NUFFNANG

Thursday 3 March 2011

DAP Wajib Di Perangi!!

DAP Wajib Di Perangi!

Filed Under (  ) by pisau on 2.3.11

Banyak sekali kaitan rasis ultra kiasu chauvanist DAP dengan PAP,segala tindakan DAP di Pulau Pinang lebih banyak condong kearah Singapura.

Lim Guan Eng berulang alik ke Singapura hampir setiap bulan bertemu dengan menteri mentor Singapura Lim Kwan Yew. Setiap langkah dalam hagemoni politik Pulau Pinang adalah garapan nasihat daripada Singapura.

Ultrakiasu DAP pecah dan perintah masyarakat Melayu,meroboh sebanyak mungkin kampung & gerai melayu bertujuan untuk menghambat keluar bangsa melayu yang lebih hina daripada babi pada pandangan mata mereka.

Malay Pig,itulah gelaran chauvanist ultra kiasu DAP terhadap bangsa melayu,gelaran ini anda boleh jumpa didalam ruangan komen blog Lim Kit Siang atau pun forum forum tertutup DAP.

Video ini membuktikan Pulau Pinang sebenarnya dibawah pengaruh PAP Singapura .Lim Guan Eng memang bercita cita besar untuk memisahkan negeri ini paling tidak pun untuk mendapatkan hak autonomi untuk mentadbir tanpa ada kaitan dan ikatan dengan kerajaan persekutuan tanah melayu.



Ceramah ini dirakam di Jalan Pahlawan semalam,Boo Cheng Hau Pengerusi DAP Johor memerangkap Adun Skudai mengesahkan Lee Kwan Yew sebenarnya berada di belakang Lim Guan Eng dalam mencorakkan hagemoni politik Pulau Pinang.
Dalang segala kerja jahat DAP didedahkan,pecah segala temberang dan tembelang,Adalah tidak mengejutkan mengapa selama ini melayu dan Islam begitu teruk ditindas di Pulau Pinang.

Gula gulakan melayu melayu bodoh di Pulau Pinang tidak susah,sumbat saja barang seratus dua,kena sepak terajang dengan rasis chauvanist ultra kiasu DAP pun takpa.

Buat pengundi di Merlimau dan Kerdau, menyokong khawarij PAS bermakna anda menyokong DAP.

Undi PAS = Undi DAP
Haram Syarie Pangkah Umno,Halal Syarie Pangkah DAP

Pisau kata "memang dah lama pas jadi bangsat dan barua DAP"

source : pisau.net

No comments: