NUFFNANG

Monday 27 June 2011

Sialnya Rakyat Malaysia Dapat Menteri Macam Dia Ni...

Sialnya Rakyat Malaysia Dapat Menteri Macam Dia Ni...


Bertapa sialnya malaysia mendapat seorang menteri dalam negeri selembik hishamuddin ni, dah la lembik bingai pulak tu, pergi mampos la apa korang nak maki aku pasal aku maki si pondan mulut lebar ni, tapi pada aku, dia ni memang sial...

Kenapa sampai sekarang ni hisham masih tak beri arahan untuk tahan passport anwar? kenapa hisham takut sangat dengan anwar? tahukah hisham yang anwar kerap memburukan malaysia di luar negara sehinggakan pelabur rasa curiga nak melabur di malaysia?

Kenapa sampai sekarang ni tak ada arahan untuk menangkap dalang perhimpunan bersih, aku yakin polis hanya menunggu arahan dari kau je, tapi selagi kau tak bagi arahan, selagi itu polis tak boleh buat apa-apa, memang sengal ubi la kau ni hisham.

Kau tau tak hisham, berapa banyak peniaga kecil melayu yang terpaksa tutup perniagaan mereka sekiranya berlaku rusuhan pada 9 julai tu? mereka bimbang sekiranya berlaku kekecohan maka perniagaan mereka akan terjejas, kau apa tau, kau boleh la kau memang anak orang kaya, hidup tak pernah susah, tapi fikir la sikit nasib orang lain.

Pada aku sekiranya rusuhan 9 julai ini berlaku, hisham patut letak jawatan sebagai menteri dalam negeri, terbukti anak kepada perdana menteri ke 3 ni gagal menjalankan tanggung jawabnya untuk menjaga keamanan dan keselamatan negara. so elok kau berambus...

No comments: