NUFFNANG

Tuesday 15 September 2015

[bongkarrr dan panasss berapi!!]Perbualan Cina Dap Dalam Group Whatsapp bocor!?

IMG_2013-0.jpg

Perbualan Cina Dap Dalam Group  Whatsapp bocor!?

  
Perbualan yang di screenshot ini telah viral di banyak group whatsapp..
Melayu ramai yang tak sedar puak cina chuavanis ultrakiasu rasis ini hanya didepan senyum dan terhegeh hegeh kononnya mereka tak rasis..
Realitinya melayu yang menjadi pak angguk.. jadi anjing belaan dan suruhan saja akan taat kononnya mengamalkan keharmonian kaum ..
Melayu tidak akan digelar rasis jika sanggup mengadai hak mereka di Tanah Melayu.. melayu tak akan digelar rasis apabila menyerang kerajaan melayu.. melayu juga tak akan digelar rasis jika tak menyokong hudud..
Melayu juga tak akan digelar rasis jika membeli barangan peniaga cina tetapi apabila melayu berkempen agar beli barangan daripada peniaga melayu akan digelar rasis..
   
    
 Melayu low class apabila mempertahankan hak mereka.. melayu babi apabila mempertahankan maruah mereka.. melayu bodoh apabila tidak mahu ikut arus politik cina chauvanis..
Sebenarnya cina chauvanis ultrakiasu rasis tak perlu risau dengan kedudukan mereka kerana akan dipertahankan oleh anjing anjing melayu belaan mereka..
Himpunan merah tak lebih kepada manifestasi rasa tidak puas hati apabila bangsa melayu dihina..
   
   
Sama ada sikit atau banyak himpunan merah kali ini tidak menjadi hal.. soalnya sudah ada mereka yang bangkit..
Percayalah seluruh negara bangsa melayu sedang memerhatikan secara diam.. jika yang diam diam ini bangkit pasti ada yang bertempiaran lari tak cukup tanah..
Kepada ultrakiasu chauvanis rasis cina teruskan provokasi.. ramai melayu perlu disedarkan betapa pukimaknya bangsa yang tak tahu dek untung..
Pisau kata “Pas dah menyesal jadi anjing Dap.. ok la tu”
It's only fair to share...

source : pisau.net

No comments: