NUFFNANG

Friday 25 December 2009

Book that will bring anwar down and out of Malaysian politics...

  • GEMPAR! Wan Azizah TAK Yakin Apabila Anwar Berdua-duan Dengan Lelaki Lain Dalam Rumah

    Buku Ini Bakal Talkinkan Anwar..??

    Senaskah buku yang mempunyai 550 mukasurat berjudul “Malaysia WITHOUT Malays” bakal menemui rakyat Malaysia tidak lama lagi…

    Buku yang ditulis oleh seorang penulis buku fofular, Syed Hussein Al Attas atau lebih dikenali dengan panggilan Pak Habib.

    Sejarah membuktikan bahawa air tangan Pak Habib ini pernah mengkuburkan karier politik dua orang tokoh sebelum ini.

    Pada tahun 1987 apabila buku yang diterbitkan oleh Pak Habib berjudul “Challenger” – Siapa Lawan Siapa telah membenamkan karier politik Musa Hitam ketika itu. Sepuluh tahun selepas itu tiba giliran bekas MB Selangor pula apabila ada sebuah buku Pak Habib bertajuk “The Five Hundred Million Dollar Man” telah memusnahkan perjalanan politik Tan Sri Muhammad Taib.

    Apa yang menarik dalam buku terbaru Pak Habib kali ini beliau kelihatan lebih yakin bahawa Anwar Ibrahim adalah seorang PELIWAT. Malah pada tahun 2008 Pak Habib sudah pun menerbitkan sebuah buku beliau bertajuk “SODOMI, BONTUTI, AL-LIWATI”. Tetapi agak pelik juga apabila ramai tidak menyedari penjualan buku tersebut sedangkan menurut Pak Habib buku tersebut Sold Out seperti goreng pisang panas…! Disini timbul tanda tanya siapakah yang “memborong” buku buku tersebut..??? Apakah telah berlaku satu Modus Operandi dari skuad penjilat Anwar ketika itu untuk menyapu bersih buku buku tersebut dari toko toko buku agar rakyat tidak berpeluang untuk memilikinya..???

    Secara eksklusif dimuka belakang buku tersebut sepertimana gambarnya disiarkan pada posting ini, Pak Habib telah membuat satu Quote berkaitan Anwar iaitu “Anwar’s con exposed”

    Al Attas : “ada seseorang beritahu saya Wan Azizah telefon awak dari Washington DC untuk pergi check on Anwar. Masa tu ada seorang lelaki dalam rumah, see if Anwar is up to something, is it true..?’

    Ezam : “Jawapan saya kepada soalan ini nanti boleh membuka aib seseorang. Saya tak akan berbuat begitu melainkan saya dicabar sehingga menggugat maruah saya dan sudah tentu saya akan pertahankan maruah saya ini. Apabila tiba waktu saya memberikan keterangan bersumpah dalam mahkamah, saya akan jawab semua soalan termasuklah soalan Pak Habib tadi..”

    Selepas pertemuan dengan Ezam itu muncul persoalan ini dalam fikiran saya, kenapakah Wan Azizah tetap pertahankan suaminya sedangkan dia dah ragu ragu tingkah laku suaminya itu? Masih adakah Islam dalam diri Anwar..? Melayukah Anwar..? Masih adakah Melayu dalam SATU Malaysia jika Anwar menjadi Perdana Menteri..? Lu fikirlah… - Pak Habib

    Medan Info Kita - Setelah membaca buku ini, Blogmaster yakin bahawa Anwar Ibrahim sudah pasti akan sesak nafas menjelang perbicaraan kes liwat beliau nanti. Cuma yang dikhuatirkan apakah akan berulang lagi Modus Operandi seperti yang berlaku sewaktu Pak Habib terbitkan bukunya sebelum ini “SODOMI, BONTUTI, AL-LIWATI”..?? Maksudya disini ialah buku habis dijual, Sold Out tetapi ramai yang tidak memilikinya…., apakah Anwar akan mengupah barua baruanya untuk “memborong” buku ini..?? Anwar sememangnya “mampu” untuk membelanjakan apa saja….

    Segeralah dapatkan senaskah buku ini apabila ianya mula dijual nanti…!

No comments: