NUFFNANG

Friday 30 September 2016

[panasss dan gempaqqq!!! ...] ... OLANG CINA PUN MASUK BERSATU MAA....

[panasss dan gempaqqq!!! ...] ... OLANG CINA PUN MASUK BERSATU MAA....






Hari ini kamal mencuba perkenalkan Pribumi kepada keluarga cina yang membuka perniagaan Bengkel Motosikal. Mula muqaddimah dengan menyapanya, nyonya nama saya kamal. 

Tujuan saya mahu kenalkan parti perbumi bersatu pada nyonya dan keluarga. Parti ini adalah parti politik baru tapi pemimpinnya orang lama. Siapa orang tu tanya nyonya cina ini. 

Dengan bangga kamal mengatakan orang itu Tun Mahathir dan Tan Sri Mahyuddin. Terus sahaja nyonya itu memanggilkan suami dan 2 anaknya seorang lelaki dan seorang perempuan. Kalau Tun Mahathir sama Tan Sri Mahyuddin itu pagoh punya orang saya sokong mesti sokong. 

Kalau sekarang punya saya tak mau. Sini tipu sana curi cakap tak sama punya orang. Kita semua susah ma. Terfikir sejenak..cina ini mengadu susah dan terus isi borang satu keluarga hanya dengan pengenalan Tun Mahathir dan Tan Sri Mahyuddin. 

Usai mengucapkan tahniah nyonya ini bertanya, encik kamal kalau Tun Mari Sini saya sama family mau angkat foto sama Tun boleh ka? Dengan megah kamal menjawab saya akan bawa nyonya satu keluarga ambil foto sama Tun. Itu janji saya. Dengan senyum dan hormat nyonya mengata terima kasih encik. Syukur Alhamdulillah.

Banyak cara nk promosi, sebahagian besar rakyat sdh  menolak kepimpinan najib. kita blh cuba cara ini utk dptkan ahli bersatu.
Kamal ini seorang pendaftar keahlian parlimen rembau N9






No comments: