NUFFNANG

Thursday 24 December 2009

Raja Petra : abolish Sultan and form republic country / MENGUNGKAP KEMBALI SEJARAH AL JUBURI WALIWATI! / GEMPAR! Wan Azizah TAK Yakin kepada Anwar?

Raja Petra urged people to abolish Sultan and form republic country

I was shocked to read Raja Petra’s Malaysia Today yesterday. He urged the people in Malaysia to abolish the monarch of Malaysia if possible and futher demand the people to form the new Republic of Malaysia. You can read his full article here, and with Bahasa Malaysia translation, here.

I quote (with bahasa Malaysia translation);

“Anda mungkin berpendapat bahawa mungkin langkah yang terbaik adalah menghapuskan sistem beraja sama sekali. Maka ini akan menyelesaikan masalah mata pencarian mereka. Sebaliknya, jika kita mengekalkan raja-raja, kita perlu membenarkan mereka menjalankan perniagaan (tentu sahaja tidak sesuai untuk mereka makan gaji, iaitu sebagai pekerja di kilang ataupun pejabat ataupun sebagai jurujual, pelayan dan sebagainya). Jadi, bagi menyelesaikan masalah itu, lebih baik kita hapuskan sahaja sistem beraja.”

“Saya dituduh ‘membela’ sistem beraja kerana saya juga adalah seorang ‘kerabat diraja’. Tetapi sedarkah anda semua bahawa saya adalah sosok yang tidak dikehendaki dalam lingkungan Istana Selangor? Tahukah anda bahawa Sultan Selangor menempelak saya di khayalak ramai, malah di depan para pegawai Kerajaan Negeri Selangor dan juga di hadapan Ketua Polis Negara, Musa Hassan? Ya, wajah si Musa berseri-seri mendengar musuhnya dihentam oleh Sultan Selangor sendiri. Saya bukan (lagi) seorang Royalist ( pro-Raja). Saya memang menyokong gagasan sebuah Republik Malaysia

“Sekurang-kurangnya satu ataupun dua generasi perlu berlalu sebelum orang Melayu berasa selesa untuk berbincang tentang penghapusan sistem beraja dan mengubah Malaysia menjadi sebuah Republik. Ini pasti akan berlaku kerana sistem beraja, bahkan raja berperlembagaan adalah sistem yang sudah ketinggalan zaman. Jadi, menjelang 2100, kemungkinannya adalah besar bahawa kerajaan yang berasaskan monarki tidak lagi wujud. Pada masa itu, usia saya pun dah lanjut. Mana tidaknya, pada tahun 2010 pun, saya akan mencecah umur 60 tahun. Tetapi ia tetap akan berlaku dan mungkin berlaku lama selepas kita meninggal dunia.”

“Suatu hari nanti, Malaysia perlu berubah. Orang Melayu juga perlu berubah. Semua nuansa masa lalu pasti akan dihapuskan. Tetapi masa diperlukan sebelum semua itu dapat berlaku. Malah kita kini sedang berbicara tentang raja-raja Melayu. Maka kita perlu memberikan waktu bagi orang Melayu bersiap sedia untuk menyingkirkan raja-raja mereka.”

“Di Perancis, orang Perancislah yang menyingkirkan raja-raja mereka. Di China pula, orang Cinalah yang melakukannya; di India, orang India yang melakukannya. Di Malaysia, usaha ini perlu dikepalai oleh orang Melayu dan bukannya orang bukan Melayu

Raja Petra you coward, let us face the truth, don’t hide behind those wall in your London apartment. Raja Petra is a paid writer and with bullshit ideas. No wonder you can’t even take care of your own son because all you do is to damage the country, for the sake of your Pakatan friends.

This is the man who supported Pakatan’s liberation. This is the man who Pakatan ever relied with in propagating their republican thoughts.

I wonder how Malays Pakatan fans react to this article? Will they suck RPK’s balls again one more time?

source : wbhim


MENGUNGKAP KEMBALI SEJARAH AL JUBURI WALIWATI!

Kita patut TANYAkan soalan ini kepada LEBAI-LEBAI PAS yang DUNGU dan jugak bebudak baru GRAD Universiti yang TIDAK kenal siapa sebenarnya PENASIHAT PKR ini! .. Walaupun sudah LEBIH 10 tahun FAKTA sebenar ini cuba diSEMBUNYIkan atau lebih TEPAT lagi diPUTAR-belitkan oleh puak-puak 'YAHUDI' dalam PKR, namun HAKIKATnya 'BANGKAI GAJAH TIDAK DAPAT DITUTUP DENGAN NYIRU'!

TAHUKAH ANDA SEMUA SIAPAKAH ORANG YANG MULA-MULA MENUDUH PENASIHAT PKR SEKARANG INI ADALAH PELIWAT DI DALAM PARLIMEN PADA TAHUN 1997?

Adakah Tun Dr. Mahathir?
Adakah TS Haniff Omar?
Adakah arwah TS Mokhtar Abdullah?
Adakah TS Ghani Patail?

JAWAPANnya adalah -> Peguam OKU dari sebuah PARTI RACIST yang sering berLAKON kononnya sebagai peguam bela Penasihat PKR.. Anda boleh merujuk hansard perbahasan di Parlimen pada tahun 1997 untuk mencari pengesahan kenyataan ini..

SIAPAKAH PULA YANG MEMBERI GELARAN 'ALJUBURI' KEPADA PENASIHAT PKR SEMASA CERAMAH PAS DI KUBANG KERIAN, KELANTAN TAHUN 1998?

Jawapannya adalah -> seorang Lebai PAS yang bukan berkelulusan agama pun (Dalam PAS, seJAHIL mana pun orang itu akan diTAULIAHkan sebagai 'LEBAI' atau 'USTAZ' asalkan dapat bagi keuntungan POLITIK).. Malah Lebai PAS ini terkenal dengan kes KHALWATnya di Hotel Perdana Kota Bharu dan kes dia kena perHAMBAT dek balu-balu Memali pasal 'KEBAS' duit derma JIHAD! Siapakah LEBAI PAS yang dimaksudkan?

ABE SABU la.. Siapa lagi....klik sini

SENGAJA kita kemukakan dua soalan ini pasal nak UJI pengetahuan anda tentang FAKTA sebenar pasal kita TAHU Penasihat PKR tak akan sesekali mengambil tindakkan atau MENYAMAN orang kedua INDIVIDU ini seperti mana dia begitu berUSAHA nak saman Tun Dr. Mahathir..klik sini

TAHUkah anda kenapa Penasihat PKR bersungguh-sungguh mahu menyaman Tun Dr. Mahathir?

Dia sebenarnya 'BERDENDAM' pasal dia dilucutkan jawatan sebagai Timbalan Perdana Menteri dan Timbalan Presiden UMNO oleh Tun Mahathir.. BUKANnya pasal Tun Mahathir panggil dia 'PELIWAT' pun.. Dia sebenarnya hanya SETAPAK sahaja lagi untuk jadi orang paling berkuasa dalam Malaysia.. Malah, jika diTAKDIRkan dia jadik PM, nescaya kita akan menyaksikan dasar negara ini akan menjadi pro YAHUDI dan pro US seperti mana yang dihajati dek kawan-kawannya seperti Wolfowitz..

Dengan KATA lain, dia menyaman Tun Mahathir bukan pasal dia diTUDUH meliwat orang, sebaliknya dia MARAH pasal tak dapat jadik PM!

FIKIRLAH DENGAN AKAL YANG TUHAN BAGI..

Kenapa apabila timbul KES dia terKANTOI meliwat dengan Saiful Bukhari, dia tidak cuba nak menyaman sesiapa pun sampai beratus JUTA? Kenapa dia tak SAMAN kerajaan Malaysia, DS Najib atau UMNO? Dia jugak tak SAMAN Saiful Bukhari beratus juta pun? Malah, dia jugak tak SAMAN pun Azizan Abu Bakar beratus juta dalam kes LIWATnya dahulu? KENAPA?

SEBALIKnya dia:-

1) Lari MENYOROK kat Kedutaan TURKI
2) Liat nak bagi sampel DNAnya semasa disoal-siasat
3) Enggan berSUMPAH lahanat sebaliknya dok pertikai sumpah lahant orang lain
4) Asyik dok TANGGUH nak masuk MAHKAMAH untuk memBUKTIkan siapa BENAR dan siapa SALAH

KITA JANGAN LUPA JUGAK SIAPAKAH 'PEMBAWAK PASSPORT' PENASIHAT PKR INI DARI PEMUDA UMNO!! INILAH MALAUN YANG MENJAHANAMKAN UMNO DAN MEROSAKKAN NEGARA!

Semuanya terang dan JELAS untuk manusia yang mahu berfikir.. Sampai bila anda nak diperBODOHkan?...........

Wallahualam..

Tukang Dok Peghati!

Itulah kisahnya, ada baiknya sesekali kita mengungkap kembali sejarah silam untuk mengingatkan kembali dari mana punca masalah ini bermula! Anwar al juburi waliwati sudah semakin tertekan sejak kebelakangan ini, banyak perkara bodoh yang sudah dia lakukan semnejak dua menjak ni!

Saya nak sentuh sikit mengenai blog sahabat saya yang di hack beberapa hari yang sudah, klik sini dan sini. Apa yang berlaku sebenarnya ialah blog Kumbang iaitu Analisis Ringan telah di cerobohi jam 10.30 pagi pada 22hb Dis 09, selepas hackers tersebut mengambilalih blog tersebut, dia telah cuba untuk hack blog-blog kerajaan yang lain dengan menggunakan IP Kumbang sendiri.

Modus Operandi hackers tersebut mudah saja sebenarnya, dia nak tunjukkan seolah-olah Kumbang lah hackersnya, tujuan dia untuk memecah-belahkan bloggers pro kerajaan! Licik bukan? Biasanya perancangan sebegini memerlukan otak YAHUDI untuk merancangnya! Harus diingat saudara Kumbang telah banyak mendedahkan kaitan Anwar dengan Yahudi!

Berhati-hatilah wahai bloggers pro kerajaan, ada banyak pihak pembangkang dan yang dalam kerajaan tetapi berjiwa PKR seperti menantu hantu membuat perancangan untuk memecah-belahkan bloggers di antara satu sama lain, saya sendiri pun sudah melaluinya, ada yang termakan dengan dakyah ini.

Pihak ini sangat licik dimana mereka yang memulakan perpecahan dan jatuh menjatuh, tetapi mereka akan bising dan menuduh orang lain yang membuatnya, sekiranya pembaca sekalian tahu mengenai politik, maka inilah perkara asas PROPAGANDA! Dia buat tapi dia tuduh orang lain buat!

Berbalik pada blogger yang di ceroboh tadi, saya minta jasa baik tuan-tuan yang mungkin kena hack dengan digunakan nama Kumbang atau analisisringan.blogspot, sedarlah ianya tidak benar, blog itu telah dicerobohi dan ini adalah usaha untuk memecah-belahkan persemuafakatan bloggers pro kerajaan, jangan mudah melatah dan tuduh menuduh sesama sendiri, siasat dulu!

Cukuplah sekadar ini, harap pembaca sekalian faham dengan mesej yang cuba disampaikan oleh saya!

source : house pk

GEMPAR! Wan Azizah TAK Yakin Apabila Anwar Berdua-duan Dengan Lelaki Lain Dalam Rumah

Buku Ini Bakal Talkinkan Anwar..??

Senaskah buku yang mempunyai 550 mukasurat berjudul “Malaysia WITHOUT Malays” bakal menemui rakyat Malaysia tidak lama lagi…

Buku yang ditulis oleh seorang penulis buku fofular, Syed Hussein Al Attas atau lebih dikenali dengan panggilan Pak Habib.

Sejarah membuktikan bahawa air tangan Pak Habib ini pernah mengkuburkan karier politik dua orang tokoh sebelum ini.

Pada tahun 1987 apabila buku yang diterbitkan oleh Pak Habib berjudul “Challenger” – Siapa Lawan Siapa telah membenamkan karier politik Musa Hitam ketika itu. Sepuluh tahun selepas itu tiba giliran bekas MB Selangor pula apabila ada sebuah buku Pak Habib bertajuk “The Five Hundred Million Dollar Man” telah memusnahkan perjalanan politik Tan Sri Muhammad Taib.

Apa yang menarik dalam buku terbaru Pak Habib kali ini beliau kelihatan lebih yakin bahawa Anwar Ibrahim adalah seorang PELIWAT. Malah pada tahun 2008 Pak Habib sudah pun menerbitkan sebuah buku beliau bertajuk “SODOMI, BONTUTI, AL-LIWATI”. Tetapi agak pelik juga apabila ramai tidak menyedari penjualan buku tersebut sedangkan menurut Pak Habib buku tersebut Sold Out seperti goreng pisang panas…! Disini timbul tanda tanya siapakah yang “memborong” buku buku tersebut..??? Apakah telah berlaku satu Modus Operandi dari skuad penjilat Anwar ketika itu untuk menyapu bersih buku buku tersebut dari toko toko buku agar rakyat tidak berpeluang untuk memilikinya..???

Secara eksklusif dimuka belakang buku tersebut sepertimana gambarnya disiarkan pada posting ini, Pak Habib telah membuat satu Quote berkaitan Anwar iaitu “Anwar’s con exposed”

Al Attas : “ada seseorang beritahu saya Wan Azizah telefon awak dari Washington DC untuk pergi check on Anwar. Masa tu ada seorang lelaki dalam rumah, see if Anwar is up to something, is it true..?’

Ezam : “Jawapan saya kepada soalan ini nanti boleh membuka aib seseorang. Saya tak akan berbuat begitu melainkan saya dicabar sehingga menggugat maruah saya dan sudah tentu saya akan pertahankan maruah saya ini. Apabila tiba waktu saya memberikan keterangan bersumpah dalam mahkamah, saya akan jawab semua soalan termasuklah soalan Pak Habib tadi..”

Selepas pertemuan dengan Ezam itu muncul persoalan ini dalam fikiran saya, kenapakah Wan Azizah tetap pertahankan suaminya sedangkan dia dah ragu ragu tingkah laku suaminya itu? Masih adakah Islam dalam diri Anwar..? Melayukah Anwar..? Masih adakah Melayu dalam SATU Malaysia jika Anwar menjadi Perdana Menteri..? Lu fikirlah… - Pak Habib

Medan Info Kita - Setelah membaca buku ini, Blogmaster yakin bahawa Anwar Ibrahim sudah pasti akan sesak nafas menjelang perbicaraan kes liwat beliau nanti. Cuma yang dikhuatirkan apakah akan berulang lagi Modus Operandi seperti yang berlaku sewaktu Pak Habib terbitkan bukunya sebelum ini “SODOMI, BONTUTI, AL-LIWATI”..?? Maksudya disini ialah buku habis dijual, Sold Out tetapi ramai yang tidak memilikinya…., apakah Anwar akan mengupah barua baruanya untuk “memborong” buku ini..?? Anwar sememangnya “mampu” untuk membelanjakan apa saja….

Segeralah dapatkan senaskah buku ini apabila ianya mula dijual nanti…!

No comments: