Wednesday, 30 March 2011

PANAS BERKUNYIT! MARI LIHAT VIDEO SEKS ANWAR SECARA TERPERINCI! / Saya 1,000 peratus pasti itu Anwar Ibrahim – Blogger Papa Gomo / Datuk Eskay bakal dedah aktiviti Anwar Ibrahim di Thailand ! /


PANAS BERKUNYIT! MARI LIHAT VIDEO SEKS ANWAR SECARA TERPERINCI!

Seorang kawan wartawan aku yang telah menonton video seks al jub menceritakan kepada aku mengenai aksi al jub masa berzina dengan perempuan china doll tu di Lanson Place, Jalan Ampang, Kuala Lumpur. Ceritanya sangat mengujakan. Akupun rasa malu sebab, al jub ni bukan setakat hebat di pentas ceramah tetapi di ranjang pun dia sivaji poorah No.1.

Mari aku ceritakan balik, tayangan video telah dilakukan oleh trio Dato’ T. Rakaman tersebut antara lain memaparkan rakaman video dari empat [4] penjuru. Walaupun berwarna hitam putih tetapi ianya amat amat jelas. Rakaman adegan seks bermula dengan kelibat Al Jub telahpun berada di dalam bilik.

Pada ketika itu, Al Jub diperhatikan memakai jaket kain yang sering dipakainya dalam beberapa program yang dihadiri. Turut kelihatan adalah sebahagian daripada tubuh Dato’ T. Apabila Dato’ T keluar daripada bilik tersebut, Al Jub telah masuk ke bilik air untuk salin pakaian.

Dia kemudiannya keluar daripada bilik air dengan memakai tuala putih labuh sampai ke buku lali sambil mengelap badan. Sementara perempuan China Doll tersebut pula mula menanggalkan pakaiannya satu persatu, perrgghhh, seksi tu kata member aku ni.

Apabila perempuan China Doll tersebut telah berbogel, Al Jub telah kissing perempuan China Doll sambil berdiri. Mereka kemudiannya berbaring di atas katil. Perempuan China Dol tersebut berbaring di sebelah Al Jub. Al Jub dengan penuh kerakusan kemudiannya terus memeluk dan mencium mulut serta muka perempuan China Doll tersebut. Dema kissing bro, pergggh.

Selepas itu, perempuan China Doll tersebut telah melakukan “blowjob” kepada Al Jub. Punya la rakusnya al jub ni, dia tolak habis anunya ke dalam mulut china doll tu hinggakan china doll tu lari meluru ke bilik air sebab nak termuntah. Mungkin ada kunyit terletak sikit kat anu Al Jub. Tu yang nak termuntah. Perlakuan tersebut amat jelas dan menyebabkan semua yang menonton video tersebut terperanjat. Selepas selesai “blowjob”, perempuan China Doll tersebut telah memakaikan Al Jub dengan kondom. Bukan setakat kondom, dia sapulah sikit minyak pelincir, mungkin bukan KY Jelly tapi pastinya minyak pelincir ler.

Perasa apa kawan aku tak pasti kerana video tu hitam putih. Al Jub kemudiannya terus melakukan hubungan seks dengan perempuan China Doll tersebut dengan melakukan pelbagai posisi seperti doggie, moon walker dan goyang gerudi, phewwiiit. Al Jub hanya berhenti selepas air maninya terkeluar, haaa, haaa Al Jub mengerang.

Tapi dalam video tu kawan aku tak dengar suara tau. Cuma imiginasi aku saja ni, he he he. Nak bagi hangpa stim saja. Sebaik sahaja selesai, Al Jub buka kondom di atas katil (mesti ada banyak DNA terlepas tu). Dia kemudiannya membersihkan anunya dengan tisu. Masa dia bersihkan anunya, anunya masih tegang wooooooo.

Harami betul Al Jub ni. Paling menggelikan hati kawan aku ialah, Al Jub telah menggulung tisu di sekeliling anunya sambil berjalan di dalam bilik. Perlakuan jijik ini juga amat jelas menerusi rakaman video yang disiarkan, betul, kawan aku tak tipu.

kemudian Al Jub masuk bilik air. video yang satu lagi tunjukkan perempuan China Doll tu sedang mengaru badannya termasuk bontot dia, gatal bro banyak pijat mungkin pasal tempat mereka intercourse iaitu jenis muraahhhhhh punya kot. Mat Bangla pun boleh lampiaskan nafsu dia kat situ.

Semasa hendak keluar dari bilik air, Al Jub sempat meraba buah dada perempuan Cina tersebut sekali lagi sambil tersenyum. Masa tu depa bertembung di bilik air. Selepas itu, mereka berdua telah mengenakan pakaian masing-masing sebelum keluar daripada bilik tersebut. Korang tak teruja ke dengan kehebatan Al Jub.?

Anwar mengenakan seluar dalam ala-ala Mr Beannya jenama scuba, aku agak je ni, masa dia pakai seluar dalam tu, kawan aku cakap dia punya ANU masih lagi tegang beb. Ilmu sesat apa la yang dia pakai gamaknya kan.? Aku bukan apa lepas kawan aku ni cerita, aku rasa kesian betul dengan penyokong-penyokong dia yang percaya dia membabi buta ni! Kalau la mereka ni yang tengok video tu, tah la aku pun tak tau nak kata apa lagi dah!

Alasan Anwar bahawa lelaki di dalam video tersebut yang berperut buncit langsung tidak boleh diterima kerana memang kebiasaanya lelaki apabila membuka baju agak berbeza berbanding semasa memakai pakaian. Paling menghairankan bagaimana Anwar boleh membuat komen sedangkan dia belum menonton video tersebut lagi...yalah sebab dia pelakonnya kan?

KALAU TAK MENIPU BUKAN ANWAR LA NAMANYA!

Elok la PAS buat sembahyang hajat tempohari, aku harap Tuhan tunjukkan kebenaran. Wahai ahlu-ahlul PAS! Masih belum terlambat lagi, tinggalkanlah si bangsta bernama Anwar yang kuat menipu ini. Kembalilah ke pangkal jalan!



Saya 1,000 peratus pasti itu Anwar Ibrahim – Blogger Papa Gomo
 
Ini cerita satu-satunya blogger setakat ini yang berpeluang tengok video klip seks tersebut yang didakwa melibatkan ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim.
Blogger yang hanya mahu dikenali sebagai Papagomo memberitahu Agendadaily bahawa dia yakin 1,000 peratus orang yang dilihat beraksi dalam video seks yang sedang hangat diperkatakan itu memang Anwar Ibrahim.
“Confirm 1,000 peratus itu adalah Anwar,” kata Papagoma.
Menurut beliau, dia dibawa oleh seorang pemimpin NGO mengajaknya bertemu.
“Aku tak tahu apa-apa sampailah dibawa ke sebuah hotel dan kena tanggal jam serta serah hand phone, masa itu baru aku sedar hendak tengok video seks…”katanya.
Dia disambut oleh Datuk Shahryl Eskay Abdullah yang terus menunjukkan rakaman menggunakan laptop itu.
Menceritakan lebih lanjut, kata Papagomo, video tersebut bermula dengan kelibat seorang lelaki berada di hadapan CCTV.
“Kemudian nampak seorang wanita yang bertubuh kecil molek yang mana aku difahamkan oleh Datuk Eskay adalah seorang model dari negara China.
“Gadis itu hanya berdiri di hadapan katil tanpa membuat apa apa sambil memegang beg tangannya.
“Sejurus itu seorang lelaki keluar dari bilik air dan hanya memakai tuala putih… Wajah lelaki itu amatlah jelas sama sekali,”kata beliau.
Menurutnya, seorang lelaki kemudiannya kelihatan beredar masuk ke bilik sebelah dan meninggalkan lelaki dan wanita di dalam bilik.
“Lelaki yang beredar dan di lihat dalam rakaman tersebut adalah Datuk Eskay yang mana beliau juga telah mengakui dalam sidang media sebelum ini memang beliau juga berada dalam rakaman CCTV tersebut,”katanya.
Pada satu peringkat, lelaki dalam video klip itu, menutup semua suiz lampu dalam bilik tersebut.
“Beliau mundar mandir ke serata bilik bagi menutup apa sahaja yang bernyala dan setelah itu masuk ke bilik air dan membuka lampu serta membuka sedikit pintu bilik air tersebut,” katanya.
Kata Papagomo,walaupun lampu ditutup keadaan dalam bilik samar samar dengan limpahan cahaya lampu dari bilik air.
“Rakaman CCTV pada waktu semua lampu di tutup amatlah jelas sama sekali mungkin kerana teknologi tinggi yang di pakai pada perakam video jenis I-CATCH tersebut.”
“Setelah selesai menutup lampu lelaki tersebut menanggalkan tualanya dan kemudiannya berbaring di atas katil. Wanita itu kemudiannya berbaring di sebelahnya.
Kemudian berlaku adegan seks yang mana Agendadaily terpaksa tapis, tapi menurut Papagomo, ada tiga posisi yang dilakukan yang mana semua itu ambil masa lebih kurang 17 minit.
Selepas berakhir, lelaki tersebut dirakam mencabut kondom yang dipakai pada waktu beliau masih berada di atas katil.
“Setelah itu, beliau mengambil tisu dan mengelap kemaluannya, kemudiannya bangun dan turun dari katil.
“Wanita itu kemudiannya keluar dari bilik air dan di lihat mengemas barang barangnya di bucu katil manakala lelaki tersebut dalam keadaan telanjang.
“Lelaki itu kemudiannya memasuki bilik air manakala wanita itu dalam keadaan berbogel itu yang berdiri di hadapan CCTV mundar mandir.
“Lelaki itu keluar semula dari bilik air dan kemudiannya membuka tuala yang di pakainya.
“Waktu ini lelaki itu berdiri betul-betul di hadapan CCTV dan segala-galanya dapat di lihat dengan jelas dari muka, perut malah kemaluan sendiri.
“Wanita itu kemudiannya masuk ke bilik air seketika dan kemudiannya mengenakan semula pakaian nya satu persatu. Lelaki itu kemudian mengenakan singlet putih terlebih dahulu dan kemudiaannya mengenakan seluar dalam putih,”
“Wanita itu tersebut kemudiannya beredar keluar dan tidak kelihatan lagi selepas itu, manakala lelaki itu memakai semula seluar slack dan kemudianya masuk ke bilik sebelah.
“Rakaman video tersebut tamat di sini” kata beliau.
Ditanya apa yang menyebabkan beliau begitu pasti, Papagomo berkata, pada babak di mana lelaki itu berdiri memakai seluar dalam, wajahnya betul-betul menghadap kamera.
“Dia dia sedang memakai seluar dalam, saya agak jaraknya dengan kamera lebih kurang satu meter sahaja. Wajah dia memang jelas kelihatan.
“Memang perut dia buncit sedikit, tapi wajahnya memang jelas Anwar Ibrahim. Dia pakai seluar dalam macam yang dipakai Mr Bean,” kata Papagomo.
Menurut Papagomo, video itu menunjukkan pergerakan yang sama dari empat sudut berbeza.
Ditanya apakah beliau sudah dipanggil polis memberi keterangan, Papagomo berkata, setakat ini beliau belum dihubungi sesiapa.
“Tetapi saya bersedia memberi kerjasama jika dipanggil,” katanya.
source : agendaily

Datuk Eskay bakal dedah aktiviti Anwar Ibrahim di Thailand !



Apa terjadi kepada Trio Datuk T sekarang ?? Selepas kemunculan kali pertama Rahim dan Eskay mendedahkan video seks yang babitkan Anwar Ibrahim , beliau bersama pendekar-pendekarnya terus melancarkan roadshow ceramah bohong dan tipu kepada penyokong-penyokongnya .

Malah Anwar , Joe Abdul , dan Che Bard terus menyerang karekter peribadi Datuk Eskay , dan Rahim Thamby Chik tahap gila babi punya dalam siri ceramah mereka . Sampai ada yang kaitkan Datuk Eskay ini link dengan Rahim Thamby Chik dan dapat projek dari Risda.

Tetapi temubual eksklusif Agenda Daily dan beberapa top blogger mesra BN telah bersemuka dengan Trio Datuk T ini . Mereka bertanya tentang serangan bertali arus Anwar dan PKR mennyerang Datuk Eskay , tetapi mudahnya beliau jawab akan ada lagi BOM bakal meletup !

Kalau Anwar dok temberang di ceramah-ceramahnya kisah di Port Dickson babitkan Najib , Datuk Eskay juga bakal keluarkan lagi cerita tentang kisah Anwar di THAILAND !!!

FUYOOO !!   

APA PAK SHEIKH ANWAR  BUAT DI SANA  !! HAHAHA




Agendadaily bersama beberapa orang rakan blogger bersemuka dengan mereka secara eksklusif di Shah Alam Selasa malam.

Ketiga-tiga mereka yang sudahpun memberi keterangan kepada polis Bukit Aman nampak cukup relaks ketika bersembang hampir dua jam mengenai berbagai persepsi orangramai yang berbangkit dari pendedahan mereka yang bermula dengan beberapa orang wartawan di Hotel Carcosa Seri Negara Isnin lalu.

Baik Rahim,Eskay dan Shuib kata mereka cukup sedar tentang hu ha di seluruh negara mengenainya.

Mereka juga cukup sedar pelbagai usaha Anwar dan pembangkang hendak sembelih habis kredibiliti mereka untuk alihkan isu agar orang hilang kepercayaan keatas mereka – dan isi kandongan video seks itu.

Apapun ketiga-tiga mereka tidak langsung nampak berganjak dari pendirian bahawa ia bukan usaha untuk memfitnah Anwar dan tetap kata 100 peratus lelaki dalam aksi seks itu adalah Anwar.

Selain mengenai video itu sendiri dan jam tangan didakwa milik Anwar yang cuba dicuri oleh pelacur China dalam aksi seks itu,mereka secara off the record memberi beberapa imput lain untuk meyakinkan apa yang mereka dakwa 100 peratus benar.

Bagi mereka memandangkan ia sudah menjadi kes polis biarlah polis menyelesaikan siasatan hasil dari bukti yang mereka beri dan lain-lain maklumat yang diperolehi siasatan berkenaan.

Namun perbualan malam itu tidak hanya berkisar kepada isu video seks yang didakwa libatkan Anwar di Kuala Lumpur sahaja.

Eskay memberitahu sebenarnya hubungan cukup akrabnya dengan Anwar tidak begitu diketahui ramai.

Katanya beliau tidak pernah langsung pergi ke pejabat PKR atau sebarang majlis parti itu atau muncul di khalayak ramai dengan Anwar.

Malah dakwannya hubungannya dengan Anwar lebih special berbanding Datuk Nallakarupan.

“ Saya akan langsung pergi ke rumah Anwar pada waktu-waktu tertentu bila dia panggil saja.”katanya.

Menurut Eskay ,Datuk Seri Wan Azizah Ismail tidak pernah syak apa-apa bila mereka keluar berdua kerana tahu mereka rapat.

Apa yang menarik ialah bila Eskay meminta Agendadaily dan blogger lain yang hadir pada pertemuan itu bertanya lima soalan pada Anwar mengenai Thailand.

“Sekarang orang cakap bab agenda di Kuala Lumpur saja...belum lagi cakap bab agenda di Thailand,” katanya secara bersahaja.

Lima soalan berkenaan ialah berapa kali dalam tempoh dua tahun lampau Anwar pernah ke Thailand,siapa yang menyambutnya setiap kali ke sana,siapa yang menempah bilik hotelnya,siapa yang membayar bil hotelnya dan siapa yang bersamanya sepanjang di sana.

“You pi tanya dia...tengok apa dia jawab,”kata Eskay sambil mengakui beliaulah orangnya.

Namun katanya jika Anwar cakap banyak beliau akan ‘ membuka a can of worms’ (mendedahkan pekung) di Thailand pula.

Ketika didesak Eskay tetap enggan memberitahu apa maksud pekung ‘a can of worms’ itu.
Dari cara beliau bermain dengan kata-kata – satu kesimpulan dapat dibuat ialah ada ‘ bom’ yang mungkin meletup pasal Anwar di Thailand pula selepas ini.

Eskay berkias bahawa Anwar cukup tahu apa yang beliau tahu.-29/3/2011

No comments: