NUFFNANG

Monday 2 May 2011

GEMPAR! MINGGU DEPAN AKAN ADA SATU LAGI PENDEDAHAN TERGEMPAR PASAL ANUWAR OMEGA! / VIDEO SEKS VERSI HD (HIGH DEFINITION) PUN ADA??? / VIDEO LUCAH ANWAR: VERSI CLEAR SUDAH ADA!!! / APA KATA MANTAN MUFTI PERLIS DR MOHD ASRI ZAINAL ABIDIN TENTANG SUMPAH MUBAHALAH




GEMPAR! MINGGU DEPAN AKAN ADA SATU LAGI PENDEDAHAN TERGEMPAR PASAL ANUWAR OMEGA!

Nicky Ajis berkata bahawa Anuwar Omega dianiaya! Klik sini.

Kita nak tanya Nicky Ajis siapa aniaya dia brader? Inilah masalahnya dengan Murshitdol HamPAS ni. Dia main tembak je apa benda yang dia nak cakap, pada hakikatnya Nicky Ajis tahu bahawa orang dalam video tu adalah Anwar Omega sendiri sebenarnya! 

Sebab itu statement dari Nicky pun sekadar melepas batuk ditangga je, PAS setakat ini nampaknya banyak mendiamkan diri sebenarnya. Apa yang aku difahamkan bahawa PAS menanti keputusan siasatan pihak polis! Nicky Ajis pun tahu perkara ini dan dia pun turut bersetuju.

Kepada pihak polis pulak, apa nak ditunggu lagi? Dah selesai kan siasatan tersebut? Jadi kenapa masih membisu? Bagitau jelah siapa pelakon sebenar dalam video tu? Nak tunggu apa lagi? Aku tak faham la beb. Kata hari tu dah siap dan dah bagi kat AG pastu AG pulang balik kat polis. Ni apa cerita ni sebenarnya ni?

Aku nak share dengan korang sikit la ya, aku diberitahu bahawa Dato Eskay akan membuat pendedahan yang lagi besar minggu depan. Apakah pendedahannya nanti aku tak tau tapi dari apa yang aku difahamkan ianya adalah sesuatu yang amat besar dan ianya juga akan membuatkan seluruh rakyat Malaysia akan kenal siapa Anwar sebenarnya!

Kau tunggu Anwar! Siap kau, aku nak tengok kau nak petik nama siapa pulak lepas ni...tungguuu...


source : house pk



VIDEO SEKS VERSI HD (HIGH DEFINITION) PUN ADA???


Dah terdengar-dengar ada video yang versi lebih jelas dan terang...korang nie biar betul, lenkali bagi terus la yang itu, buat pening kepala penyokong-penyokong PKR nie jer..SINI
source : pilihan anda

VIDEO LUCAH ANWAR: VERSI CLEAR SUDAH ADA!!!

Makin dinafikan, makin menjadi-jadi pula penyiaran video lucah Anwar Ibrahim. Dari satu video, alasan diberikan untuk membuat penafian, keluar pula video yang sama tetapi dengan gambaran yang semakin jelas, namun alasan dan dalih tetap diberikan untuk menafikan pembabitan Anwar Ibrahim.

Sudah ada versi yang lebih jelas dan sangat meyakinkan sedang berada di Internet. Walaupun video berkenaan telah dimuatnaik ke Youtube dan kemudian dibuang, namun versi berkenaan sudah pun wujud. Isyarat daripada pemuatnaik fail berkenaan sangat jelas. Semakin dinafikan, mutu visual yang dipersembahkan untuk tatapan dan pihak penafi untuk 'up-grade' alasan, juga perlu dipertingkatkan dengan menolak teori penafian sebelumnya.

Semakin Anwar dikatakan tidak bersalah, dan semakin Anwar sibuk berselindung di belakang dalih agama untuk menolak pembabitannya, nampaknya semakin tersepitlah Anwar dengan cerita-cerita mitos dan dongengannya.

Versi 'clear' sudah ada dan ia tidak akan mengambil masa untuk blog-blog mahupun portal berita yang tidak berpihak kepada Anwar Ibrahim untuk menyiarkannya secara beramai-ramai.

Wang ringgit Anwar Ibrahim nampaknya tidak mampu menyelindungkannya lagi. Air liur dan jampi mantera Anwar Ibrahim juga kian tidak laku dan membengkokkan hati orang ramai yang semakin yakin dengan cerita serta video yang lebih meyakinkan berbanding alasan dan dalih Anwar Ibrahim serta usaha 'cover-up' pencacai Anwar!
source : the flying kick

APA KATA MANTAN MUFTI PERLIS DR MOHD ASRI ZAINAL ABIDIN TENTANG SUMPAH MUBAHALAH
Menurut mantan Mufti Perlis Dr Mohd Asri Zainal Abidin, mubahalah membawa pengertian berikut:

“Dua pihak berkumpul bersama ahli keluarga kemudian kedua-dua pihak memohon agar Allah swt melaknat sesiapa yang berdusta antara keduanya pada perkara yang mereka berselisih dalam hal agama.”

Peristiwa mubahalah disebut dalam Al Quran, ayat 61 Surah Ali Imran, yang bermaksud, “Kemudian sesiapa yang membantahmu (wahai Muhammad) mengenainya, sesudah engkau beroleh pengetahuan yang benar, maka katakanlah kepada mereka:

“Marilah kita menyeru anak-anak kami serta anak-anak kamu, dan perempuan-perempuan kami serta perempuan-perempuan kamu, dan diri kami serta diri kamu.

“Kemudian kita memohon kepada Allah dengan bersungguh-sungguh, serta kita meminta supaya laknat Allah ditimpakan kepada orang-orang yang berdusta.”

tak kira bagaimana caranya untuk mengangkat sumpah yang betul, pokok pangkalnya Eskay dah cabar anuwar supaya bersama2 dia bersumpah di masjid. Cabaran tu di buat secara terbuka dan sesiapa saje boleh saksikan. Masalahnya orang yang dia cabar tu iaitu anuwar al jubory wal toteyti TAK BERANI!..sekali lagi di ulang..TAK BERANI nak bersumpah muhabalah!!

Anuwar TAK BERANI nak cari jalan penyelesaian! Anuwar TAK BERANI nak membela atau bersemuka dengan kebenaran! Anuwar TAK BERANI nak mengadap muke jijah, anak2 dia dan pengikut2 dia! dan yang paling penting Anuwar TAK BERANI nak berdepan dengan kemurkaan allah s.w.t.

sebenarnya ramai pengikut2 anuwar yang mahukan pengakuan bersumpah keluar dari mulut anuwar sendiri. Mereka tak tahan menanggung azab apabila video tersebut benar2 telah menimbulkan banyak keraguan dan sejauh mana keikhlasan anuwar sebagai ketua pakatan.

Mereka tak sangka Eskay tanpa rasa ragu2 berani bersumpah walaupun dia di ugut dalam kejadian kelmarin. Ini sikit sebanyak cukup memberi tamparan hebat akan kredibiliti anuwar yang sebenar.

Perlu di ingat ini bukan kali pertama anuwar enggan mengangkat sumpah!. Saiful, DS najib, Eskay telah pun bersumpah. Bukan tu saje. DS najib rela memberikan dna beliau seperti yang di minta oleh anuwar al jubury wal toteyti berbanding dirinya sendiri.

Bukankah itu semua tindakan anuwar yang TAK BERANI menghadapi kebenaran?? Gini je lahh..orang yang berani dan benar tak perlukan banyak alasan! kehkehkeh >|D
source : final war the last rite




No comments: