NUFFNANG

Thursday 7 October 2010

RAKYAT MALAYSIA TERKEJUT/MOB RULE alive & well in PKR/Kandungan laporan Polis Rahimi



RAKYAT MALAYSIA KINI SEMAKIN TERKEJUT...



1. TIADA PERKATAAN, sangat terkejut apabila seorang lagi pembantu Datuk Seri Anwar Ibrahim membuat laporan polis mengenai liwat...Apa pula komen beliau kali ini? Apa pula keterkejutan ulama-ulama PAS di dalam hal terbaru ini...

2. Ingatkah kita akan laungan Anwar, kita mahu demokrasi tulen, kita mahu kebebasan bersuara, zaman Dr. Mahathir katanya Diktator, Zaman Pak Lah katanya tidak demokratik, zaman DS Najib katanya tidak bebas...la ne, Rahimi nak bercakap pun dihalang, sehalang-halangnya...

3. Belum habis kejAdian membaling kerusi, perwakilan luka dibaling kerusi, diterajang sehingga masuk hospital di dalam pemilihan mereka, tersembul pula cerita baru dari Rahimi...

4. Yang amat mengejutkan kata laporan Rahimi :-

Rahimi berkata dia telah dipaksa oleh Ketua Penerangan PKR, Latheefa Koya(salah seorang bekas peguam Anwar) menandatangani dua pengisytiharan bersumpah di Quality Hotel pada 28 Jun 2008 yang menuduh Datuk Seri Najib Razak and Datin Seri Rosmah Mansor merancang konspirasi liwat untuk menjatuhkan Anwar.

"Saya dipaksa menandatangani dua pengisytiharan berkanun pada Jun 2008 tentang Anwar dan Saiful. Perisytiharan itu adalah tidak benar kerana saya tidak menulisnya"
, kata Rahimi.

"Saya dipaksa menandatanganinya kerana saya berasa takut tentang keselamatan diri saya. Pada masa itu terdapat ratusan penyokong-penyokong Anwar di sekitar Quality Hotel," katanya lagi.

5. Selepas Tian Chua yang tidak ada harga diri kerana super imposed gambar PM dengan ALTANTUNYA, Kini ada lagi rupanya kisah-kisah yang sewaktu dengannya.

6. Maka, sudah sampai masanya Haji Hadi meneruskan hajatnya meninggalkan Pakatan yang merosakkan perjuangan PAS. Semakin lambat Haji Hadi membuat keputusan, semakin besar hukuman rakyat dan ahli-ahlinya sendiri. Di mana hukuman terdekat itu...di PRK GAlAS...


Tu la.... Makin banyak TANGGUH perbicaraan kes menJUBOR, makin banyakla yang akan terBONGKAR nanti!

ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Umpama babak KLIMAKS dalam sesebuah drama.. Pada petang seMALAM sudah HEBOH dikalangan beberapa BLOGGERs menyatakan ada satu sidang akhbar akan dilakukan oleh seorang lagi pembantu PERIBADI kepada Penasihat PKR yang diKAITkan dengan kes 'menJUBOR'nya.. Pada mulanya, RAMAI yang menyangka ini adalah satu lagi KES baru.. Rupa-rupanya, ini adalah SAMBUNGAN kepada kes 'menJUBOR' yang kedua dan masih lagi dalam perBICARAan..
Sidang akhbar KALI ini dilakukan oleh pembantu peribadi bernama Rahimi Osman yang juga merupakan RAKAN kepada Saiful Bukhari, MANGSA kepada Penasihat PKR..

Pendedahan oleh Rahimi telah membuka satu lagi lembaran BARU kepada perkembangan kes 'menJUBOR' kali kedua ini.. Menurut laporan beberapa MEDIA yang membuat liputan sidang AKHBAR tersebut, Rahimi telah membuat LAPORAN POLIS menyatakan bahawa dia dipaksa untuk menandatangani dua akuan bersumpah berhubung tuduhan yang Anwar telah meliwat seorang lagi bekas pembantunya, Saiful Bukhari Azlan.. Rahimi mendakwa akuan bersumpah kedua adalah untuk meminda kandungan akuan bersumpah pertama, untuk melibatkan PM, DS Najib Abdul Razak dan isteri DS Rosmah Mansor dalam konspirasi terhadap Anwar dalam kes liwat tersebut.

"Kandungan kedua-dua akuan bersumpah itu adalah tidak benar sama sekali. Dan saya dipaksa untuk menandatanganinya. Saya juga tidak diberikan sebarang salinan kedua-kedua akuan bersumpah tersebut."

"Disebabkan akuan bersumpah itu tidak benar, saya sekarang ingin menceritakan perkara yang sebenarnya, maka saya telah membuat satu akuan bersumpah yang baru hari ini yang mengandungi cerita benar,"

Menurutnya, dua peguam Anwar - Latheefa Koya dan Saiful Izham Ramli - menahannya di hotel tersebut selama beberapa hari bersama seorang rakan.Dalam laporan itu lagi, Rahimi mendakwa mereka telah memintanya menandatangani akuan bersumpah itu walaupun "Saya tidak langsung bersetuju dengan kandungannya".
Menurut LAPORAN POLIS itu lagi, Rahimi mendakwa dia telah dihubungi oleh Latheefa beberapa bulan yang lalu melalui telefon untuk menandatangani satu lagi akuan bersumpah.

"Dia mengatakan bahawa akuan bersumpah yang telah saya tandatangani sebelum ini telah hilang. Namun saya tidak melayan mereka dan cuba sedaya upaya menjauhkan diri dari mereka."

Anda boleh rujuk BLOG Neutral Daily untuk mendapatkan laporan PENUH tentang intipati sidang akhbar tersebut..

http://neutraldaily.blogspot.com/2010/10/video-neutral-sidang-media-rahimi-osman.html



Kenyataan yang dibuat oleh Rahimi ternyata mengejutkan banyak PIHAK.. Malah, kenyataannya ini akan mengundang beberapa perSOALan kerana:-

1) PKR pada bulan depan akan mengadakan Pemilihan Parti di peringkat Pusat.. Adakah kenyataan ini akan digunakan oleh pihak-pihak yang bertanding untuk menukar kepimpinan parti tersebut yang selama ini diKUASAi oleh
3A?

2) Kenyataan ini juga boleh dikatakan untuk dijadikan MODAL kempen semasa PRK DUN Galas dan juga pilihanraya DUN di Sarawak..

3) Atau adakah kenyataan Rahimi ini kerana dia BENAR-BENAR menyesal setelah melihat sahabatnya Saiful Bukhari dianiayai?

Apa pun, sidang akhbar ini telah diGANGGU oleh beberapa GANGSTER balaci UPAHAN yang jelas tidak MAHU penDEDAHan lanjut dikemukakan oleh Rahimi..
Kita berHARAP agar pihak berkuasa dapat menJAMIN keselamatan individu seperti Rahimi ini terutamanya apabila kita INGAT balik tentang TRAGEDI Sosilawati dan 3 yang lain diBUNUH.. Jika kita rujuk balik sidang akhbar P. Balasubramaniam dahulu, takde siapa pun mengGANGGUnya walaupun akhirnya dia sendiri memBUKTIkan dia berBOHONG kerana enggan menghadapi siasatan POLIS?

Sidang akhbar oleh Rahimi ini jugak menDEDAHkan beberapa PERKARA yang seharusnya dipandang SERIUS oleh mereka yang mahukan keSTABILan di negara ini khususnya orang Melayu Islam..

1) PenDEDAHan tentang penglibatan beberapa peguam yang berDAFTAR dengan
BAR COUNCIL untuk membuat kenyataan PALSU menerusi akuan berSUMPAH.. Apa jenis peguam yang berselindung di sebalik BAR COUNCIL nih? PemBUNUH pun ada, pemBELIT pun ada jugak?

2) Kehadiran beberapa GANGSTER kaum India yang mengGANGGU sidang akhbar memBUKTIkan bahawa PKR memberikan perlindungan kepada pembuat KACAU dan pihak yang suka mencetuskan huru-hara terutamanya bekas anggota pertubuhan HARAM Hindraf..
Sampai bila KDN harus berDIAM diri? Nak tunggu sampai negara ini jadi macam Sri Lanka semasa zaman pemberontakan Tamil Eelam?

Sebenarnya, semakin LAMA Penasihat PKR menangguhkan kes 'menJUBOR'nya dengan mereka-reka alasan bukan-bukan, semakin BANYAK penDEDAHan yang akan berlaku..
Jalan terbaik untuk memBERSIHkan namanya hanyalah masuk MAHKAMAH dan menghadapi perBICARAan seperti sepatutnya.. Namun sesudah beberapa TAHUN, kita tahu dia ENGGAN berbuat demikian.. Almaklumlah, BERANI KERANA BENAR, TAKUT KERANA SALAH.. Apa pun, kita yakin pendedahan LANJUT oleh Rahimi pasti akan memberikan lebih banyak 'KISAH MENARIK'..

Wallahualam..

Isi kandungan laporan Polis oleh Muhamad Rahimi bin Osman


Saya telah dipaksa menandatangani dua akuan bersumpah pada bulan Jun 2008 mengenai DSAI dan Saiful. Akuan bersumpah yang telah saya tandatangan itu adalah tidak benar dan tidak dikarang oleh saya sendiri. Saya terpaksa menurunkan tandatangan kepada akuan tersebut kerana risaukan keselamatan diri saya, memandangkan pada ketika itu terdapat ratusan penyokong dan orang kana Dato Seri Anwar berada dikeliling Quality Hotel, tempat saya diminta untuk menurunkan tandatangan. Setelah Saiful Bukhari membuat repot Polis mengenai dia diliwat oleh Dato Seri Anwar Ibrahim, orang orang Dato Seri Anwar Ibrahim dan juga peguamnya bernama Latheefa Koya dan Saiful Izham Ramli telah memaksa saya untuk tinggal di Quality Hotel Shah Alam untuk beberapa hari. Saya ditahan disitu bersama seorang lagi rakan. Mereka kemudiannya telah meminta saya menurunkan tandatangan kepada akuan bersumpah, yang saya tidak langsung bersetuju dengan kandunhannya.

Akuan bersumpah pertama ditandatangani pada malam 28 Jun 2008, dan akuan bersumpah kedua yang telah dipinda kandungannya untuk memalit nama dan menfitnah Dato Seri Najib dan Datin Seri Rosmah Mansor bahawa mereka terlibat merancang konspirasi terhadap DS Anwar Ibrahim dalam kes liwat ini. Akuan bersumpah kedua ini ditandatangani selepas bebrapa hari saya ditahan di Quality Hotel Shah Alam dihadapan satu pesuruhjaya sumpah yan say tidak kenali di Old Town, Petaling Jaya.

Kandungan kedua dua akuan bersumpah itu adalah tidak benar sama sekali. Dan saya dipaksa untuk menandatanganinya. Saya juga tidak diberi sebarang salinan kepada kedua-dua akuan bersumpah tersebut. Disebabkan akuan bersumpah itu tidak benar, saya sekarang ingin menceritakan perkara yang sebenarnya, maka saya telah membuat satu lagi akuan bersumpah yang baru hari ini yang mengandungi cerita benar. Saya kemukakan akaun bersumpah tersebut dengan laporan saya.

Beberapa bulan yang lalu saya telah ditelefon oleh Latheefa Koya untuk menandatangani satu lagi akuan bersumpah yang baru kerana dia mengatakan bahawa akuan bersumpah yang telah saya tandatangani sebelum ini telah hilang. Namun saya tidak melayan mereka dan cuba sedaya upaya menjauhkan diri dari mereka.

Dan saya juga meinta untuk perlindungan saksi kerana saya ada kemungkinan besar saya akan menjadi saksi dalam kes liwat Dato Seri Anwar. Saya juga perlu perlindungan daripada pihak Polis kerana saya fikir selepas laporan ini dibuat, kemungkinan besar saya akan diganggu dan diancam keselamatan saya dan keluarga.

sumber: Forum kelabchedet.com



MOB RULE is alive and well in PKR

Rahimi Osman, former special assistant to PKR leader Anwar Ibrahim called for a Press conference earlier today but before he could say one word to the Press, a group of thugs came in to stop the PC.

I am not sure what Rahimi was going to tell the Press but the burly and very loud and abrasive Indian men shouted non-stop and told him to cancel the PC.

They even threatened to 'reveal' what Rahimi was up to with Saiful... they alluded to 'makan burger..ummm...makan hotdog dalam bilik'... hmm

but this is the first time that a Press conference was stopped by thugs from a political party just because they don't agree with the reason for the PC, whatever that may be.

Suresh Kumar is special assistant to Anwar - in charge of Indian affairs and contesting for VP in the upcoming PKR elections.....future PKR leader tuu......

when asked what he thought Rahimi would reveal, he said nothing, there is nothing to reveal... well if nothing why so kecoh one?

Since there are no condemnation or dissociation of the actions of these men who openly claim that they are PKR members and candidates in the party elections and made it absolutely clear that they represent the interest of Anwar Ibrahim, one can only imagine that Anwar and PKR approves of this thuggery and gangster tactic

I suppose the next time Anwar or any PKR leaders wants to hold a PC and someone doesn't like them to hold a PC, it is perfectly acceptable to go and crash on the PC and shout them down

This is an act of aggression that is a reflection of the kind of thuggery and mob rule that exists within PKR, a party that is now clearly a magnet for extremists and the lawless...note that at one point, the thug even touched a reporter to ask her to leave but she told her in no uncertain terms that he should not touch her.

Anyway just watch this video lah and decide for yourself



It makes me really want to know what Halimi has to say now...

Well from what little info that has I have gleaned from sources, it seems that Halimi wanted to make a clarification on a Statutory Declaration that he had made earlier....

Apparently he was forced to sign an SD to implicate Prime Minister, DS Najib in the Sodomy trial

Well RPK is the grand-daddy of fake SDs so one can guess who had forced Halimi to sign the said SD

Thuggery and MOB RULE in PKR is not limited to just physical violence, the likes of which we have seen happen in several division elections but now extends to the party's administration.

Hardcore Opposition supporter and self-proclaimed human rights lawyer, Haris Ibrahim revealed in his blog that Saifuddin Nasution and Azmin Ali have usurped the role of the party's own elections steering committee by announcing that the Hulu Selangor and Penampang division elections are null and void.

BTW according to Haris Azmin's man lost in both

In Hulu Selangor Khalid Jaafar lost to Naza Yakin but I am not sure who won in Penampang

This breathtaking disregard for their own party rules and hierarchy is a preview of how they probably will run the country, perhaps Selangor is already being run like a gangster kwongsi mining town

source : marahku

No comments: