakyat Malaysia selepas ini.
Israel..dah keluar banyak isu dah. Hubungan Israel dengan Anwar Ibrahim lah, hubungan Israel dengan PKR, itulah..inilah, banyak orang dah tahu dah.
Tapi apakah hubungan istimewa Israel dengan DAP? Kalau tak istimewa, tidak kami dilatih hampir 3 tahun oleh Israel. Dilatih oleh pihak Mossad. Saya terima latihan daripada Mossad.
Untuk pengetahuan Tuan-tuan dan Puan-puan, tiap bulan Lim Guan Eng akan pergi ke Singapura. Saya biasa mengikuti banyak kali rombongan beliau ke Singapura. Dia akan pergi hari Sabtu petang dan akan balik hari Ahad petang.
Di Singapura, kita akan jumpa dua orang saja. Satu bekas pemimpin atau bekas Perdana Menteri Singapura, Lee Kuan Yew dan lagi satu wakil Duta Israel di sana. Dua ni yang akan kita jumpa.
Sewaktu kita jumpa dengan Duta Israel atau wakil Israel, Tuan-tuan tahu tak, pihak Israel telah bersetuju memberi dana sebanyak 300 juta USD untuk PRU yang ke 13 ni. USD ya bukan RM ya. Duit tu sekarang berada di Singapura ya. Benda ni antara projek Isreal-Singapura dan DAP.
Bila saja bubar Parlimen, masa tulah duit akan masuk dan juga pakar-pakar Israel. Mereka merupakan beberapa warganegara asing. Mereka juga akan menyusup masuk ke bumi Malaysia ni. Semasa itulah Tuan-tuan boleh melihat kempen pilihanraya yang paling ganas akan berlaku di bumi Malaysia ni.
Source : rmf7

No comments: