NUFFNANG

Friday 12 March 2010

Sumpah Saiful Bukhari

Sumpah Saiful Bukhari

MONDAY, MARCH 8, 2010

Post Bergambar-Selamatkan Malaysia Dari Pengkianat Negara - Azmin Ali Bini No 2 Anwar Al Juburi


Hj Megat Zulkarnain Dato Hj OmardinKetua Pemuda UMNO Gombak selaku tuan rumah Ceramah Perdana Selamatkan Malaysia Dari Pengkianat Negara.


Barisan Penceramah yang hadir dalam MEMBOGEL kan siapa Anwar Chamelon dan juga Azmin GAY JAMBAN.


Penceramah Pertama saudara Harun Gani Bekas Exco AMK yang dengan lantang menyatakan bahawa barisan mereka yang keluar PKR yang hadir malam ini belum Pernah ataupun tidak Pernah DILIWAT oleh Anwar Al Juburi. Ha ha ha.....

Kalau yang dok simpan lama tu adalah, macam Azmin Ali yang duk lama sangat dah dengan bang Nuar..hu hu hu


Penceramah kedua yang mana merupakan rakan Blogger kita saudara Amizon Bekas Ketua Pemuda PKR Selangor menyatakan bahawa dalam apa sekalipun jangan sesekali kita menggadaikan Bangsa Melayu ini. Jangan sesekali Islam di lacurkan.

Anwar Al Juburi punya impian melangit dan juga cita cita menggunung tinggi sehingga menjadikan Islam dan Melayu GADAIAN dalam impianya menjadi Perdana Menteri Malaysia.


Penceramah Ketiga Saudara anuar Shari Bekas Setiausaha sulit Anwar sewaktu Anwar menjadi Menteri dalam kerajaan dahulu mendedahkan akan Siapa Azmin Ali ini. Malah saudara Anuar Shari juga mendedahkan akan pembelian Katil Azmin yang berharga RM77 Ribu dan juga Tilam RM24 Ribu sewaktu tahun 1994.

Wow..apa punya Katil dan Tilam tu? Sedap HENJUT lah si Bang Nuar tu..he he he

Saudara Anuar Shari juga menyatakan dengan jelas kepada Azmin Ali Gay JAMBAN agar segerakan MENYAMAN beliau kerana sudah beratus kali si Azmin ini menyatakan di pentas ceramah ingin MENYAMAN Anuar Shari ini kerana mendedahkan Transaksi keewangan Azmin namun sehingga ke hari ini Azmin Ali GAGAL menyampaikan saman kepada dirinya.

Awat Azmin? Hang dok KECUT Telor buat apa pulak tu? SAMAN je lah!!!
Takkan lah empunya badan dah CABAR hang dok TUNGGENG lagi?


Penceramah ke empat saudara Zaid Mat Arip Bekas Naib Ketua AMK Malaysia menjelaskan akan isu yang di mainkan oleh Anwar Al Juburi ini tidak lain dan tidak bukan hanyalan untuk menjadi Perdana Menteri Malaysia semata mata.

Malah dalam ucapannya itu juga beliau menyeru agar kita seluruh rakyat Malaysia untuk menilai siapakah Anwar Al Juburi ini dengan sedalam dalamnya. Berfikir lah kita secara waras akan watak dan peranan yang di mainkan oleh Anwar Al Juburi ini sehinggakan kita umat Islam dan Melayu semakin terhimpit akibat permintaan yang melampaui Batas Agama dan bangsa dari kaum lain.

He he he...Anwar AL Juburi siapa tak kenal?
Ini Malaysia bukan Melayu punya kata bang Nuar. habis kalau bukan Melayu cuba bang Nuar Al Juburi cakap Pejuang sebelum kemerdekaan tu Bukan Melayu ka?
Apa Cina dan India ka dok Menentang Penjajah dari zaman Kesultanan Melaka dulu?


Penceramah terakhir yang sememangnya di nanti nantikan oleh rakyat yang hadir saudara Ezam Mohd Nor PENGASAS PKN parti Keadilan Nasional, BEKAS Ketua AMK Malaysia, BEKAS Naib Presiden PKR, MASUK Penjara kerana Anwar.

Ezam dalam ceramahnyamenyatakan bahawa Siapa Azmin Ali ini, Azmin baru sahaja dalam PKR ini. Azmin Ali juga masuk PKR kerana di bawa sendiri oleh Ezam yang mana Ezam sanggup memberikan kerusi Ketua AMK Selangor kepada Azmin Ali ini.

Ezam juga menyatakan Azmin Ali pernah di pinggirkan oleh Anwar semasa di dalam penjara kerana arahan dari KAK WAN yang tidak mahu Azmin Ali ini ada dan hadir dalam mana mana perjumpaan dan mesyuarta PKR. Kerana apa???

He he he..Kalau Azmin dah kena Sound dengan kak Wan tu bermakna Kak Wan dah dapat HIDU bau KUNYIT Azmin yang menempel di Anwar Al Juburi.

Isteri mana yang tak marah bila Suami belikan Katil dan Tilam harga Puluhan Ribu kepada orang lain? Dah lah orang lain, JANTAN pulak tu. He he he...Jahanam Gay Jamban si Azmin ni.

Ezam dalam ceramahnya juga menemplak Nik Ajis yang secara terang terangan menuduh kes Liwat Anwar dan Saiful adalah satu Konspirasi. Sebagai orang Tua yang kononya Ulamak Nik Ajis seharusnya mendengar penjelasan dari kedua dua pihak sama ada dari Anwar Brahim dan juga Siaful Bukhari.

Ezam juga bertanyakan pada Nik Ajis, Apakah Nik Ajis pernah bertanyakan pada Saiful bukhari akan kes liwat ini? Apakah pernah berhubung dengan Ayah Saiful untuk makluman kes Liwat ini? Semua ini tidak pernah di lakukan Nik Ajis. Malah Nik Ajis telah menjatuhkan Hukuman bersalah kepada Saiful walhalkan langsung tidak lagi mendengar kenyataan Saiful ini.

He he he...nak buat macam mana dah tu Ezam? Wali SELIPAR memang cam tu lah jadinya. Janji Nik Ajis GLAMOUR Cukup lah..he he he




Antara hadirin yang hadir dalam Ceramah malam semalam di anggarkan lebih kurang 500-800 orang. Fuh Berjaya kau ye Bro Megat Ketua Pemuda UMNO Gombak yang menganjurkan Ceramah Perdana semalam.


Ni antara pengundi atas Pagar yang hanya melepak di tepi padang. Untuk makluman juga malam semalam di sekeliling padang ramai ahli ahli PAS dan juga PKR yang hadir mendengar ceramah yang di anjurkan.

Moga terbuka pintu hari mereka dengan hal yang di sampaikan semalam. hu hu hu



Ezam dann juga barisan penceramah malam semalam yang hadir dengan menyampaikan satu Ceramah yang cukup berkesan dan juga Padat. Tahniah dan terima kasih di ucapkan kepada Ezam dan rakan rakan sekalian. Kami para BLOGGER yang hadir semalam mengucapkan terima kasih atas maklumat yang di dedahkan. Percayalah dengan maklumat semalam itu kami para Blogger akan membongkarkan keDAJALAN Anwar Al Juburi dan juga Firaun Firaun kecil yang ada. He he he...

Buat tuan rumah Saudara Hj Megat Zulkarnain Dato Hj Omardin Ketua Pemuda UMNO Gombak dan juga petugas petugas dan ahli jawatankuasa Ceramah semalam kami juga mengucapkan Ribuan terima kasih atas anjuran Ceramah yang SUKSES malam tadi. Di harapkan agar akan lebih banyak Program program ceramah sebegini yang dapat di lakukan oleh UMNO Gombak malah kepada semua peringkat Bahagian UMNO seluruh Malaysia.

Kita memeprlukan ceramah ceramah sebegini dalam memberikan penyampaian yang berkesan kepada Rakyat akan Pembohongan dan Penipuan yang di lakukan oleh Anwar Al Juburi dan Firaun Firaun yang ada dalam Pakatan Pembangkang ini.

Buat Rakan Blogger yang hadir semalam Gomo ucapkan juga Tahniah kerana nampak bersemangat dengan peranan masing masing. Apa apa pun kita semua hanyalah Blogger jalanan yang tak bertuan. So Macam biasalah, kita Balun mana yang perlu..he he he

Psssttt....Gomo gelak sakan bila lihat Blogger GAP yang nampak janggal pegang kamera..he he he Tak kena Langsung....ha ha ha

PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

source : papagomo

No comments: