NUFFNANG

Thursday 12 May 2011

Fuyoo ! Jom tengok Video Ketahuan ala Pandi Kutty dalam versi warna / WAHAI PENCACAI PAKATAN HARAM KATAKANLAH INI BUKAN ANUWAR SIVAJI PANDIKUTTY? / Video Berwarna & Versi Karaoke ! / Nak tengok vc-vc tentang siapa sebenarnya pak sheikh... / VCs of the real Anu Arr

Fuyoo ! Jom tengok Video Ketahuan ala Pandi Kutty dalam versi warna



Sebelum ini juak-juak taksub Anwar cakap mengapa tak ada colour video , nah sekarang ditunjukkan video warna pulak ..haha tapi versi karaoke Ketahuan Anwar Omega ..

Kalau takut terima kenyataan orang dalam video itu adalah Bang Nuar , jangan tengok ..haha





Kalau filem Hang Tuah lakonan P Ramlee dulu dari hitam putih boleh di colour , inikan pulak video Nuar ngongkek ...syabas team Reformasin !


WAHAI PENCACAI PAKATAN HARAM KATAKANLAH INI BUKAN ANUWAR SIVAJI PANDIKUTTY?


Wan Azizah seperti biasa, adalah pelakon yang dibangsatkan oleh seorang lelaki yang bergelar suami. Atas alasan menyelamatkan maruah keluarga dan demi anak-anak, Wan Azizah akan berkata apa-apa sahaja demi menunjukkan yang suaminya adalah jantan tulen yang baik walaupun semakin banyak bukti tentang kejantangan songsang lelakinya serta kegilaan Anwar Ibrahim terhadap China Doll.

Sama seperti kes video lucah yang dikaitkan dengan Anwar Ibrahim dan Wan Azizah mengakui tidak menontonnya lagi atas alasan HARAM DARI SEGI SYARA' tetapi bertungkus-lumus untuk memberitahu orang ramai bahawa Anwar tidak terlibat dalam video tersebut, walhal dia tidak pun menontonnya.

Kemudian, bila keadaan jadi kecoh, Wan Azizah pun tampil dengan berkata, yang dia telah menonton klip video tersebut bersama anak-anaknya tetapi mengekalkan penafian. Bagaimanapun, apabila klip video yang lebih jelas dan memperlihat saiz botol mineral yang terjuntai di celah kangkang Anwar, Wan Azizah tidak pula berkata apa-apa, sebaliknya sekadar menafikan.

Itu pun mungkin sudah makan beberapa das penyepak, terkencing dijerkah Anwar mahupun hampir diterajang oleh lakinya!!!

Itulah juga yang berlaku dalam kes PANDIKUTTY. Menyedari lakinya sudah terdesak dan akhirnya terpaksa melarikan diri ke Bahrain ekoran wujudnya desas-desus Eskay akan membuat pendedahan yang lebih besar berbanding video seks, selain skrip drama jenayah bunuh ke atas dirinya tidak menjadi, Wan Azizah cuba mengulas isu tersebut.

"Kalaulah Perdana Menteri Najib kata Anwar kata dia 'pandi kutty', Anwar tak kata dia. Anwar kata siapa yang rasuah, siapa yang buat fitnah, siapa yang bunuh, itulah perangai 'pandi kutty'. Yang mereka nak terasa kenapa? Siapa makan cili dia yang terasa pedasnya." (BACA DI SINI)

Kalau macam tu, betullah Anwar Ibrahim meliwat sebab dia segera lari ke kedutaan Turki kononnya kerana ancaman bunuh sampaikan Wan Azizah dan anak-anaknya juga tidak tahu ke mana Anwar hilang. Kalau macam tu, betul jugalah Anwar memang tujah nonok China Doll yang tergaru-garu selepas main dengan Anwar itu, sebab Anwar tak berani langsung bersumpah melaknat dirinya sendiri sebaliknya sibuk dengan qazaf sebab nampak ada lompang untuknya lari?

Dan kalaulah alasan yang digunakan oleh Wan Azizah, maknanya, memang betullah Anwar adalah seorang gay tua berkemaluan besar yang tidak berani memberikan DNAnya kerana ditakuti mendedahkan dan mengesahkan DNA Lelaki Y adalah dia sendiri. Sebaliknya berdalih dengan mengatakan profil DNA lamanya masih ada dalam simpanan pihak berkuasa, sedangkan dia tahu, prosedur mahkamah ialah mendapatkan DNA baru untuk kes baru kecuali bagi kes-kes tertentu. Dan prosedur tersebut adalah amalan mahkamah di seluruh dunia.

Dan terlebih-lebih lagi benarlah memang Anwarlah si penujah nonok China Doll itu sehingga tertinggal jam tangan Omega. Kalau tidak, pasai apa Wan Azizah, Nurul Izzah dan Anwar Ibrahim boleh mengamuk atau berpura-pura mengamuk apabila ditanya oleh wartawan tentang hal tersebut?

Akui sajalah Wan Azizah oooiiii... kau sebenarnya lebih berbangga sebab 'dimadukan' dengan China Doll berbanding 'dimadukan' dengan jantan. Itu fasallah kau boleh terlepas cakap beberapa kali, 'Anwar dah baik semenjak keluar dari penjara'.

No comments: