NUFFNANG

Wednesday 3 June 2015

[DRAMA SAKIT KEMBALI LAGI...] BERAK NAJIS BERDARAH...MINTA DIRAWAT OLEH DR GAY...PEHAL NUAR NIH???

[DRAMA SAKIT KEMBALI LAGI...] BERAK NAJIS BERDARAH...MINTA DIRAWAT OLEH DR GAY...PEHAL NUAR NIH???


Gamaknya lah apa halnya tetiba Anwar berak berdarah dan mengadu bontotnya selalu sakit-sakit seperti selalu dia kata belakangnya sakit?

Bila sakit dia mula merengek nak dapatkan rawatan dari luar negara bukan dari pakar hospital tempatan.

Yang dia minta pula doktor pakar sakit tuan yang dikenali sebagai doktor pakar bagi golongan gay terutamanya artis, selebriti dan hartawan dari United Kingdom! 

Apa istimewanya doktor pakar ini dan apa pula istimewanya banduan seks bernama Anwar ini?

Dr tempelak layanan istimewa pada banduan

AIDCNews – 2/6/15 – Anwar Ibrahim adalah seorang banduan, tidak berhak mendapat layanan istimewa, kata seorang doktor tempatan, Dr. Abdul Rahman Abdul Kadir.

Setiap kali Anwar sakit, dia akan minta doktor pakar dari luar negara untuk merawat dia. Di samping kononnya untuk mendapatkan rawatan terbaik, permohonan tidak masuk akal ketika menjadi banduan ini akan dijaja oleh keluarganya bagi menunjukkan kerajaan menzalimi Anwar untuk mendapatkan rawatan terbaik bagi dirinya,”katanya dalam Facebooksemalam.

Dr Christian Jessen yang celaru minda ini yang nak rawat Anwar?...biar betik!!!

Dr. Abdul Rahman berkata demikian sebagai mengulas permintaan PKR yang meminta Ketua Umum parti mereka diberi khusus oleh pihak kerajaan.

Ketua Whip PKR, Datuk Johari Abdul berkata Anwar menghidap penyakit darah tinggi, pendarahan dalam anus dan kecederaan otot di bahu kanannya serta penurunan berat badan yang serius.

Dakwanya, doktor Kementerian Kesihatan ada melawat Anwar tetapi ia masih tidak mecukupi kerana dia perlu dirawat di hospital.

Johari berkata Anwar memberitahu peguamnya bahawa dia hanya akan dibawa ke Hospital Kuala Lumpur pada 2 Jun hadapan untuk mendapatkan pemeriksaan kesihatan penuh dan rawatan.

Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Zahid Hamidi mesti memberi jaminan bahawa Datuk Seri Anwar akan dibenarkan tinggal di hospital selama mana yang perlu untuk mendapatkan pemeriksaan penuh kesihatan dan untuk semua rawatan yang diperlukan.

“Kegagalan pihak kerajaan memberi rawatan merupakan melanggar haknya sebagai tahanan politik,” kata Johari.
Dr Christian Jessen...apa yang kita fikir bila seorang doktor suka dedah dedah begini disukai oleh Anwar?

Mengulas permintaan PKR itu, Dr. Abdul Rahman mencadangkan agar keluarga Anwar berusaha mendapatkan perkhidmatan doktor luar negara yang bernama Dr Christian Jessen.

Untuk masalah pendarahan anus yang Anwar hadapi, doktor ni mungkin sesuai.

“Dr Christian Jessen dari UK. Doktor glamour dan celebrity jugak. Bagi sesiapa yang nak kenal siapa doktor ini dan kenapa Anwar berkemungkinan akan berminat mengambil khidmat dia, bolehbaca di sini,”katanya.


Mengikut laporan yang didedahkan, Dr. Christian Jessen ini merupakan seorang doktor perubatan dan juga selebiriti yang terkenal di Britian. 

Dia juga mempunyai pasangan dari Brazil bernama Rogerio Barreto dimana Dr. Christian ni merupakan seorang Gay!!!

Dr Christian dan pasangannya Rogerio Barreto ...inilah yang puak LGBT banggakan Sumber:http://www.stonewall.org.uk/media/current_releases/7936.asp
Persoalannya kenapa doktor songsang ni juga yang dicari Nuar?

Ada apa-apa perkara yang cuba disembunyikan?

Kenapa Dr Christian Jessen ini dicadangkan setelah Anwar menolak mana-mana doktor pakar dalam negara untuk merawat anusnya yang membangkak dan berdarah?

Siapa nak biayai kos rawatan dari pakar luar nanti...wang rakyat atau wang tabungan?

Adakah ini taktik lapuk Anwar dah bosan duduk dalam penjara dan nak tarik simpati rakyat?

Kalau duduk di hospital berapa ramai gerombolan penyanggak yang akan buat huru hara nak masuk melawat ketua penyangak mereka?

Saja jer tanya, kenalah jawab.

Mymassa istighfar dan mengucap panjang....Oh Malaysiaku!
Source : mymassa

No comments: